دن رسانه های آمریکا تقویت C-Suite

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

دن رسانه های آمریکا اعلام کرده است سه C-Suite تبلیغات
از جمله کریستینا محبی (که در حال ارتقا به مدیر ارشد برنامه ریزی افسر. ناتان کارور است که در بالا به افسر ارشد فناوری و Akash Jairath تبدیل خواهد شد رئیس اطلاعات افسر. همه
سه برگزار شد, ارشد در این شرکت برنامه ریزی پلت فرم Amnet.

این شرکت گفت که اساسا “نقشه جدید رهبری تیم هسته
قابلیت های.”

محبی (رسما مدیر عامل دن برنامهای پلت فرم Amnet. در نقش جدید خود او را به نظارت بر برنامه ریزی خدمات و وظیفه است با
هماهنگی با کسانی که خدمات مطلوب در دن رسانه های آژانس برندها و همچنین با شرکت مستقیم روابط مشتری از طریق Accordant رسانه ها. او همچنین هماهنگ کردن آن
خدمات با Dentsu اختصاصی سیستم عامل مانند مردم بازاریابی مبتنی بر پلت فرم M1.

تبلیغات

تبلیغات

کارور بود اخیرا افسر ارشد فناوری از Amnet. او در نقش جدید
او را گسترش داده اند و مسئولیت نظارت بر فن آوری روابط است که زیر بنای Dentsu هسته ابزارهای رسانه ای و سیستم عامل در تمام رسانه های مارک.

Jairath قبلا رئیس اطلاعات افسر Amnet. در نقش جدید خود به عنوان رئیس اطلاعات افسر Dentsu رسانه ها او را به بهترین اهرم اطلاعات در سراسر سازمان با تمرکز بر محصول جدید
توسعه و کسب درآمد از اطلاعات دارایی ها و مشارکت.

این تبلیغات به دنبال اخیر انتصاب پیتر Vandre به رئیس تجزیه و تحلیل افسر در قیراط.

یک
15-سال Merkle کهنه Vandre است وظیفه هماهنگی با تجزیه و تحلیل قابلیت های قیراط و Merkle در تلاش برای سرعت بخشیدن به پیشرفت قیراط مردم مبتنی بر محصول ارائه شده است.

و در حالی که او تغییر به عیار در نمودار سازماني Vandre نظارت کل آنالیز محصول در سراسر دن فهرستی از سازمان های رسانه ای که شامل Vizeum و dentsu X.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>