داده های مصرف کنندگان در حال حاضر برای به اشتراک گذاشتن با مارک های از پیش همه گیر

اعتماد همواره یک بخش اساسی از رابطه بین مصرف کنندگان و
هر نام تجاری و یا نام تجاری گزاره اما هرگز بیشتر از امروز. زمانی که GroupM سابقه یک مطالعه جهانی بنچمارک اعتماد مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال در تابستان گذشته آن را نمی توانست پیش بینی دولت
ذهن اکثر مصرف کنندگان خواهد …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de