تجربه مشتری کلیدی برای B2B دیجیتال تحول موفقیت

برای سال تاسیس کسب و کار به کسب و کار (B2B) شرکت داشته اند تا حد زیادی محافظه کار و مقاوم در برابر تغییر آنها تولید کنندگان و عمده فروشان و توزیع کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات پذیرایی به سمت شرکت ها و کسب و کار.

در حالی که محصولات مصرفی و خدمات شده اند کاملا تبدیل به سونامی دیجیتال انقلاب با امثال آمازون, Netflix, Airbnb و بارگذاری کاملا تغییر شکل بازار با چشم انداز و نوآوری اما همیشه با نگه داشتن مشتری در قلب همه چیز انجام می دهند; موجود B2B روابط به طور کلی شده بدون تغییر باقی می مانند.

این نیست که B2B تغییر نمی کند. بازیکنان جدید را آغاز کرده اند که به برهم زدن چشم انداز و موفق شد اما تا حد زیادی به آن شده است آن دسته از بازیکنان که در حال حاضر تجربه در سمت مصرف کننده: آمازون و علی بابا با کسب و کار خود را در بازار مکان و یا Airbnb با آن نرم افزار را ارائه می دهند. بازیکنان سنتی هنوز به طور کامل درک عمق این تغییر نیاز و تمایل به فکر می کنم آن را تنها در مورد digitalizing بخشی از فرآیندهای خود را هنوز رتبهدهی نشده است به فروش مشابه روش.

B2B بازوی Amazon.com در مسیر به پیش افتادن از 31 میلیارد دلار درآمد در $52 میلیارد دلار در فروش کالا ناخالص در عرض سه سال یک RBC تحلیلگر بازار سرمایه در پروژه های.

دیجیتال تجارت 360

اما برای آن دسته از شرکت هایی که می خواهند به آغوش تغییر چگونه باید آنها رویکرد خود را بسیار مورد نیاز انتقال? آنها را مجبور به تجدید نظر خود را به روش فروش و کانال ها و قرار دادن تجربه مشتری در قلب کسب و کار. به عنوان امروز, سنتی, ویژگی های از قبیل قیمت و امکانات در حال تبدیل شدن کمتر و کمتر مهم است و تجربه تبدیل شده است عامل تصمیم گیری که منجر به خرید.

چه بزرگ است B2B تجربه مشتری?

این راه پیچیده تر از در B2C و نزدیک می شود در دو سطح سازمانی و فردی است. هر دو سطح را به طور قابل توجهی تاثیر چگونه شرکت ها ادامه یا توقف خرید خود را از ارائه دهندگان.

یک تجربه خوب خواهد بود که حذف اصطکاک شتاب و ساده تمام مراحل از اولین نامزدی به استفاده از یک محصول یا یک سرویس (فراتر از فروش) از طریق خرید آن محصول و یا خدمات است.

یک تجربه خوب خواهد شد در درجه اول یکی بود که حذف اصطکاک و سرعت بخشیدن و ساده همه سفر و فرآیندهای

اجازه دهید ببینیم که چه چیزی این به نظر می رسد از طریق برخی از نمونه های بتن.

سریع آنلاین سفر

B2B روابط همیشه به سادگی در مورد خرید یا فروش. برخی از فرآیندهای کسب و کار فقط به عنوان معاملاتي اما پیچیده تر است. به عنوان مثال این فرایند را برای یک شرکت به درخواست و دریافت وام مالی. Kabbage این گزاره این است که کسب و کار می تواند اعمال می شود و تایید شده برای وام در عرض چند دقیقه از طریق 100% تجربه آنلاین. این حذف اصطکاک در مقایسه با زمانی که به روش سنتی متعدد در جلسات حضوری با یک بانک به دنبال حداقل 20 روز صبر کنید.

بسیاری از اینتر-شرکت فرآیندهای کسب و کار شبیه به این سناریو و می تواند به طور چشمگیری بهبود یافته هوشمند دیجیتالی فرایند: فکر می کنم در مورد یک شرکت درخواست برای یک حساب کاربری برای تبدیل شدن به یک وابسته به نمایندگی از یک عمده فروش در تنظیم صنعت (بهداشت و درمان, مالی, محصول و یا مواد غذایی) و یا یک شرکت به دنبال تبدیل شدن به یک شریک خبره و نیاز به رفتن را از طریق یک روند onboarding. چقدر سریع تر و راحت تر و اصطکاک می شود آن را برای آنها را به درخواست آنلاین است ؟

Repurchasing و اشتراک, مدل

اشتراک مدلهای کارآمد و تسریع عملیات را به صورت پایدار B2B روابط است. کافه رویال نرم افزار فراهم می کند شرکت با راه حل های قهوه. آنها ساخت و ارائه ماشین آلات قهوه که نصب شده در مشتریان خود محل آنها همچنین فروش کپسول قهوه برای این دستگاه و ارائه خدمات پس از فروش و تدارکات بیش از حد.

با حرکت به یک سرویس اشتراک مدل را قادر می سازد مشتریان خود را برای مدیریت نیازهای خود را از طریق وب سایت خود را, کافه رویال Pro روند بدون آنها هرگز نیاز به نگرانی در مورد در حال اجرا از قهوه است. قرار دادن این سازمان تجربه در قلب این عملیات منجر به وفاداری بیشتر و افزایش فروش و کمک به ایجاد یک موقعیت پیشرو در بازار است.

بتونه کاری خرید تعامل

مدرن خریداران خود به اندازه کافی تحقیق مطالب در مورد راه حل ها و محصولات به طوری که آنها می توانند یاد بگیرند و انتخاب آگاهانه.

برخی از این مطالب بازاریابی بسیاری از منتقدان این اصطلاح به عنوان یک آرمان و فکر می کنم آن را تنها با موفقیت امر به B2C. اگر شما یکی از این منتقدان از آن زمان به تغییر ذهن خود را.

بازاریابی محتوا جدید نیست و فقط به عنوان با ارزش به صورت B2B به عنوان آن را برای B2C. اخبار این است که شما می توانید در نهایت ترکیب مطالب خود را تلاش های بازاریابی با بسیار عملی خرید تعاملات ترکیب محتوا و تجارت به یکی بدون درز سفر و یک تجربه با اعمال نفوذ یک تکنولوژی است که یکپارچه از هر دو جهان از تجارت الکترونیک و مدیریت محتوا و سرعت بخشیدن به ارزش بازاریابی محتوا است.

از آن زمان به دیجیتال و نه فقط به دیجیتال

این نمونه برجسته چگونه تجربه مهم تبدیل شده است و به صورت B2B خریداران و چه مقدار از آن می تواند ایجاد اختلاف و کمک به چگونه شرکت های B2B موفق با دیجیتال خود را با طرح های تحول. آن را فقط به رزرو از راه اندازی آن را قابل استفاده برای هر شرکت است که مایل به تغییر به منظور باقی می ماند مربوطه در بازار خود را. آنها نیاز به یک حرکت با خود انتقال دیجیتال; به “دیجیتال” نه تنها ‘دیجیتال’.

اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر ما در Ibexa دوست دارم برای کمک به. ما با ارائه تکنولوژی به شما را قادر به ساخت چنین تجربه. لطفا احساس رایگان برای رسیدن به ما و یا به کاوش بیشتر با خواندن آخرین کتاب در این موضوع است.

// در این مقاله برجسته

Ibexa

Ibexa کمک می کند تا شرکت های B2B مربوطه باقی بماند و موفق تبدیل سنتی استراتژی های فروش به اصطکاک خرید تجربه

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de