COVID-19 Spawns اولین رسانه جدید-برنامه ریزی بخش: ‘اعصاب’ در مقابل. ‘پذیرش’

این رسمی — این COVID-19 بحران باعث شده است که
آگهی صنعت همه گیر بر اساس برنامه ریزی رسانه ها بخش. این بخش که مشخص شد به عنوان بخشی از یک مطالعه جدید به میدان فرستاد MRI-سیمونز خوشه آمریکایی ها بر اساس صفات شخصیتی آنها بیشتر
به احتمال زیاد برای حفظ پس از همه گیر متهم: “عصبی” و “قبول.”

“این ‘عصبی’ بخش است که یک گروه از مصرف کنندگان هستند که از لحاظ عاطفی سخت ترین ضربه را همه گیر و حداقل
به احتمال زیاد به بازگشت به روش های قدیمی خود را ارسال COVID-19”, توضیح می دهد MRI-سیمونز معاون ارشد رئيس جمهور از نوآوری و بینش کارن Ramspacher اضافه کرد: “در واقع 91 درصد می گویند که آنها خواهد شد بسیاری
محتاط تر در آنچه انجام می دهند و چگونه آنها آن را انجام دهد.

“در حالی که اکثریت ‘پذیرش’ بخش (پنجاه و هشت درصد) احساس آنها گزاف گویی خواهد شد و خواهد شد حق بازگشت به زندگی راه
من.’ این خواهد شد که عمده مداوم مفاهیم برای رسانه ها و برندها رقابت برای جلب توجه و وفاداری رفتن به جلو است.”

تبلیغات

تبلیغات

عصبی بخش شامل یک سوم (34 درصد) در حالی که
پذیرش بخش نمایندگی 66 ٪ از تمام مصرف کنندگان آمریکایی.

این بخش هسته صفات MRI-سیمونز نسبت به COVID-19 را بر مصرف کنندگان آمریکایی و مطالعه جدید ارتباط خود را
نگرش با طیف گسترده ای از رسانه های متعارف مصرف محصول استفاده های مختلف و رفتارهای شیوه زندگی.

مهمتر از همه چه تفاوت مطالعه از بسیاری از در حال انجام
مصرف کننده پیگیری مطالعات بودن سابقه در طول همه گیر است که MRI-سیمونز COVID-19 مطالعه است که ذوب شده را به آن دیگر ملی مطالعات از جمله ام آر آی “مطالعه در آمریکا مصرف کننده”
است که در خیابان مدیسون به طور پیش فرض پژوهش برای بسیاری از این رسانه ها برنامه ریزی و تصمیم گیری.

در مجموع MRI-سیمونز ملی پوشش داده 60,000 مصرف کننده عناصر از جمله صدها نفر از
psychographics محصول دسته ها و هزاران صریح مارک.

آنچه نهایی تاثیر دراز مدت این بیماری همه گیر در نهایت ممکن است به اثبات می شود در استفاده از رسانه تبلیغات و نام تجاری انتخاب
باقی مانده است دیده شود اما این مطالعه جدید در حال حاضر امتیاز به برخی از مهم گزارش خود از تغییرات در استفاده از رسانه رفتارها از جمله پایین تر به طور کلی استفاده از رادیو و LinkedIn (نگاه کنید به اطلاعات زیر).

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ru