تاج آبجو را انکار می کند Virus بحران صدمه دیده خود را با نام تجاری

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در آن زمان این شرکت در حالی که برای پاسخ, اما, تاج پدر و مادر صورت فلکی برندها با صدور بیانیه ای در اواخر جمعه در نظر گرفتن موضوع با انجام یک نظرسنجی از روابط عمومی شرکت 5WPR گزارش “38 درصد از آبجو نوشیدن
آمریکایی ها نمی خواهد خرید تاج تحت هیچ شرایطی در حال حاضر.”

روابط عمومی فروشگاه گفت: در آن زمان بررسی 737 “آمریکا مصرف کنندگان آبجو” آخرین سهشنبه و چهارشنبه به سنج
تاثیر coronavirus بحران انعقاد آن را یک “فاجعه” برای نام تجاری.

صورت فلکی گفت: نگرانی های مطرح شده توسط نظر سنجی در مورد نام تجاری کسب و کار و مصرف کننده
تمایلات شد “بی اساس است.”

“بر اساس اخير جمهوري اسلامي ايران خرده فروشی روند فروش تاج اضافی باقی می ماند قوی با فروش دلار تا 5 درصد در ایالات متحده در آخرین چهار هفته دوره به پایان رسید
Feb. 16 تقریبا دو برابر 52 هفته روند برای نام تجاری” این شرکت اعلام کرد.

لایحه نولندس رئیس-مدیر عامل در صورت فلکی مارک اظهار داشت: “این بسیار مایه تاسف است که
اخیر اطلاعات غلط در مورد تاثیر این ویروس بر روی کسب و کار ما شده است گردش در رسانه های سنتی و اجتماعی بدون تحقیقات بیشتر و یا اعتبار. این ادعا به سادگی انجام نمی
منعکس کننده کسب و کار ما عملکرد و ضریب اطمینان مصرف کننده که شامل بازخورد از ما توزیع کننده و خرده فروش همکاران در سراسر کشور است. ما دیده ایم هیچ تاثیری برای مردم ما امکانات و یا
عملیات و کسب و کار ما همچنان به انجام خیلی خوب.”

تبلیغات

تبلیغات

نولندس نیز اشاره کرد تاج و شرکت دیگر مارک آبجو هستند “متمرکز شده تقریبا به طور کامل در بازار ایالات متحده است. ما
شرکت ندارد قرار گرفتن در معرض به بازارهای بین المللی مانند چین شده اند که بیشتر تحت تاثیر این وضعیت است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>