پوشش آگهی صنعت در زمان COVID-19

من تحت پوشش بسیاری از
بحران تأثیر تبلیغات و صنعت رسانه ها طی چهار دهه گذشته اما هرگز یکی نورد مانند این یکی در زمان واقعی و به طور بالقوه تحت تأثیر بسیاری از مردم به صورت جداگانه. من
هنوز مطمئن شوید که چرا ما نیست بیشتر آماده شده و به همین دلیل به نظر می رسد ما گرفتار شده بودند پا به حالت صاف اما من گمان می کنم آن را در طبیعت انسان به انکار یک تهدید تا زمانی که آن را در جلو خود را گام به گام.

“ما شگفت زده شده اند که بیشتر شرکت ها رفته بود از طریق ‘اتاق جنگ’ برنامه ریزی و جلسه بحث ما برجسته دو هفته پیش در ما توجه داشته باشید” محوری
گروه تحقیقاتی تحلیلگر Michael Levine می نویسد: در یک مشورتی فرستاده شده به سرمایه گذاران در روز یکشنبه.

توجه داشته باشید لوین با اشاره به یکی اخطار چگونه تبلیغات و رسانه ها باید
آماده شدن برای یک “post-COVID-19 جهان” است که در آن تخصیص تبلیغات و رسانه ها و منابع و همچنین مصرف کننده رسانه های الگوی مصرف هستند و اساسا تغییر داده است.

تبلیغات

تبلیغات

لوین می گوید او “بسیار با اعتماد به نفس” آنها آغاز خواهد شد اتفاق می افتد به صورت جدی در این هفته اما او می افزاید که در حال حاضر بسیار روشن سه ماهه دوم خواهد بود “افتضاح”
بدون در نظر گرفتن.

در حالی که تاثیر اقتصادی در این صنعت در حال حاضر آشکار به نظر می رسد حداقل در کوتاه مدت آن است که انسان تلفات ما احتمالا نمی تواند درک. هیچ سابقه ندارد
مدل های اقتصادی برای پیش بینی آن است.

در واقع زمانی که من گزارش در مدل تلاش برای پیش بینی است که در هفته گذشته — بازاریابی تحولات’ رکس بریگز’ ارائه در طول
یک تبلیغات و تحقیقات بنیاد مجازی “تاون هال” — من از واکنش برخی از خوانندگان برای گزارش خود تخمین می زند که صدها هزار نفر از آمریکایی ها می میرند از COVID-19.
و برای اولین بار در زندگی حرفه ای من من اضافه شده یک “هشدار: این مقاله ممکن است
حاوی اطلاعات حساس به برخی از مردم” در بالای یک داستان است.

مانند بسیاری از شما من را نیز دریافت تعداد زیادی از ایمیل ها از سردبیران دیگر نشریات تجاری اواخر سال گذشته
هفته اطمینان خوانندگان خود را که در آنها وجود دارد خواهد بود برای آنها را از طریق بحران است. من امیدوارم که تا آنجا که ما هرگز نیاز به پاک کردن, واقعی, دقیق گزارش بیش از ما در حال حاضر در تاریخ ما است.
اما من در حال حاضر متوجه آن نیز مهم است به انجام آن در یک دلسوز راه است که حساس به amped اضطراب از برخی از خوانندگان.

من عذر خواهی برای اینکه بیشتر حساس اما برای
سه سال گذشته من احساس مانند یک خبرنگار در زمان جنگ در پوشش یک زمان جنگ رئیس جمهور که اعلام کرده است جنگ در صنعت من جلد بنابراین من باید تبدیل به حتی بیشتر سخت و بدبینانه نسبت به من
در حال حاضر بود. من قول می دهم برای انجام بهترین من به خلق و خوی من طبیعی تمایل برای در-خود-در صورت گزارش و به خصوص شخصی من طعنه و فقط گزارش-و اظهار نظر در مورد — ضروری ترین حقایق است.

اما واقعیت این است که این خواهد بود که یک بحران مانند دیگر هیچ یک از ما تجربه کرده ام قبل از, اقتصادی, احساسی, humanistically.

در سمت روشن و بر خلاف
محوری را Levine من دیده آگهی صنعت در حال حاضر شروع به وفق دهند. اواخر هفته گذشته من تا به حال یک Hangout گوگل مصاحبه با بری Lowenthal, مدیر عامل شرکت رسانه ها بر سازمان خود را چگونه
اقتباس به “اجتماعی فاصله” و فیزیکی جابه جایی نیروی کار خود را در نیویورک و دیگر بازارهای کلیدی شده اند پس از رفتن به یک مجازی کار-از-صفحه اصلی ساختار یک زن و شوهر از
هفته پیش.

شده است وجود دارد برخی از خوب او می گوید که آژانس “سرآشپزها” کشف ابزارهای جدید و راه های جدید برای برقراری ارتباط و انجام کسب و کار. چهره به چهره آب
کولر بحث شده است جایگزین روزانه Hangouts که در آن تیم او بوده است های یو پی اس و فراز زندگی از فرم کار خانه به خصوص برای کارکنان که هم پدر و مادر در حال حاضر مسئول
صفحه اصلی-تحصیل در حالی که دستکاری کسب و کار روزانه خود.

تا کنون این تغییرات نهفته نیست و به این سازمان و یا کسب و کار مشتریان اما Lowenthal پیش بینی بزرگترین
چالش های رخ خواهد داد در چند هفته آینده به این سازمان آغاز می شود مبارزه با چگونه به “هیئت مدیره” کارمندان جدید در مجازی فرهنگ کار و یا در تعامل با تکرار و شرکای استراتژیک
که قبلا تا با اتکا بر چهره به چهره تعامل است.

من شخصا خوشبین است که در دراز مدت تاثیر این تغییرات مثبت خواهد بود و این که مردم ما در
صنعت خواهد آمد دقیق تر و قوی تر و موثر تر و شادتر در مورد کار در جهان است که نیاز به حتی بیشتر زمان واقعی سازگاری و انعطاف پذیری نسبت به جهان ما آغاز شده است.

من در حال حاضر دیده می شود نمونه هایی از ناوگان پا تغییرات در این جهت مانند رسانه های آشپزخانه را سریع سازمانی پاسخ یا ARF را “مجازی تاون هال”
(آن میزبانی یکی دیگر این هفته شامل دو صنعت را باهوش ترین اقتصاددانان: Needham &
Co.’s لورا مارتین و GroupM برایان وایزر در دراز مدت تاثیر 2020 رکود در آگهی صنعت) و یا یک سازمان مانند Omnicom را جرقه و عسل که DNA است
همیشه ترکیبی از مجازی فناوری توانمند سازی زمان واقعی و چهره به چهره تعامل مردم هوشمند.

S&H اقتباس با تکیه بیشتر بر روی مهارت تغییر آن
روزانه فرهنگ جلسات از آن میدتاون منهتن اغل گاو یا حشم به ابر, اما شما هنوز هم می توانید آنها را تماشا روزانه — سه شنبه از طریق شنبه — در اینجا.

من به شما توصیه می tune-چون تم های 100% COVID-19 متمرکز و از آنجا که آنها را دریافت دنده خود را تبدیل.
آنها یکی از صنعت ما بهترین منابع و آنها به روی همه باز است.

سه وجود دارد مربوط آنهایی که در حال حاضر ایران از هفته گذشته:

و در اینجا سه آمدن
تا این هفته:

  • چهار شنبه, 3/25: Covid-19 و محیط زیست – به عنوان انسان جهان
    به طور موقت تعطیل در طول این بحران چه اثرات طبيعي جهان ؟ چگونه می توانیم با استفاده از آموخته های بهتری برای ساخت خط مشی زیست محیطی و اهداف پس از این لحظه خارق العاده
    عبور می کند ؟

  • پنج شنبه, 3/26: Covid-19 و کمکهای مالی – بسیاری از صنایع در حال مبارزه در حال حاضر, اما که مستحق کمک مالی?
    چگونه می تواند ما را در استفاده از این لحظه به ساخت بهتر و بیشتر انعطاف پذیر و صنعت ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر