COVID-19 می افزاید: برای تجارت با چالش های buffeting بندر ونکوور

Category: ونکورسان Comments: No comments

“به طور معمول یک روز زن و شوهر’ اختلال طول می کشد یک زن و شوهر از هفته به باز کردن از پیچ” رابین Silvester مدیر عامل بندر ونکوور.

رابین Silvester مدیر عامل بندر ونکوور, جایی که او در حالی که در سال 2016. Jason Payne / استان

اضافه کردن COVID-19 coronavirus به لیست راه آهن لغزش محاصره و بد آب و هوا است که مختل تجارت از طریق بندر ونکوور این سال است.

“این یکی از سه یا چهار چیز داشتن تاثیر” گفت: بندر ونکوور مدیر عامل شرکت رابین Silvester روز پنج شنبه”, اما قطعا داشتن یک تاثیر است.

“چیزی شبیه coronavirus کاهش تولید در چین می تواند بسیار گسترده تاثیر” Silvester گفت: اما denting کانادا واردات نیست فقط یکی.

کانادا شرکت های حمل و نقل غذاهای دریایی منجمد به چین را دیده اند خود را در ظروف یخچال نشستن در حوض دارد از کارگران کمتر وجود دارد به حرکت محموله به زنجیره تامین Silvester گفت. و او گفت: کانادا مطبوعات که تعدادی از لغو سفر دریایی در حال افزایش است با خیلی از اقتصاد چین به طور موثر تعطیل با توجه به شیوع.

“پس از آن واقعا در هر دو طرف” Silvester گفت: Postmedia اخبار و می افزاید: برخی از تجارت گلایه های که ساخته شده است تا بیش از 2019 که منجر به “ترین نامشخص سال هر یک از ما زندگی می کردند از طریق در شرایط تجارت بین المللی است.”

محموله های حجم از طریق بندر ونکوور کاهش دو درصد به 144 میلیون تن در سال 2019 از رکورد 147 میلیون تن در سال 2018 تا حد زیادی با توجه به نفت خام-صادرات نفت کاهش یافته است که بیش از نیمی از 20 درصد افت کانولا حمل و نقل و 12 درصد شیب حرارتی-صادرات زغال سنگ.

ورودی کانتینر محموله از کالاهای مصرفی نیز کاهش یافته و 2.3 درصد در سال 2019 از سال 2018 و در ادامه به اسلاید در ماه ژانویه با واردات ترافیک سطح 15 درصد و صادرات خاموش 16 درصد در مقایسه با سال قبل است.

“حجم هنوز هم خوب است اما قطعا زیر که در آن ما انتظار می رود,” Silvester گفت.

عواملی مانند یک زمین لغزش است که مسدود CN اصلی خط محاصره است که باید متوقف دسترسی به تجهیزات بندری و بد آب و هوا است که آهسته بارگذاری دانه بر روی صورت فله-کشتی حامل آهسته پورت ترافیک.

به عنوان روز پنج بندر تا به حال تعداد 48 کشتی در انتظار لنگر که از 57 گزارش Postmedia روز دوشنبه اما “هنوز هم بالاتر از ما می خواهم برای دیدن” در این زمان از سال است. به طور معمول, Silvester گفت: آنها انتظار می رود 30-40 انتظار کشتی ها در لنگر.

محاصره آن را محدود کرده اند دسترسی به پایانه های در زمان های مختلف نیز تاثیر داشتند اما Silvester گفت: پلیس به نظر می رسد که برخورد معقول با این شرایط به عنوان آنها بوجود می آیند.

“بدیهی است که این مسئولیت خود” Silvester گفت: “از آنچه من مشاهده آنها در حال انجام یک کار خوب با دقت و ملاحظه اجرای حکم که در محل برای نگه داشتن بندر در حال حرکت است.”

پس با این حال هنوز هم می تواند هفته ها به باز کردن از پیچ, Silvester گفت.

“این متفاوت است با کالا” Silvester گفت. “به طور معمول یک روز زن و شوهر’ اختلال طول می کشد یک زن و شوهر از هفته به باز کردن از پیچ. بنابراین در واقع ما باید تمام این اختلال در یک بار آن را واقعا سخت است برای پیش بینی.”

و این امر می تواند حدس و گمان خالص به حدس می زنم که چگونه اختلالات با توجه به COVID-19 virus ممکن است تکامل است.

[email protected]

twitter.com/derrickpenner

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>