Coronavirus: چگونه سازمان های زنده ماندن بودجه بازاریابی کاهش?

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

برای کسانی که بیش از حد جوان به خاطر رکود اقتصادی جهانی در سال 2007 بسیاری از آژانس های جذب کاهش قابل توجهی در مشتری خود را بودجه های تبلیغاتی. با کروناویروس مخرب در حال حاضر شکننده اقتصاد جهانی خواهد شد سازمان ها انتظار می رود برای انجام همان ، و می توانید آنها همچنان به انجام بیشتر با کمتر ؟

برای برخی از, این است, تاریخ باستان. در آن زمان این بود که آشغال subprime وام مسکن اوراق قرضه که سقوط جهان به یک بحران مالی جهانی و عمده رکود است. امروز از آن است که یک میکروسکوپی ویروس از ووهان چین است که تعطیل و تولید در چین, سفر کسب و کار جهانی گردشگری ، تاثیر بر یک در حال حاضر شکننده اقتصاد جهانی هنوز به طور کامل قدردانی اما این منصفانه است که به پیش بینی رکود است.

آنچه که این تاثیر را در بازاریابی رسانه ای و تبلیغات ؟ خوب چه اتفاقی می افتد در بسیاری از سازمان ها در این زمان از سال مالی داری است که بودجه بازاریابی را کاهش دهد. در سال 2007 – 2009 این بود که معمولا 30 درصد کاهش همراه است. ناگهان بازاریابان کرده بودند یک سوم کمتر از بودجه بازاریابی برای اجرای طرح بازاریابی خود را برای دیدار با اهداف بازاریابی.

برخی از بازاریابان تبدیل به ما تعجب که چگونه آنها می تواند به برنامه ریزی انجام شده 30 درصد کمتر از بودجه و ما نشان می دهد بررسی برنامه ها و اولویت کار نیاز به طوری که شما همچنان به سرمایه گذاری های ضروری تجاری و رشد کسب و کار مناطق در حالی که برش بسیاری از فعالیت های که ارائه مستقیم گرداند. بسیار شبیه به گرفتن صفر-بودجه بندی بر مبنای رویکرد در حال حاضر تصویب بودجه است که در حال حاضر 30% یا بیشتر و کمتر.

اما خوشبختانه برای بازاریابان هنگامی که آنها تبدیل به سازمان خود را در آن زمان بسیاری از خوشحال به ارائه 30% تخفیف در هزینه و تحویل کار. پس چرا قطع غیر ضروری و یا اولویت پایین کار می کنند زمانی که آژانس بیش از خوشحال به انجام این کار برای 30 درصد کمتر است ؟ برای بازاریابان این بود که یک جایزه. همه کار و به طور قابل توجهی در قیمت کاهش می یابد.

اما چگونه می تواند این سازمان این کار را انجام? وجود چربی حاشیه آژانس بود به سادگی به خطر انداختن? نه واقعا. پس از شروع قرن 21 تهیه شد و در حال حاضر به دنبال در بازاریابی و تبلیغات بودجه.

اما زمانی که شما این بحث را با سازمان های استراتژی آنها “بهتر است برای کاهش نسبت به از دست دادن مشتری وجود خواهد داشت که کسی در خارج وجود دارد مایل به انجام این کار برای 30 درصد کمتر حتی پس از آن”. آنها بر این باور بودند که “با کمک به مشتری خود را در حال حاضر زمانی که همه چیز بهبود آن خواهد بود ساخته شده تا به آنها”.

به طور سنتی این خواهد بود درست است. در گذشته مشتری و آژانس روابط یک سری از نوسان و باغات. آنچه از دست داده بود در یکی خواهد بود ساخته شده برای است. … اما این سازمان دست کم گرفته بودند نقش تدارکات و رویکرد خود را به محک.

تهیه شد و بدانم که اگر سازمان می تواند قبول انجام کار به صورت 30 درصد کمتر پول چقدر بیشتر کار خواهد آنها را قبول برای کمتر پول ؟ موثر 30% تخفیف ارائه می شد خرید جدید محک.

در اینجا ما در حال 13 سال بعد از مواجهه با یک بحران مالی است که هنوز هم به نشان قدر. اما چگونه سازمان های قرار داده شده برای جذب قابل برش است که همواره به تبلیغ بودجه باید جهان به رکود اسلاید?

من این را به رئیس اجرایی از عمده شبکه آژانس در آسیا است. او زانو حرکت تند و سریع واکنش پرقدرت “البته که نه هیچ!” اما من پیشنهاد کرد که در حالی که بسیاری از شرکت های هلدینگ در حال مبارزه برای گزارش یا درآمد یا سود رشد شاخص نخست از خود ضعف مالی چه اتفاقی خواهد افتاد اگر او بزرگترین مشتری نشسته بود اینجا ؟

اگر چه که مشتری بحث در مورد آخرین دور از کاهش بودجه 30 درصد یا بیشتر خریداری شده توسط یک coronavirus رکود در تجارت و درآمد? آیا او قبول این کاهش و پیشنهاد برای انجام همان کار را برای 30 درصد کمتر دوباره ؟ او خطر مشتری برای رفتن به بازار برای پیدا کردن کسی دیگر آژانس یک رقیب برای انجام کار به صورت 30 درصد کمتر است ؟ او سکوت کرده بود.

این چیزی است که صنعت تبلیغات چهره ها در ماه های آینده. به عنوان تاثیر مالی از این بیماری همه گیر گستراند بازاریابان خود را به بودجه های بازاریابی را کاهش دهد. آخرین بار سازمان خود خوشحال بودند برای جبران کسری فکر آن کوتاه مدت و کسب و کار را بازگشت به حالت عادی پس از بازیابی. اما می تواند و خواهد شد و این سازمان این کار را انجام دوباره ؟

در یک طرف مالی است که بسیاری از آنها در حال اجرا بر روی خالی و از سوی دیگر ترس از دست دادن مشتری خود را به طور کامل اگر آنها نمی تواند جای خود را کاهش می یابد و وضعیت مالی. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم حس غالب خاطر و سلامت تبلیغات به عنوان یک صنعت.

دارن وولی موسس و جهانی اجرایی TrinityP3

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>