Covid-19 و آلی بازاریابی فرصت

در هفته های اخیر همه ما احساس تاثیر جهانی همه گیر تجاوز در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای. با گسترده بودن اقدامات صورت گرفته در سراسر جهان به اجرا اجتماعی فاصله ما همه منطقه به راه های جدید کار می کند.

با بسیاری از بودجه های بازاریابی تحت فشار و چالش این است که برای انطباق با هر دو پرداخت و آلی فعالیت به درایو بازده است که اجازه می دهد کسب و کار برای به حداکثر رساندن توانایی های بالقوه خود را در طول هفته های آینده و ماه. در این مقاله ما نگاهی به برخی از مراحل بازاریابان می توانید نظر در رابطه با خود آلی بازاریابی فعالیت خاص است.

آنچه ما می دانیم تا کنون

ما شاهد قابل پیش بینی اثر حذفی اجتماعی فاصله اقدامات در مصرف کننده رفتار با رسانه ها افزایش مصرف در سراسر همه در خانه کانال های از جمله مرور وب (+70% بیش از استفاده عادی نرخ ها), سنتی, مشاهده تلویزیون (+63%) و رسانه های اجتماعی نامزدی (+61%).

به عنوان یک نتیجه محتوای بازی یک نقش محوری در هر دو اطلاع رسانی و منحرف کنندگان در راه ما را دیده اند ، همراه با این واقعیت است که تنها 8 درصد از مردم بر این باورند که شرکت ها باید توقف تبلیغات را در مجموع کسب و کار خود را با یک چالش جدید از تعامل با این مصرف کنندگان با پیام. این می تواند به اثبات می شود محوری در تامین امنیت LTV از این مصرف کنندگان هنگامی که ما در طرف دیگر از این بیماری همه گیر.

فرصت

برنارد Marr از فوربس گفت: “در ماه های آینده کسب و کار در حال رفتن به تبدیل شدن به بیشتر متکی از همیشه خود را در استراتژی های دیجیتال. بدون که مایل به صدا بیش از حد جنجال آفرینی در بسیاری از موارد آن خواهد بود که عامل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها آن را از طریق بار دشوار پیش رو است.”

از مشاهدات ما که در آن ما می دانیم که مشتریان باید چالش های لجستیکی – از توزیع و تحقق به تحویل – به جای تمرکز بر افزایش تقاضا به جای این زمان می تواند به اثبات حیاتی برای سرمایه گذاری در ستون فقرات کسب و کار آنلاین رد پای خود آلی حضور.

ما دیده ایم رقبای مختلف در سراسر عمودی جلو و عقب و تقریبا متوقف تجارت آنلاین با کمی به هیچ بهینه سازی تحت فشار قرار دادند از طریق. در نتیجه این یک فرصت منحصر به فرد به طور بالقوه افزایش قابل توجهی در خود آلی به اشتراک گذاری صدا.

ما می دانیم که به طور سنتی سئو و محتوا تغییرات را حدود 2-3 ماه برای تاثیر خود را به احساس می شود. هیچ وقت مثل حال حاضر به نقد و بررسی سرمایه گذاری خود را در این کانال به خصوص اگر شما در حال پوسته پوسته شدن پشت biddable رسانه های بودجه در کوتاه مدت. در حالی که شما ممکن است یک بازگشت بلافاصله هنگامی که شما انجام آن را ادامه خواهد داد و پس از سرمایه گذاری اولیه خود را.

در نهایت این اقدامات است که کسب و کار را در حال حاضر در ارتباط ارگانیک خود جای پا می تواند یکی از عوامل تصمیم گیری در مورد چگونه به سرعت کسب و کار به گزاف گویی پس از همه گیر. با جستجو برای ‘SEO’ در هر دو بریتانیا و ایالات متحده در حال افزایش است, وقت آن است برای دریافت در در عمل – در اینجا به برخی از مناطق کلیدی را در نظر بگیرید به درایو بزرگ گرداند از خود آلی فعالیت است.

تولید محتوا

فقط به خاطر مصرف کنندگان ممکن است خرید در حال حاضر این معنا نیست که آنها در حال تحقیق است. انتشار یا جالب مطالب مفید در حال حاضر که اهداف بالایی قیف مصرف کنندگان خواهد نژاد با نام تجاری میل و اعتماد است. برنده شدن قلب و ذهن در حال حاضر شما در جا خوب ایستاده هنگامی که بهبودی را آغاز کرده است و کاربران آماده هستند برای خرید دوباره.

در حال حاضر نیز ممکن است یک فرصت خوب به طور کامل تفتیش هر مبارزات انتخاباتی آینده شما در حال برنامه ریزی است. اگر آنها کاملا مناسب در آب و هوای فعلی – بود آن محتوا یا زمان – پس از آن فکر می کنم در مورد اینکه آیا می توان آنها را دوباره با هدف و یا بهینه سازی در هر راه به طوری که آن را بیشتر آگاه از حاضر گفتمان.

آیا تولید محتوا برای مطالب به خاطر این. نگاهی به زمان برای انجام تحقیقات خود را به اطمینان حاصل شود که آنچه که شما در حال تولید است و بهترین فرصت برای فرود. چه مخاطبان خود را درخواست? آیا رقبای خود انجام می دهند و با وجود شکاف در بازار ؟

صحبت از رقبای…

انجام یک رقیب حسابرسی

شما باید فکر چه درایوهای خود را رقیب موفقیت اما آیا تا کنون به درستی تحقیق آن است ؟ در نظر گرفتن یک شیرجه عمیق به همه دسته, چیستی و چرایی ارائه می کنند با ارزش پاسخ و ممکن است کشف تاکتیک های شما نشده بود که قبلا در نظر گرفته شود.

یک رقیب تجزیه و تحلیل به شما اطلاع دهم که خود را در جستجوگرها رقبا در واقع هستند – شما ممکن است فکر می کنم شما می دانید که شما در مقابل اما تنها یک بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل از SERPs خواهد داستان واقعی.

به طور کلی این تغذیه باید به استراتژی خود را برای هدف قرار دادن کلمه کلیدی توسعه محتوا و ساخت لینک به نام اما چند با هدف نهایی بهبود رتبه بندی خود را, ترافیک و تبدیل به شما کمک کند رقابت بیشتر موثر است.

فعالانه حفظ سایت خود و بهبود E-در

اولین چیزهایی که اول اگر شما یک سیاست رسمی در Covid-19 فعالیت و یا شرکت خود را تغییر کرده است راه آن است که انجام کسب و کار انتشار آن را در سایت و اطمینان از آن را به وضوح قابل مشاهده از صفحه به بازدید کنندگان خود را آگاه است. چگونه برندها پاسخ به این بحران تاثیر نگرش مصرف کننده – 64 درصد از پاسخ دهندگان به یک اخیر Edelman بررسی گفت که یک نام تجاری را در پاسخ به بحران را تحت تاثیر قرار خود را تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه برای خرید فرم آنها در آینده است.

گذشته از Covid-19 جزئیات آن را فقط به بزرگ, بلیط, پروژه ها و یا قطعات از تحقیقات مانند رقیب ممیزی که در حال رفتن به درایو عملکرد. از جولای 2018 گوگل شامل E-در در دستورالعمل های خود را – تخصص قدرت و امانت.

حفظ حضور آنلاین خود را در حال حاضر مهم است که منسوخ شده و یا اطلاعات نادرست ممکن است اشتباه مصرف کنندگان و آسیب شهرت نام تجاری. در اینجا چند آسان نمونه:

● مهم اطلاعاتی به روز رسانی سایت خود را که در آن مربوطه و اضافه کردن طرح برای اطمینان از گوگل نشان اکثر تا اطلاعات به روز. رویداد وضعیت طرح مفید است اگر شما تا به حال به لغو و یا reschedule به رویدادهای آینده و در دسترس بودن محصول طرح مفید است برای ارائه سایت های تجارت الکترونیک که مایل به نشان می دهد زمان واقعی اطلاعات سهام.

● به روز رسانی خود را باز ساعت در هر استنادی لیست شما باید مانند Google برای کسب وکار من (GMB), نقشه های اپل و یا مشاورین. در حال حاضر نیز ممکن است زمان خوبی برای استفاده از GMB را در پست های فشار با دقت انتخاب محتوا به مصرف کنندگان از طریق لیست خود را در SERPs.

● خود را حفظ پروفایل های رسانه های اجتماعی و نظارت خود را ذکر. گذشته از ارائه خدمات مهمی در زمانی که مشتریان خود را ممکن است بسیاری از سوالات رسانه های اجتماعی یک ابزار مفید برای ارزیابی روند و نظر مصرف کننده که می توانند مطالب خود را توسعه.

از Edelman گزارش ویژه: اعتماد به برند و این بیماری همه گیر کوروناویروس گزارش: “حدود دو سوم (64 درصد) از بریتانیا پاسخ دهندگان می گویند که چگونه به خوبی یک شرکت در پاسخ به کروناویروس بحران تاثیر بسیار زیادی بر احتمال خرید از آن در آینده است.”

پیشرفت های فنی

اگر شما هر گونه ویژگی های پروژه های که قرار داده شده است مستقیما در پشت رایتر برای یک روز بارانی – در حال حاضر زمان به آنها را انجام دهد. ترافیک به سایت کم است و در بسیاری از صنایع که باعث کاهش خطر از دست دادن کاربران در هنگام ساخت چنین تغییرات – شاید در صورت شکسته تغییرمسیر پس از مهاجرت به عنوان مثال.

در نظر گرفتن سایت شما در صفحه speed – این است که نه تنها عمده رتبه بندی آلی عامل اما تاثیر آن بر بهره وری خود را پرداخت رسانه ای فعالیت بیش از حد. هر گونه پیشرفت شما می توانید در اینجا افزایش عملکرد خود را در سراسر هیئت مدیره.

انجام کامل ویژگی های حسابرسی برای ارزیابی سلامت سایت خود را با ویژگی های SEO و شروع به کار در این مناطق است که به بزرگترین پیشرفت. این ممکن است شامل داخلی تغییر مسیر زنجیر مشکلات با XML sitemaps, URL, normalisation و عنوان صفحه بهینه سازی.

Heather Morris, جستجوگرها, حساب, مدیر Croud

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de