Coronavirus: آنچه در آن در واقع به معنی برای حامیان اگر 2020 بزرگترین رویدادهای مختل

توکیو بازی های المپیک, Glastonbury یورو 2020, جشنواره فیلم کن SXSW و شیرها کن. اینها فقط برخی از رویدادهای مهم است که در تعادل آویزان به عنوان coronavirus همچنان گسترش جهانی.

در زمان نوشتن Covid-19 آلوده 98,851 مردم در سراسر جهان با مرگ و میر در 3,390. سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داده است که جامعه در حال ورود به “قلمرو unchartered”.

اختلال از محدوده تعطیلی مدارس در سراسر ایتالیا – اروپا بدترین آمار کشور – جدید جیمز باند تلنگر هیچ وقت به مرگ داشتن والاتر از آن به تعویق افتاد. لیگ برتر به حالت تعلیق در آن ‘fair-play’ handshakes قبل از kick-off و خرده فروشان هشدار داده شده است توسط دولت بریتانیا به “بهره برداری” قیمت گذاری برای محصولات مانند دست sanitiser و ماسک صورت.

در مواجهه با هر تیک تاک ساعت و بسیار دشوار تماس برگزارکنندگان رویدادهای ورزشی و دارندگان حقوق در حال حاضر تحت فشار برای روشن شدن اگر – و دقیقا چگونه – بهترین-برنامه گذاشته خواهد شد ادامه در ازای یک راه حل به ویروس ” سریع گسترش است.

در آگهی و صنایع با تکنولوژی به تنهایی چندین رویداد در حال حاضر کنار گذاشته شده است برای این سال از جمله MWC MIP TV و Facebook را F8. دیگران منتقل شده اند حاضر از جمله درام خود میخانه فعالانه در لندن و آستین همراه با نرم افزار Adobe سالانه نشست.

SXSW تحت فشار در حال رشد به انصراف از میان pullouts از اپل و Netflix و یک 50,000-قوی طومار تاکید می کند. سازمان در حال گرفتن صبر و انتظار را به رویکرد جشنواره کن شیرها اما برگزارکنندگان اصرار دارند آن باقی مانده است “بصورتی پایدار و محکم باز برای کسب و کار”.

رئیس توکیو 2020 کمیته سازماندهی بازی های المپیک گفت: در روز پنج شنبه (5 مارس) آن خواهد بود “غیر ممکن” برای لغو این بازی به عنوان یک نتیجه از وقوع. گزینه های وجود دارد به مرحله آنها را متفاوت با, نیویورک تایمز گزارش داد که در طی یک کنفرانس تلفنی با کسی که در هفته گذشته کارکنان فدراسیون های ورزشی مورد برگزاری این مراسم در پشت درهای بسته و بدون طرفداران.

پیش از یورو 2020 فوتبال قهرمانی – برنامه ریزی برای میزبانی در 12 شهرستانها در سراسر اروپا – Uefa رعایت وضعیت “کشور به کشور”. Glastonbury است که هنوز هم در حال آماده شدن برای ماه ژوئن خود جشنواره بلکه “از نزدیک نظارت بر تحولات”. جشنواره فیلم کن می گوید وجود دارد “هیچ چیز برای نشان دادن” است که خود آن رویداد برگزار خواهد شد.

در حالی که نمایندگان نوازندگان studios, بازیکنان دولت (ژاپن گزارش funnelled $30bn به توکیو 2020) و طرفداران صبر کنید با نفس bated, بنابراین بیش از حد انجام حامیان – با برخی از بزرگترین علامت های تجاری در حال حاضر با داشتن شروع به قیف نقدی به فعالانه در اطراف بازی های المپیک و یورو ،

اما آن چه در واقع معنی برای تبلیغات شرکای اگر رویداد آنها حمایت می شود لغو و یا به تعویق افتاد مختل می کند ؟

حقوقی و outs

لیستی از نام های بزرگ متصل به 2020 حوادث می خواند مانند کسی که از مارک و نشان می دهد که بسیاری از چهرههای ظاهرا گوناگون است که در آن حمایت می تواند خود را.

Airbnb یک مبتدی در گل سرسبد رسمی المپیک حامی فهرستی از پیوستن به شرکای دیرین مانند کوکا کولا و ویزا. فدرال اکسپرس دارای یک معامله برای یورو همراه با فولکس واگن است. Carlsberg است که با توجه به خدمت برای اولین بار عنوان رسمی آبجو از گلستنبوری.

نیک Breen ارشد شریک در قانون شرکت نی اسمیت, جایی که او با این نسخهها کار با مشتریان از جمله برگزارکنندگان رویداد, پخش و تبلیغ مشاوره تجاری مهم است. او معتقد است که پیامدهای بزرگ لغو خواهد شد قابل توجهی برای برندها – به خصوص اگر آنها را متوقف کرد تا پول نقد در حال حاضر.

“حامی ممکن است پیدا کردن خود را در یک موقعیت که در آن آنها را به پرداخت مبلغ قابل توجهی برای حقوق و کسانی که حقوق به شدت رقیق شده در ارزش و یا بی ارزش تبدیل,” Breen توضیح می دهد. “آنها به احتمال زیاد خواهد شد در حال توسعه شده است, بازاریابی, دارایی های, شاید جذاب شخص ثالث سازمان برای کمک به در حال اجرا مسابقات جایزه برای بلیط و در غیر این صورت تحمیل قابل توجهی در زمان و هزینه و منابع در حال آماده شدن برای این رویداد.

“اگر یک رویداد لغو شده است و سپس ضامن را داشته اند بسیار محدود توانایی استخراج ارزش از انجمن. پس از حمایت از رویدادهای مهم اغلب می تواند کمک به یک معنی بخشی از نام تجاری به طور کلی استراتژی بازاریابی و بودجه این می تواند عواقب شدید.”

اگر یک ماموت رویداد مانند بازی های المپیک بود به جای به تعویق افتاد – امکان IOC شناور است – سپس بخش بازاریابی نمی خواهد احساس تاثیر به شدت.

“اثرات کمتر شدید که در آن رویداد صرفا موکول بودن و که در آن این رویداد سالانه تکرار رویداد پس از آن یک راه حل معقول ممکن است برای حمایت و ترویج به سادگی حمل بیش از این حمایت به رویداد سال آینده.

“آن را نمی خواهد همیشه تمیز و یا حتی ممکن است به برنامه ریزی مجدد یک رویداد و یا تسلیم یک حمایت به پس از آن رویداد اما در اکثر موارد حامی و مروج نیاز به پیدا کردن یک تجاری و عملی راه حل به جای توسل به یک دعوای حقوقی.”

الکس Kelham تجاری و IP وکیل که سر لوئیس Silkin ورزشی کسب و کار بخش موافق است که در علاقه به حفظ روابط تجاری حامیان مالی و برندها به احتمال زیاد هش مسائل خارج از قانونی تنظیم.

“بسیاری از این مسائل انجام شده است به عنوان یک اصل مشارکت” او می گوید. “بسیاری از حامیان واقعا سرمایه گذاری در این رویداد است. از آنجا که این, رابطه, ترین چیز خواهد شد مشغول به کار در یک معقول اساس شریک به شریک زندگی به جای حفر قرارداد.”

هر دو Kelham و Breen برجسته چگونه حامیان مالی برای رویدادهای مهم مانند المپیک به احتمال زیاد نگرانی اسکن قرارداد خود را برای یک “نیروی majeure’ ارائه پوشش می دهد که ‘پیش بینی نشده شرایط’.

“این اغلب بیش از نگاه ارائه اغلب (و به اشتباه) توصیف به عنوان ‘boilerplate’,” توضیح می دهد Breen. “مفهوم اساسی است که یک حزب به یک قرارداد نمی خواهد در قبال تاخیر در عملکرد و یا عدم اجرای تعهدات خود که در آن چنین تاخیر یا شکست ناشی از نیروی majeure رویداد است.”

او اضافه می کند که بیشتر “پیچیده” مروج و حامیان مذاکره را به این بند دقت اما اغلب آن را نادیده گرفته است و یا گاهی اوقات حذف شده در دسترس نباشد.

“نیروی majeure مقررات باید جزئیات با ويژگی چه مقدار به نیروی majeure, اما, آن است که مشترک برای فرم کوتاه نسخه به سادگی اشاره به اتفاقات خارج از کنترل’.

Kelham چگونه می افزاید: در زمینه coronavirus اگر یک نیروی majeure نمی کند به طور خاص برجسته شیوع و یا بیماری یک پروموتر به دنبال تکیه بر آن نیاز به سعی کنید به درخواست coronavirus وضعیت به یک رویداد ذکر شده.

برای مثال یک نام تجاری نیاز به بحث در مورد که شیوع آن در عمل از خدا ” یک اصطلاح معمولا در بر داشت در این مقررات و چه Breen تماس “یک اثر باقی مانده از صنعت بیمه”. هر دو نیز استرس هر چند که اعمال خدا به طور معمول مرتبط با بلایای طبیعی مانند سیل و آتش سوزی – پس از پایین رفتن این مسیر ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

اگر آنها آج این مسیر برندها نیز نیاز به نشان می دهد که هیچ گام های منطقی می تواند گرفته شده برای جلوگیری از نیروی majeure رویداد.

“اگر چه شیوع کروناویروس در حال تکامل روز به روز وجود ندارد و در زمان نگارش شده است و هر گونه ممنوعیت آشکار در حوادثی که توسط مقامات بریتانیا می گوید:” Breen.

با بسیاری از تصمیم گیری برای لغو در حال حاضر ساخته شده توسط انتخاب, به جای تعهد نیروی majeure حفاظت بعید است که برای پوشش برندهای’ پشت به طور کامل.

بیشتر دیجیتال ،

هر چند بازی های المپیک بزرگترین رویداد که می تواند لرزاند توسط coronavirus آن اثر موج دار شدن در حال حاضر احساس توسط دیگر سازمان ها و برندها در ورزش در حال حاضر با چند کلید حوادث در سراسر جهان در ماه های آینده که به عنوان اجرای یو پی اس به این بازی ها نیز در معرض خطر است.

ارتباطات کلیدی خواهد بود برای همه درگیر در زندگی ورزش در ماه های آینده می گوید: استیو Chisholm, an ex-بی بی سی روزنامه نگار و بنیانگذار ورزشی روابط عمومی شرکت اجرا ارتباطات است.

“وجود دارد یک کار برای برخی از ورزش سازمان است که در حال سازماندهی و میزبانی رویدادهای بین در حال حاضر و توکیو برای حفظ مخاطبان خود را مطلع از چگونگی چنین اتفاقاتی ممکن است نهفته ملاحظات عملی است که هر تماشاگر حضور در رویدادهای باید آگاه باشند و در درجه اول است که آنها در بهترین منافع خود را به ورزشکاران و طرفداران به طور یکسان در مقابل ذهن” او می گوید.

او نماد یک فرصت اما به صورت دیجیتال به ایفای نقش در ارائه تجربه های جدید را به طرفداران.

“راه طرفداران تعامل با حوادث زندگی ورزشی اتحادش را تغییر بسیار بیش از سال های اخیر و در حالی که هر ورزشکار آرزوی برنده مدال در مقابل استادیوم های بسته بندی شده آنها نیز در حال حاضر قادر به تعامل با طرفداران از طریق رسانه های دیجیتال و کانال های اجتماعی مانند قبل از هرگز.”

او با اشاره به Facebook را “سرسام آور” تعامل داده ها از ریو 2016 که در آن 277 میلیون نفر تا به حال 1.5 میلیارد فعل و انفعالات مربوط به بازی های المپیک در طول این دوره از بازی های خود را.

“هر آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر و جولای زمانی که بازی ها به مجموعه ای kick-off, توکیو 2020 خواهد شد به احتمال زیاد بزرگترین رویداد ورزشی جهانی به تاریخ و که خواهد شد با تشکر ادامه داد: گسترش رسانه های دیجیتال در سراسر جهان است.”

طارق داف های مشتری مشارکت در تولید شرکت واحد 9 موافق است که وقت آن است که کمیته بین المللی المپیک در زمان یک برگ از اتاق دیگ بخار و esports’ playbooks در میان تهدید بلندی از به تعویق افتادن یا لغو.

برای توکیو 2020, او نشان می دهد یک ‘بسته’ سناریو که در آن دو راه تعامل اتفاق می افتد از طریق جریان خدمات بدون یک فرآیند فیزیکی.

“هنگامی که میلیون ها نفر شده اند ریخت و به حمایت از ورزش و تلویزیون حقوق show must go on,” او می گوید.

“ما باید فکر می کنم از راه های مختلف برای ارتباط برقرار کردن است.” “ما هنوز هم می تواند و مشاهده و رویداد, آیا آن را در حال جریان و یا در پشت درهای بسته. از Purists می تواند استدلال می کنند که عملکرد این بازیکن نمی تواند به عنوان بالا و یا پرنیان کشته خواهد شد اما ما در حال فکر کردن در دیجیتال از راه های در مورد چگونه وقایع را می توان مشاهده و کشیده با هم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im