مشتری و همکار شهروند: متحد کردن 3 C

شیوع کروناویروس را ترک کرده است, خانواده, دوستان, اقتصاد و سازمان ملل وضعیتی وخیم. مداوم ذرات غوطه ور است بازار سهام به قطعیت چپ هزاران نفر از کارگران بیکار و کشیده فرش را از زیر حتی قوی ترین علامت های تجاری.

هر شرکت در هر اندازه و در هر بخش نیاز به انطباق برای زنده ماندن. و برای بسیاری از مارک های این خواهد بود که اولین آزمون واقعی صداقت. انجام کار درست در راه حق هرگز اهمیت بیشتر است. این زمان برای نشان دادن مشتریان و همکاران و شهروندان – سه ج – آنچه شما از آن ساخته شده.

درک سه C

در ICF بعد وابستگی متقابل از سه C فریم نحوه نگاه ما به جهان چگونگی رویکرد ما به کار ما و چگونه ما توصیه مشتریان ما.

نیازهای مشتری دیکته محصول یا خدمات که تجربه همکاران ایجاد شده است. با ارائه که تجربه مشتری و همکاران زنده نام تجاری است که جامعه می بیند. و با نام تجاری شهروندان ببینید که مشتریان تجربه باید انجام بیش از ‘فروش’. آن را باید یک هدف بیش از حد.

در جهان طبیعی این سه C را به هم پیوسته و قابل تعویض – اما coronavirus عبور و اثرات هر سه در یک بار. در میان بی سابقه عدم قطعیت و تنظیم و ما هرگز آگاه تر از چه و چگونه ما خرید به مشتریان – و یا ما چگونه کار می کنند (که به صورت) به عنوان همکاران.

اما از آن است که نقش ما به عنوان شهروندان در جامعه شده است که در بالا با این بحران است و این تغییر اساسی که باید به کسب و کارهای تشخیص و پاسخ به بسیاری فوری.

مبارزه چهارم C: coronavirus

این لحظه ای تعیین کننده در تاریخ ما است. مارک و رهبران کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد در اقدامات خود را نه در کلمات خود را. این است که در مورد توانایی ما برای فکر می کنم ” ما “و نه “من”.

ورزشی مستقيم به درستی تحت آتش برای قرار دادن سود بیش از, مردم, با ظاهری بی توجهی به مشتریان و همکاران و شهروندان است. گری نویل از سوی دیگر ارائه شده است اتاق خود را در منچستر هتل رایگان برای کارگران مشاغل کلیدی در حالی که پرداخت کارکنان خود را در کامل است.

از دست دادن اعتماد همه است که به راحتی انجام می شود – شهرت طول می کشد فقط لحظات را از بین ببرد.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها است و دیگر خوب بوده. آن را ضروری است برای ما بقا در یک جهان که در آن سوپر مارکت همکاران چهارم خدمات اورژانس و تسکو آگهی آموزش مشتریان در سراسر اجتماعی فاصله.

آینده از کار و تجارت را برای همیشه تغییر کرده است

اختلال جهانی سفر خواهد شد که تاثیر ماندگار در چگونه و از کجا ما انجام کسب و کار. پرواز لوکس است نه یک ضرورت و به طور کلی اکثر مردم نمی لذت بردن از سفر برای کسب و کار.

همکار فرهنگ را تکامل در پیش بینی نشده راه های داشتن وجود داشته و در بسیاری از موارد به طور کامل در محیط های مجازی. و زمان تغییر چالاک کار تسریع خواهد شد و حتی بیشتر به سرعت در حال.

نیز وجود داشته باشد توجیه سوال اطراف کربن در دستور کار و اثرات زیست محیطی کسب و کار. فقط در این کانال در ونیز و یا بهبود کیفیت هوا در نیویورک – و اکثر شهرستانها بریتانیا که برای ماده.

که نگرانی من در اینجا. ما یک توانایی شگفت انگیز برای جلو و هم در زمان بحران و پس از آن فقط بازگشت به آنچه که ما قبل از انجام. وجود خواهد داشت false تغییر دهید, مطمئن, اما برخی از چیزهایی که به سادگی نمی خواهد بود قادر به بازگشت به راه آنها شدند.

حرکت رو به جلو با هم

کسب و کار مجموعه ای از روابط و در نهایت این است که در مورد مردم است. اکثریت قریب به اتفاق ما در حال مشتریان و همکاران و یا شهروندان در زمان های مختلف هر روز. ما نمی خواهیم به فروش می رسد و یا کنترل می شود. ما می خواهیم به درک.

اما بدون تمرکز بر هر فرد ‘C’ و درک درستی از چگونه رفتارهای خود و اعمال نفوذ و تاثیر هر یک از دیگر کسب و کارهای مبارزه برای انطباق و حرکت رو به جلو از اینجا.

مشتریان و همکاران – همواره مرکزی برای موفقیت در هر کسب و کار است. Covid-19 منتقل شده در هر کسب و کار و مصرف کننده زیر چتر سوم C: شهروند.

ما همه شهروندان جهان است و ما همه در این با هم. این است که ما بزرگترین نسل چالش – به عنوان مشتریان و همکاران, اما بیشتر از همیشه قبل از به شهروندان است. سرعت عمل و عمل در جهت منافع مشترک و ما همه آمده قوی تر در طرف دیگر.

جیمز ویلکینز شریک مدیریت از ICF بعدی

// در این مقاله برجسته

ICF بعدی

ما یکپارچه مبتنی بر هدف آژانس متعهد به ایجاد نوعی تغییر است که شما به ارمغان می آورد و نزدیک به اتصال موفقیت و رشد در یک سرعت در حال تغییر چشم انداز.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de