D2C دسته قوی باقی می ماند با وجود همه گیر ‘Headwinds’


در آن گسسته و برآورد به صورت مستقیم به مصرف کننده
(D2C) بازاریابی دسته بندی, eMarketer, پروژه, آن را گسترش بیش از 24 درصد به حدود 18 میلیارد دلار در این سال در ایالات متحده با وجود “نصب چالش ها” ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر.

eMarketer
تعریف D2C دیجیتال مارک های بومی آغاز شده است که به عنوان مستقل خرده فروشان آنلاین فروش مستقیم به مصرف کنندگان و مانع سفر و بلیط رویداد پرداخت (مانند قبض پرداخت مالیات و یا پول
نقل و انتقالات), مواد غذایی و یا نوشیدن خدمات قمار و دیگر معاون فروش خوب.

در حالی که دسته رشد بوده است و کرم آن با اینحال پیش بینی شده است به گسترش در سالم دو رقمی نرخ
بعد از چند سال با وجود سلامت ملی بحران است.

برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند D2C بازاریابی در واقع می تواند به نفع از مصرف کنندگان ایالات متحده تغییر بیشتر به سمت تجارت الکترونیک و
خرید دیجیتال برای جلوگیری از آجر و ملات تماس بگیرید.

تبلیغات

تبلیغات

یکی از رانندگان در eMarketer محاسبات است گسترش D2C پایه مصرف است که آن را تعریف می کند که کاربران اینترنت از 14 سال یا
مسن تر که خریداری کرده اند حداقل یک D2C محصول در سال گذشته از طریق نام تجاری سایت و یا نرم افزار.

eMarketer پروژه های 87.3 میلیون آمریکایی در حال حاضر سقوط در رده که به نمایندگی از بیش از 43 درصد
از تمام دیجیتال خریداران.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de