Coronavirus: هزینه های پنهان از بازاریابان عدم تعهد

در مواجهه با این عدم قطعیت با توجه به کروناویروس (Covid-19) همه گیر بازاریابان با انعطاف بیشتری آژانس روابط ممکن است احساس خوش شانس در زمان بحران. من به اشتراک گذاشته اند قبلا افزایش قاعدگی از تبلیغ/آژانس ارتباط است. آن است که دیگر ازدواج است.

اما به عنوان یک مفسر در LinkedIn گفت: “این بیشتر شبیه یک شب ایستادن”. من شخصا معتقدم که این یک کمی سخت. من در پاسخ به این اظهار نظر گفت: “این است که بیشتر مثل یک دوست با مزایای. اما تبلیغ گرفتن بیشتر از سود”.

این تعامل من فکر کردم که در حالی که تبلیغات ممکن است فکر می کنم که بیشتر گاه به گاه رویکرد خود را به آژانس روابط ارائه آنها را با یک سود آشکار نمی شد به یک تعهد این واقعیت است که آنها مشرف قابل توجهی هزینه های پنهان این ترتیب.

در حالی که ما شنیدن داستان (و من دست اول شاهد این) از سازمان clambering بیش از هر دیگر برای برنده شدن یک قطعه جدید از کسب و کار این واقعیت است که سازمان های ارزش تعهد از مشتری خود را فقط به عنوان مشتریان ارزش تعهد از آژانس. تا زمانی که آژانس برنده انتصاب تنها برای پیدا کردن که این یک رابطه متعهد چیزهایی که می توانید تغییر دهید.

1. Faux تعهد

یکی از چیزهایی که یک آژانس نگهدارنده باید برای خرید یک تبلیغ سازگار است تیم آژانس متعهد به کسب و کار. این است که چرا سازمان های عشق هزینه های نگهدارنده به عنوان تضمین ورود وجه نقد و هزینه بازیابی خود را برای بزرگترین واحد هزینه – حقوق. اما اگر تبلیغ پرداخت پروژه هزینه های چگونه شما ایجاد توهم یک تیم متعهد بدون تعهد?

کاملا به سادگی, شما فقط با قرار دادن یک تعداد انگشت شماری از آژانس مردم در مشتری ردیف جلو. چه بسیاری از مشتریان موفق به تحقق بخشیدن به این است که روز به روز agency تیم است که اغلب بخشی از مردم در حال کار بر روی حساب. به عنوان زمانی که شما یک فرد برای تماس و چهره های آشنا به نوبه خود در هر جلسه شما احساس می کنید مانند آژانس متعهد است. اما هستند ؟ بسته به حجم کار خود را که تیم به سادگی می تواند یک انتخاب از مردم در حال حاضر 100% متعهد به دیگر حفظ مشتریان فقط خدمات خود را به کسب و کار خود را اضافه.

2. قیمت گذاری حق بیمه

تدارکات تیم انجام یک کار بزرگ از گرفتن یک نگهدارنده هزینه پایین و با خوشحالی نگاهی کاهش به عنوان یک صرفه جویی در گزارش خود به CFO. اما آنچه در مورد زمانی که آن را می آید به پروژه هزینه ؟ اغلب این پروژه هزینه ها بر اساس نرخ کارت از نرخ ساعات روز:. اما چه کسی است که چک کردن تعداد ساعت در آن طول می کشد به انجام این کار? مهم نیست که چقدر کم نرخ مذاکره این واقعیت است که آن است که نسبتا آسان برای آژانس به افزایش تعداد پیشنهادی ساعت. در عجله برای گرفتن این پروژه در جریان (آن را همیشه به نظر می رسد در آخرین لحظه چیزی) است که quibbling بیش از ساعت در زمانی که نرخ بسیار پایین است ؟

بدتر هنوز هم این امکان است که شما برای پرداخت منابع است که آژانس به طور موثر می شود رایگان است. فکر می کنم در مورد آن. سازمان نمی توانیم به مردم نشسته در اطراف در حال انتظار برای پروژه های خود را به زمین. بنابراین اگر آژانس به کارکنان خود را حفظ و یا متعهد به حساب های دیگر و تیم کار بر روی کسب و کار خود و یا پروژه های در پشت صحنه در حال انجام این کار را به عنوان اضافه کاری پرداخت نشده پس از آن این سازمان به طور موثر در گرفتن پرداخت برای زمان است که هزینه آنها را به هیچ چیز. تعجبی ندارد که کارکنان سازمان در حال رنج و فرسودگی و خستگی.

3. B-تیم

مگر اینکه شما یکی از کسانی که تبلیغ با دختر فاک, خلاق, حساب است که هر کس در آژانس می خواهد به کار بر روی آن می باشد که بدون تعهد به آژانس آنچه شما واقعا گرفتن است B-تیم (به عنوان مخالف به یک تیم که در حال کار بر روی آن مشتری که مایل به ایجاد یک تعهد). وجود دارد هیچ چیز اشتباه است با B تیم. تاریخ خلاق تیم و آینده برنامه ریز فناوری تولید است که همه به دنبال ایجاد حساب کاربری خود پله-سنگ بهتر حساب کار بهتر و امنیت بیشتر.

اما پس از آن چگونه شما می دانید? بر اساس یک پروژه اهمیت ثبات و یا حتی کیفیت کار می تواند مسئله. در واقعیت B-تیم می تواند C, D و یا E-Team با تغییر مداوم بازیگران از سازمان منابع مترجمان آزاد و یا حتی بدون حقوق کارورزان. اما پس از آن اگر تبلیغ است و نه مایل به ارتکاب به یک محدوده کار و یا هزینه های پس چگونه می تواند و چرا این سازمان انجام همان?

4. به دنبال ارتقاء

در حالی که سازمان های خوشحال هستند به لیست تبلیغ که پرداخت مبتنی بر پروژه هزینه به مشتریان خود را شگفت انگیز است که چگونه اغلب آنها نیز برای اولین بار به می گویند بله برای یک فرصت برای زمین به یک بزرگتر یا بیشتر متعهد رقیب. و چرا که نه ؟ درست مثل دوست با منافع و یا یک شب ایستاده, اگر یک خواستگار بهتر در دسترس است چرا که شما برای آن ؟ وفاداری یک خیابان دو طرفه است.

علاوه بر این آژانس با تجربه در رده و تجربه های اخیر با یک رقیب در این رده بسیار باارزش. این می تواند باشد که آنها حتی می تواند ارتقاء مشتری خود را بدون بشه. و برای کسانی که به تبلیغاتی که تعیین سازمان صرفا به آنها را از بازار رقابتی پروژه هزینه ممکن است یک راه مقرون به صرفه برای انجام این کار این, اما آن را نمی خرید سازمان های وفاداری.

5. وقتی که رفتن سخت می شود

صحبت از وفاداری جالب است که تا چه حد سازمان را برای حمایت از مشتریان خود را در زمان بحران. در این لحظه در زمان بحران جهانی آن خواهد بود جالب است ببینید که چگونه بسیاری از سازمان ها در حال خم شدن به عقب پشتیبانی مشتریان خود را در هر راه ممکن است به عنوان بسیاری از صنایع هستند که توسط نهفته Covid-19 بیماری همه گیر.

سوال این است که خود را یک شب ایستاده و یا دوستان خود را با مزایای وجود دارد برای شما در بد بار به عنوان به خوبی به عنوان خوب است ؟ یا آیا این نوع از تعهد و وفاداری تنها زمانی رخ می دهد آن است که متقابلا و با ارزش توسط هر دو طرف? بسیار شبیه به ازدواج سنتی پاکستان – در بیماری و در سلامت, برای بهتر یا بدتر…

آن است که در زمان نامشخص مانند این است که ما اغلب نیاز دوستان برای حمایت از ما. اما ما سرمایه گذاری به اندازه کافی به ارتباط در گذشته برای آنها به مقابله به مثل در زمان نیاز دارید ؟

دارن وولی موسس و جهانی اجرایی TrinityP3

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im