COVID-19: سلامت روان مهم برای کودکان و نوجوانان در طول همه گیر

“داشتن یک آنلاین تاریخ بازی و یا گفتگو با یک دوست بیش از یک پلت فرم آنلاین می آورد بسیاری از شادی” او گفت:.

این نیز مهم است به رسمیت شناختن استرس است که با داشتن تمام خانواده در خانه گرد هم می توانید برای پدر و مادر.

“این کاملا طبیعی برای پدر و مادر به احساس نا امید. نگاهی به یک استراحت قبل از همه چیز گرم می شود. بچه ها بگویید شما خواهد بود به عقب بروید و با تنفس سه توقف و مشاهده چگونه شما احساس و سپس دوباره به وضعیت میلر گفت:”.

محدود کردن بیش از حد اطلاعات مفید دیگر استراتژی برای مدیریت اضطراب.

“داشتن یک مجموعه ای از زمان که در آن ما ما را بررسی کنید به روز رسانی روزانه است بهتر از داشتن یک non-stop خوراک میلر گفت:”. “و سعی کنید برای گرفتن بچه ها به تمرکز و ماندن در زمان حال است. در حال حاضر لحظه آگاهی می تواند کمک به ما را از اضطراب است.”

وقتی بچه ها سوال بپرسید راستگو باشد اما مثبت و تمرکز بر آنچه که مفید, میلر گفت:.

“یک کمکی می تواند به کاهش اضطراب. تمرین قدرشناسی فکر می کنم در مورد آنچه که ما هنوز و آنچه می تواند ما را به درک” او گفت:.

برای منابع بیشتر بر کمک به بچه های خود را مدیریت استرس و اضطراب در طول انزوا رفتن به KeltyMental سلامت.ca

[email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im