Coronavirus بازاریابی: چرا اکثر برندها در حال نگه داشتن دست خود را تمیز

به عنوان موارد coronavirus (Covid-19) افزایش در سطح بین المللی سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دولت به طور یکسان در حال درگیر شدن در جنگ اطلاعات برای مبارزه با گسترش ویروس. در جای دیگر برندها — معمولا اولین واکنش نشان می دهند و تعامل با انتشار موضوعات — سازی باید به خوبی روشن با وجود روشن اجتماعی خوب (و بالقوه مالی) انگیزه.

پس از اولین نمونه از این ویروس شناسایی شد در چین در ووهان استان در دسامبر 31, نمونه هایی از مارک های خود را با استفاده از بازاریابی ممکن است برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید شده اند و چند دور بین. حتی کسانی که در سفر و سلامت بخش است که خدمات خود را به طور مستقیم تحت تاثیر شیوع خودداری از پرداختن به این موضوع به طور مستقیم مبارزات انتخاباتی خود را.

یکی از دورافتاده است با شکوه که به تازگی دعوت عمومی انگلستان برای شستن دست های خود را در فروشگاه به صورت رایگان. پوستر ترویج این طرح در سراسر UK خود را از فروشگاه ها هیچ اشاره ویروس به جای ارائه یک متنی سریع به تقلا برای نظافت.

در بیانیه این شرکت گفت: “از آنجایی که ما در حال جهانی شناخته شده به عنوان ‘که صابون فروشگاه’ از روز شنبه 28 مارس ما با استفاده از فروشگاه ویندوز برای ترویج شستن دست ها-دستورالعمل ها را به عنوان توصیه شده توسط بیمه خدمات درمانی در انگلستان و دیگر بهداشت عمومی سازمانها در سراسر جهان” این شرکت در بیانیه ای گفت.

“ماه های زمستان همیشه زمانی که بهداشت دست مسائل به دلیل سرفه و سرماخوردگی عبور در اطراف اما وضعیت فعلی با گسترش کروناویروس جدید به معنی آن است که مهم تر از همیشه است که مردم به طور منظم خود را با دست بشویید و مشاهده بهترین عمل است.

“این نیز مهم است که مردم درک کامل و موثر معمول از شستن به توصیه مقامات بهداشتی به حداکثر رساندن حذف میکروب ها است.”

شکوه اجرایی علامت کنستانتین سقوط کوتاه از نامگذاری این بیماری در توضیح خود او را.

“ساده ترین چیز شما می توانید برای دریافت یک ویروس است که به طور مرتب دستهای خود را,” او گفت:.

“بنابراین ما گفت: مردم می توانند در خیابان و شستن دست های خود در محل ما. ما باید بارهای از صابون و مقدار زیادی از آب است.”

این عقل است که به احتمال زیاد درایو بلند به فروشگاه به عنوان coronavirus همچنان گسترش جهانی با نام تجاری چسبیده گردن خود را در یک راه بسیار کمی داشته باشد.

مارک ‘مطمئن نیستید چگونه به کمک

اوون لی مدیر ارشد خلاق افسر FCB دوزخ می گوید درام او صحبت کرده و شنیده از مارک های که می خواهید برای کمک به, اما مطمئن نیستید اگر و چگونه آنها می توانند.

“مارک های عصبی در مورد ظاهر به سود حاصل از این بحران است. گفتگو است که تا به حال در بسیاری از مشتری و آژانس سازمان, اما آنها باید کاملا مطمئن شوید که آنها در حال کمک به مردم نیست و فقط پول از آن و یا دیده می شود به کسب درآمد از آن است.”

برای لی هر نام تجاری با توجه به ارتباط خود به ترساندن بهداشت عمومی را باید برای اولین بار بپرسید اگر آنها یک “اصل ارتباط” با آن است و اگر آنها را به یک نقش فعال بازی در کمک به.

“تبلیغ نیز باید مراقب باشید آنها هیچ کاری انجام نمی اجرا می شود که شمارنده به دولت مشاوره بدهند. مردم اشتباه در مورد چگونه آنها عمل می کنند باید پس از برندها نیاز به مراقب باشید به اضافه کردن به سردرگمی است.”

آن را تا حد زیادی در قلمرو ناشناخته است. در حالی که لی ارائه می دهد نمونه هایی از کسب و کار کمک به جنگ جهانی دوم تبلیغات تلاش (مانند کوکا کولا) او تردید به التماس کردن هر گونه نمونه های مثبت در اطراف گسترش بیماری. او نتیجه می گیرد: “من به جرات می گویند کاندوم مارک حتی شروع به پریدن کرد بر روی ویروس ایدز ترساندن کمپین در اواخر 1980s.”

‘ماندن در جهنم از آن مگر اینکه شما کاملا نمی تواند’

عصبانیت تحمل بد بازیکنان به دنبال سود حاصل از رشد اضطراری پدید آمده اند بیش از حد.

Facemask قیمت و بهداشت-کمک های اولیه قیمت شده اند jacked برای بهره برداری از تقاضا است. به نوبه خود آمازون هشدار داده است فروشندگان در برابر استثماری قیمت سنگ آهن در بازار حدود ضد باکتری و پیشگیرانه محصولات. کارشناسان بهداشت و درمان در ضمن هشدار داده اند که اثر بخشی ماسک شده است بیش از egged در بهترین حالت و آنها شتاب گسترش در بدترین حالت. یک اسکن سریع Instagram نشان می دهد که نقاب اثرگذارندهها و وبلاگ سهم داشتن در چیزی بین اطلاعات غلط و تبلیغات کاذب.

در ضمن خرده فروشان را به حال خود یو پی اس و فراز زندگی.

کسانی که فروش در نزدیکی مناطق آسیب دیده شده اند فروش برخی از انواع مواد غذایی (نگاه کنید به: “ماکارونی کمبود enrages مرد ایتالیایی در قرنطینه منطقه’) و محصولات بهداشتی.

این تقاضای جدید یک هدیه است که خرده فروشان – اگر آنها از یک موقعیت به restock و اگر وجود دارد باقی می ماند هنوز حاضر به خطر سفر به خیابان بالا. در انگلستان, چکمه, داروخانه به تازگی فرار از دست صابون. یک بخش از داروساز وب سایت توضیح می دهد که چگونه برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض این بیماری وجود دارد ظریف تماس اقدام به فروشگاه خود را صابون های آنتی باکتریال وجود دارد.

تبلیغات آنلاین بوده است نهفته بیش از حد. در گوگل, مارک های حال حاضر محدود از خرید واژههای کلیدی حساس به حوادث از جمله بیماری است. بنابراین در حال حاضر وجود دارد هیچ ترویج نتایج جستجو ظاهر می شود در بالای حیاتی اخبار, خدمات, گزارش coronavirus.

همه آگهی زمین نشان داده است یک کارهایی سطح کنترل خود در اطراف واکنشی بازاریابی است. این ممکن است به ترس که هر گونه مقایسه با ویروس صدمه دیده می تواند با نام تجاری درک. که متاسفانه به نام تاج آبجو گرفته است آمار با توجه به یک نمونه کوچک روابط عمومی, نظرسنجی, اگر چه brewer تکذیب فروش بوده است صدمه دیده است.

دکتر رایان Wallman مدیر خلاق و سر از کپی در Wellmark و نویسنده هذیان از Brandeur نمی تواند فکر می کنم بسیاری از مبارزات مثبت در اطراف مسائل مربوط به سلامت و استدلال می کند کمی وجود دارد سابقه برای کسب و کار درگیر. تازه ترین کمپین او می تواند برجسته بود “به طرز وحشیانه ای تن-ناشنوا ‘ناراضی وعده های غذایی’ کمپین از برگر کینگ” که درو انتقاد از سلامت روانی فعالان سال گذشته است.

Wallman توضیح داد: “من گمان می کنم برندها نمی خواهم به ارتباط با [coronavirus] حتی اگر آن را در یک ظاهر مفید راه است. من هیچ شخص روابط عمومی, اما شما به این معنا است که خطر یک ارتباط منفی است فقط بیش از حد بزرگ است.

“خطرات ناشی از گرفتن آن اشتباه هستند بیشتر در بهداشت و درمان نسبت به اکثر مناطق دیگر. توصیه من این است به ماندن در جهنم از آن مگر اینکه شما کاملا نمی تواند.”

به عنوان بریتانیا در انتظار بهداشت عمومی کمپین از دولت برندها می تواند قرض خود را در فضای رسانه ها و یا دارایی به تقویت پیام. به عنوان می تواند با تکنولوژی سیستم عامل است که فرمان بسیار از توجه عمومی. Facebook شده است کفپوش coronavirus مشاوره در آن newsfeed آن نیز گفت: از آن است که مهار اطلاعات غلط در مورد این بیماری اگر نه تبلیغات سیاسی, حداقل.

در زمان نوشتن موارد گزارش شده از coronavirus بود در 92,262. 3,131.

با نهایی شدت همه گیر نشده بود متوجه احتیاط از تبلیغ باقی مانده به خوبی قرار داده شده.

شاید پس از آن, آن است, بهترین مارک, کون کردن و در غیاب بد یا #spon اطلاعات املاک بهداشت عمومی پیام ممکن است ایستاده شانس برش را از طریق.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im