می تواند ‘دوشنبه شب فوتبال” بازگشت به ABC?

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

به زودی NFL شروع خواهد شد با مشخصات بالا-و به برخی از — زمان مذاکرات برای یک دور جدید از چند سال تلویزیون-رسانه های شبکه می پردازد. و وجود دارد می تواند برخی از تغییرات عمده.

NFL بدون شک به دنبال
یکی دیگر از قابل توجهی افزایش می دهد — به خصوص که آن رأی تلویزیون در هر بازی افزایش یافته است 5 درصد هر یک از دو سال گذشته است. از راه مقایسه فقط تعداد انگشت شماری از میراث شبکه تلویزیون را نشان می دهد می تواند مشتری جلب کردن هر مثبت
دستاوردهای.

اما میراث شبکه های تلویزیونی می خواهند بیشتر به عنوان به خوبی.

والت
دیزنی ESPN است که در میان برخی از تماس های گران قیمت $1.9 میلیارد دلار در سال “دوشنبه شب فوتبال” برخورد خواهد شد نگاه به حفظ درآمد بزرگ تولید
بسته.

دیزنی ممکن است به دنبال تغییرات — شاید به اشتراک گذاری/انتقال بازی ها — به دیزنی پخش از شبکه ABC-که در ابتدا مشهور NFL نخست-زمان حق رای دادن بین 1975 و
2001.

ABC شده است در یک نقطه ضعف در مقابل دیگر رقابت شبکه های پخش — NBC, Fox یا CBS — که هر دو در زمان نخست و/یا یک بعد از ظهر یکشنبه بسته از بازی ها.

تبلیغات

تبلیغات

گزارش
نشان می دهد ESPN نیز می خواهد انعطاف پذیری در اطراف آن “MNF” برنامه — برای دریافت بهتر بازی های رقابتی به خصوص در اواخر فصل. علاوه بر آن ممکن است می خواهید انعطاف پذیری لازم برای انتخاب کردن از
در اواخر فصل بازی که در آن از دست دادن-رکورد تیم باید کمی به هیچ احتمال ساخت برگشتی.

ان بی سی به این ترتیب برای “یکشنبه شب فوتبال” — لیگ می تواند
تیم تغییرات 12 روز قبل از کیکآف.

حتی بدون به شدت افزایش مشاهده — و یا شاید اندکی کاهش می یابد — NFL را 16.5 میلیون برای هر بازی مشاهده به طور متوسط می تواند افزایش یک شبکه
ارتقاء برای آن برنامه های سرگرمی, به ویژه هنگامی که آن را به می آیند عمده تلویزیون همکاران که به اشتراک گذاری پخش بزرگترین سالانه TV برنامه تلویزیونی از سال سوپر باول. (ESPN دریافت نمی کند به هوا
سوپر باول.)

رمز و راز کوچک در حال حاضر در مورد ارزش زندگی ورزشی به خصوص NFL, تلویزیون زمان نخست. آن را از اهمیت زیادی برای یک شبکه تلویزیونی را به طور کلی بینندگان و تبلیغات
بخت و اقبال.

هر چند رقابت در حال افزایش بوده است در سال های اخیر از دستگاه پخش رسانه های دیجیتال — آمازون و گوگل و Facebook — مشاهده شده است کوچک برای آن دسته از بازیکنان دیجیتال پخش
بازی فصل.

آمازون تا به حال جریان حقوق به “پنج شنبه شب فوتبال” برای سه سال; فصل گذشته ارسال در حدود 500 ، 000 در هر بازی. آمازون سهام “TNF”
با فاکس/NFL شبکه که تلویزیون سنتی airings.

برای NFL وجود دارد همچنان به آشکار عرضه-و-تقاضا وضعیت به همین دلیل است که لیگ به دنبال فشار به 17-بازی
برنامه از زمان 16-برنامه بازی.

اما خطر وجود دارد.

Kannan Venkateshwar رسانه تحلیلگر بارکلیز کاپیتال می گوید: “در حالی که NFL همیشه گزینه
صدور مجوز برای کسانی که تازه در هزینه میراث پخش (مثل آن را در 1990s در آوردن فاکس) این استراتژی بدون خطر نیست با توجه به اینکه پخش هنوز بزرگترین همزمان
برسد.”

او می افزاید: “رسانه های حقوق تنها حساب برای تقریبا نیمی از NFL کل درآمد و حفظ محبوبیت و رسیدن از این بازی است به احتمال زیاد به عنوان
مهم است که افزایشی دلار از دور بعدی مذاکرات است.”

کسی که می خواهد به بازی توپ ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>