GroupM منتشر شد با نام تجاری جدید ایمنی, گزارش
امروز که آدرس مسائل خاص از جمله COVID-19 و GDPR و CCPA سیاست شیفت.

این گزارش پیش بینی که چگونه نام تجاری ایمنی ممکن است تکامل در آینده در چارچوب سیاسی
اجتماعی و تغییرات تکنولوژیکی. همچنین بررسی چالش های خاص در دسته ها از جمله تلویزیون متصل دیجیتال خارج از خانه و محل و داده های صوتی و بازی.

“در شش ماهه اول
ماه از سال 2020 به تنهایی CCPA گرفته, اثر, گوگل اعلام کرد که می تواند تدریجی سوم کوکی ها و خانه کشش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمده است به تمرکز کامل افزایش
توجه به خبر جعلی” گفت: جان مونتگمری GroupM جهانی EVP نام تجاری ایمنی که همراه با تیم خود نویسنده این گزارش است.

همراه با این بیماری همه گیر و عدالت اجتماعی تظاهرات “هر یک از این وقایع نشانه یک فرصت منحصر به فرد برای ادامه چالش ما با نام تجاری شیوه های ایمنی.”

تبلیغات

تبلیغات

این گزارش ادعا میکند که به عنوان کوکی ها سقوط دور مستقل شخص ثالث
اندازه گیری می شود در معرض خطر. “اگر اندازه گیری شرکت نمی تواند دسترسی به داده ها به طور مستقیم و تنها می تواند دست آوردن دسترسی به در حال حاضر-پردازش اطلاعات جمع از ناشران خود
اندازه گیری ممکن است برای جلوگیری از بی طرف بودن. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد که این مشکل محدود به مخاطبان تایید محتوای تایید معاف نمی شود اگر محتوا و دسته بندی ها و یا Url ها هستند دیده می شود
افشای اطلاعات شخصی است.”

خبر خوب در این گزارش در حال ظهور فرصت “برای این صنعت به ایجاد یک جدید و مشارکتی تر حفظ حریم خصوصی فعال در آینده. برای انجام این کار ، صنعت باید در پیدا کردن یک راه جدید برای هدایت حق تبلیغات به حق مردم در حال حرکت به دور از شناسه موجود و ایجاد حریم شخصی و دوستانه راه برای تبلیغ.”

این
COVID-19 بحران مجبور است تغییرات در رسانه عادات مصرف (بیشتر اخبار بازی و جریان محتوا). تناقض در حالی که اخبار مصرف است تا آگهی خرید و فروش کاهش یافت و در بخشی به دلیل
تبلیغ نمی خواهم به ارتباط با محتوای منفی. “محلی اخبار چهره یک بحران وجودی” این گزارش surmises. (همانطور که قبلا گزارش شده GroupM با همکاری TripleLift در یک برنامه برای کمک به اخبار
سایت.)

“که در آن مصرف کنندگان تبلیغات به شرح زیر و با آن فرصت های جدید برای تقویت نام تجاری اقدامات ایمنی بوجود می آیند. مهاجم کلید واژه ها اجتناب demonetizes آنلاین اخبار به عنوان
مخاطبان را افزایش می دهد و در زمانی که نیازهای عمومی و قابل اعتماد اطلاعات است.

مشكل است خبر جعلی که در حال افزایش است. “مارک باید فعال تر از همیشه در
خود را با حفظ هسته دارایی و تقاضا شفافیت در تمام معاملات است.”

در این گزارش آمده است: “این خطر ممکن است تکامل خود, اما زمینه حقایق همیشه معتبر:
مستقل اندازه گیری مهم صنعت-تعریف استانداردها و چارچوب بسیار مهم هستند و آموزش و پرورش و برنامه های سواد آموزی لازم است.”

دسترسی به گزارش کامل در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de