تاج آبجو می رود ویروسی (نه در راه خوب)

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در حالی که پتانسیل همه گیر گسترش Coronavirus است
تأثیر برندها هیچ یک به نظر می رسد که تا به حال خود را در زمینه های تجاری حقوق صاحبان سهام را تحت تاثیر قرار به اندازه Grupo Modelo و Anheuser-Busch InBev را تاج آبجو با نام تجاری.

بر اساس یک نظرسنجی از آمریکایی
آبجو با خدا ممنوع-مصرف کنندگان انجام شده در اوایل این هفته توسط روابط عمومی شرکت 5WPR, 38% گفت: آنها نمی خواهد خرید تاج آبجو تحت هیچ شرایطی به دلیل گسترش Coronavirus.

در میان کسانی که
چه کسی گفت که آنها معمولا نوشیدنی تاج تنها 4 درصد گفت: آنها را متوقف نوشیدن آن 14 درصد گفت: آنها را متوقف سفارش آن را ندارد.

قابل توجه 16 درصد از کسانی که پاسخ به این نظرسنجی گفتند که
اشتباه گرفته بودند در مورد اینکه آیا تاج آبجو مربوط در هر راه به کوروناویروس.

اما 5WPR اشاره می کند که در جستجوی آنلاین برای کلمه کلیدی/قوانین و مقررات “آبجو کورونا ویروس” و “آبجو کروناویروس” باید مشخصی
در هفته های اخیر.

تبلیغات

تبلیغات

“هیچ سوال وجود دارد که تاج آبجو رنج می برند به دلیل Coronavirus” 5WPR مدیر عامل Ronn Torossian تصریح کرد: با اضافه کردن “می تواند یک تصور کنید که راه رفتن را به یک نوار و
گفت: “هی می توانید به من یک تاج?’ یا ‘من رمز عبور یک تاج’.”

“در حالی که با نام تجاری ادعا کرده است که مصرف کنندگان درک هیچ پیوندی بین ویروس و آبجو شرکت این است که یک
فاجعه برای, تاج, تجاری,” او در ادامه اشاره کرد: “پس از همه نام تجاری می شود مربوط به یک ویروس است که کشتار مردم در سراسر جهان است?”

در حالی که گسترش Coronavirus به نظر می رسد
شده اند به یک شبکه منفی برای بسیاری از مارک های مصرف کننده آن را نیز به نظر می رسد که سود چند به صراحت از جمله جوانه-مبارزه با مارک های Clorox و Lysol. هر چند حتی کسانی که مارک های صورت بالقوه
بدهی دروغ نیز گسترش آنلاین که نوشیدن Clorox یک راه موثر برای مبارزه با کروناویروس. نوشیدن آب ژاول سمی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>