معماران و طراحان ایجاد TikToks زیر معکوس مشاوره چالش است. درام خوانندگان دعوت شده برای قضاوت در رقابت

Adland معماران و طراحان به خوبی ممکن است ماهر و به خوبی versed در خواب تا ایده های جدید برای تبلیغات اما می توانید آنها Infinite? درام و کوتاه-فرم پلت فرم های ویدئویی قرار دادن این چالش به چهار صنعت مدیران خلاق که آموزش دیده بودند با افزایش ستاره ها و Infinite طرفداران از صنعت تبلیغات.

ارشد معماران و طراحان داده شد Infinite, آموزش توسط, خاکستری, خلاق/مدیر هنری Ong Fong; خاکستری, خلاق, Thomas کارور; Digitas انگلستان copywriter Denit Rozner; و Digitas’ مدیر هنری Mimi Chan. پس از معکوس مشاوره به معماران و طراحان شد و سپس پرسید: برای قرار دادن این آموزش در عمل و از نو خلق کردن یاد تبلیغ با استفاده از تنها Infinite و قدرتمند خود طیف وسیعی از ابزارهای برنامه

در حال حاضر آن را تا به درام خوانندگان به تصمیم می گیرید که Infinite آگهی reimagination است مورد علاقه خود را. .

درام مشاوره ویرایشگر Sonoo سینگ توضیح می دهد که “نمی توان تبلیغات را TikToks’ چالش در این کلیپ کوتاه که ویژگی های هر یک از خلاق را Infinite ارسالی و دلایل در مورد اینکه چرا آنها تصمیم به ثبت نام.

این همه در TikToks!

چهار معماران و طراحان است که از عهده معکوس مشاوره طرح شامل Digitas مدیر خلاق افسر Emma de la Fosse; VMLY&R نیویورک اجرایی مدیر خلاق سخت Kapadia; و خاکستری لندن مدیران خلاق هارون McGurk و کریس Lapham. همه آنها وظیفه reimagining مورد علاقه خود را و بیشتر یاد تبلیغات و سپس به تدریس در چند Infinite ترفندها برای کمک به آنها را به زندگی است.

خود را Infinite ویدئوها پرده برداری شده است و در حال حاضر آن را تا به درام خوانندگان به رای برای مورد علاقه خود را.

خلاق دعوت به عمل: دریافت reimagining!

Kapadia تصمیم به دوباره کاری خود دستمال کاغذی, آگهی عطسه از شرم بود که در سال 2013 منتشر شده. اصلی نقطه برجسته تعدادی از مردم guiltily اعتراف به داستان های خود را از گرفتار شدن عطسه و بدون بافت و خجالت است که در گرفت. Kapadia لنت در حمایت از خانواده و دوستان خود را برای کمک به او را به از نو خلق کردن برخی از به یاد صحنه هایی از تبلیغ اصلی. با استفاده از سودا موسیقی – در اصل – Kapadia هم بافته شده که با موفقیت parodied سلف خود با پذیرش از عطسه اتفاق می افتد بیش از, cuddly, اسباب بازی, حیوانات زنده و حتی در یک پمپ بنزین رسیدگی است.

Kapadia می گوید: “Infinite تن از ابزار به کاوش و استفاده در بسیاری از راه های مختلف. چند ابزار من استفاده می شود به از نو خلق کردن دستمال کاغذی را ‘شرم آور لحظه بودند, آپلود فیلم های متعدد قادر به استفاده از همگام سازی صدا با قابلیت موسیقی است که پس از آن خودکار ویرایشهای طول برش.

“استفاده از زمان – قابلیت تکرار برای یکی از صحنه های من قادر به تاکید یک عمل در یکی از صحنه ها و اعمال فیلتر به دست آوردن همه چیز را به دنبال بیشتر سازگار است. پس از این همه سقوط در مکان من با استفاده از ویژگی های متن (با تنظیم مدت) برای هر صحنه به پایان رسید Infinite با یک برچسب و مهمتر از همه یک چالش برای نگه داشتن به ما نشان میدهد که آنها در نهایت بدون مقاله. #WithoutAKleenex. کلید برای من این بود که با استفاده از یک اعدام ساده که دیگر TikTokers می تواند در پیوستن به خود را ایجاد کنید اما خلاق بودن در آنها چگونه با استفاده از ویژگی های مختلف به آنها را ایجاد کنید.” دیدن Kapadia را orignal آگهی زیر کلیک کنید.

De la Fosse مشغول به کار کردن علاقه شخصی آگهی قلب و گرم شدن کره زمین Tiny Dancer نقطه از adam&eveDDB برای John Lewis. به یاد ماندنی آگهی می بیند یک دختر جوان سردستی رقص در اطراف اتاق نشیمن به Elton John آهنگ به همین نام تقریبا هیاهو در اطراف خانه قبل از نام تجاری شعار ظهور: ‘اگر آن را به شما مهم آن مسائل به ما’ به ترویج آن خانه خدمات بیمه.

در حالی که De La Fosse نمی تلاش برای سوار شدن یک کودک در ماشین و سوار آن را به پایین راهرو در اصلی او تبدیل لباس نقطه بود و او حتی موفق به قابلیت مشابه unimpressed cameo در آگهی – در قالب پسرش که نگاه وحی خجالت در داشتن برای شرکت چیزی که de la Fosse اذعان می کند او به ارمغان آورد شادی بزرگ.

اما با استفاده از چندین پلت فرم ابزار برای ایجاد خود را دوباره تصور از جمله صفحه نمایش سبز, صدا, جلوه های متن انیمیشن ها و انتقال. دیدن اصل آگهی زیر کلیک کنید.

McGurk و Lapham ارسال یک مشترک Infinite ورود به منعکس کننده چگونه کار می کنند به عنوان معماران و طراحان – و تعبیر جایزه خود را برنده هوندا مبارزات انتخاباتی ، اصلی 2013 نقطه هوشمندانه با استفاده از انیمیشن و عمل زندگی می کنند به دنبال تکامل از هوندا تکنولوژی و جشن نوآوری خود را مهندسی می باشد. با استفاده از تردستی های دندانه دار به سرعت تبدیل شد به یک موتور قبل از اینکه تبدیل به یک موتورگازی یک موتور یک ماشین و حتی یک ماشین چمن زنی چمن در میان دیگر اختراعات به نمایش های مختلف تکرار کاوش توسط این نام تجاری در سراسر آن پس از 65 سال میراث.

McGurk و Lapham شنود گذاشته به آگهی قالب اصلی و به شدت با تجربه برنامه قابلیت ایجاد یک مانند برای مانند تصویری. ابتدا با یک دندانه دار و پیچ گوشتی و شامل یک جفت دست که تبدیل هر یک از فن آوری تفسیر خود Infinite تصویری با استفاده از یک سری از برنامه انیمیشن از جمله اثرات gif و پوستر همراه با تلفن های موبایل به شوخی ساختارشکنی و بازسازی اهمیت دندانه دار و برجسته کردن نام تجاری پیشرفت. ببینید اصلی خود را تبلیغ نمایید.

پشت صحنه, معکوس, مشاوره

قسمت دوم در مبارزات سری خواهد قهرمان افزایش Infinite استعدادهای خواهد کرد که سهم آموزش و درس های آنها در اختیار معماران و طراحان جلوتر از این چالش است. از ماه آینده این قسمت خواهد بود بسته بندی شده با رفتن به انجمن برای ایجاد punchy TikToks که از طریق برش و ارائه برخی از بینش به معکوس مشاوره روند.

سومین و آخرین قسمت آشکار خواهد شد اعلام درام خوانندگان مورد علاقه Infinite تصویری از سه مدخل است.

سر به @dontmakeads در Infinite برای دیدن بیشتر reimaginings مورد علاقه خود را کلاسیک تبلیغات.

اما در حال حاضر آن را بیش از شما می توانید رای خود را در مورد علاقه خود را Infinite reimagining!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im