اطلاعات نیروی حیاتی کسب و کار خود را – به همین دلیل شما نیاز به یک استراتژی داده در قلب آن

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

شما خواهد بود برای شنیدن شوکه یک کسب و کار تا به حال هیچ استراتژی است. شما خواهد شد شگفت زده به شنیدن در مورد عدم وجود بازاریابی و فروش محصول آن و یا مردم استراتژی. هنوز چند خواهد بود که شگفت زده به یاد بگیرند که یک کسب و کار هیچ استراتژی داده و در همه. با توجه به اخیر ما اختصاصی تحقیقات و 94 درصد از کسب و کار معتقدند که داده های کلیدی سرمایه گذاری منطقه برای آنها و در عین حال تقریبا دو سوم از شرکت ها ایجاد نمی شود تا به روزترین اطلاعات استراتژی در 12 ماه گذشته. شما می توانید استدلال می کنند داده است که در همه جا به طوری که هر بخش را به خود داده اما این سقوط ناپاک از ماکسیم که “هنگامی که آن را همه مسئولیت آن را هیچ کس مسئولیت’. این درست است که داده های دهانه شرکت اما واقعا مشتری محور کسب و کار یک استراتژی داده ضروری است در حصول اطمینان از این دارایی حیاتی متوجه آن حداکثر بالقوه برای نام تجاری و همچنین برای مشتریان خود.

یک استراتژی داده است که کلید به واقعا درک کسب و کار خود و مشتریان خود و برای رانندگی رشد. بدون شما نمی خواهد پیدا کردن روابط است که می تواند کمک به شما در پیش بینی عواقب ناخواسته از تصمیم گیری های خود را; شما هنوز قطعی صفات است که شناسایی بهترین مشتریان خود را; شما موفق به کشف محروم بخش های بازار; و شما را نادیده می گیرند بازده بالقوه است که می تواند عملیات خود را بسیار سودآور است.

اما اگر شما تعریف اشخاص وجود دارد که در کسب و کار خود و خود را از صفات و ویژگی ها و روابط بین آنها را شما ایجاد پایه ای برای درک کسب و کار شما و برای یک استراتژی داده. هنگامی که شما اضافه کردن اطلاعات در مورد بازار رقابت مقررات و اقتصاد کلان فشار است که می تواند شما را تحت تاثیر قرار عملکرد شما غنی سازی است که درک. و این درک به شما می دهد یک راه برای واکنش به تغییر شرایط و فرصت های جدید است.

آن طول می کشد داده ها رهبر برای ایجاد یک استراتژی

داشتن یک رئیس اطلاعات و رئیس اطلاعات افسر ارتباط برقرار خواهد کرد به یک سازمان است که اطلاعات مهم است. اما این که آیا آن یک C-سطح اجرایی و یا شخص دیگری وجود دارد نیاز به کسی که مسئولیت و قدرت برای ایجاد استراتژی.

بخشی از این فرد نقش خواهد بود به انرژی بقیه شرکت خود را. هر یک از توابع آن خواهد شد با تمرکز بر مناطق خود را از مسئولیت اما در حالی که آنها مهم هستند رانندگان از داده های استراتژی آنها ممکن است انگیزه برای ایجاد ارتباط بین فعالیت های خود و دیگر بخش های کسب و کار. در آن طول می کشد یک رهبر به ترکیب با داده های از هر یک از این مناطق و سپس شناسایی نقاط که در آن آنها را قطع. هنگامی که داده ها از استراتژی نشان می دهد که در آن و چه چیزهایی با هم کار می کنند, که در آن شما می توانید تغییراتی که ایجاد ارزش واقعی است.

داده ها و استراتژی های بازاریابی: کار در پشت سر هم

تاپیک یین و یانگ بین داده ها و استراتژی های بازاریابی. داده ها نیاز به اطلاع رسانی, بازاریابی, استراتژی, اما شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی برای شناسایی اطلاعات مهم است. این بدان معناست که بهتر است برای شروع با یک پیش نویس نسخه از هر یک از. یک استراتژی داده ساخته شده در اطراف این اطلاعات شما می توانید با شناسایی تاکتیک های بازاریابی خود را.

مماس الحاقات از استراتژی بازاریابی را شناسایی شکاف است که شما می توانید استفاده کنید برای افزایش اطلاعات خود استراتژی است. داده های جدید را پر می کند که این شکاف را نشان می دهد فرصت های اضافی آن را تصحیح استراتژی بازاریابی خود را حتی بیشتر. این چرخه همچنان به نقطه ای که در آن استراتژی های خود را در حال بالغ به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود شما می توانید اهداف خود را. پیشرفت می شود ثابت و انفعال از بینش است که فراتر از خود را بازاریابی اولیه و داده ها و استراتژی های به طوری که آنها همچنان به پیشرفت به عنوان یک بخش طبیعی از عملیات خود را.

اجرای استراتژی داده در سراسر کسب و کار نیز می تواند روی حیله و تزویر. بیش از حد اغلب ما دیدن برندها انجام داده استراتژی به عنوان یک حکومت فعالیت به عنوان یک پروژه طراحی شده به منظور محدود کردن مردم توانایی استفاده از اطلاعات خود را. حکومت بخش مهمی از استراتژی داده اما این استراتژی نیاز به ارائه بیش از آن است. آن نیاز به تعریف داده ها بهتر است به طوری که بیشتر مردم و سیستم می تواند آن را درک. آن نیاز به ایجاد ساختار که در آن اطلاعات بیشتر می توانید به افرادی که می توانید مقدار از آن را. و آن نیاز به ارائه مشترک تعاریف به طوری که همه مشتریان داده ها در همان راه.

تغییر به ندرت به طور مداوم تکامل

اطلاعات خود را استراتژی نیاز به به روز رسانی هر دو به ندرت و به طور مداوم. تغییرات عمده فروشی می تواند مخل بنابراین سعی کنید برای جلوگیری از تغییر انقلابی مگر در مواردی وجود دارد یک بازار قابل توجه نیروی محرکه آن است. برای مثال تنظیم کننده در سراسر جهان در حال معرفی معاصر قوانین حفظ حریم خصوصی از زمان به زمان وجود دارد اجتناب ناپذیر رکود در اقتصاد است. یک رقیب جدید وارد می تواند بازار خود را و یا شما می تواند حرکت به یک بازار جدید که در آن مقررات فرهنگ و نگرش ایجاد نیاز به تاکتیک های جدید است. اطلاعات خود را استراتژی را به نگه دارید تا با همه آن شرایط.

در همان زمان به دنبال, شما همچنین باید نگاه درون, درخواست گروه عملیاتی در داخل شرکت خود را اگر آنها را به اطلاعات آنها نیاز دارید و چه چیزی می تواند بازی در حال تغییر اگر آنها می تواند آن را داشته باشد. شما باید مطمئن شوید که مردم درک داده اند که آنها در مورد تمام دارایی های آنها به اینترنت دسترسی دارند. پرسیدن این سوالات را در حال حاضر فرصت های جدید است.

شما ممکن است برجسته جدید منابع داده ها یا تفاسیر مختلف و استفاده از امکانات موجود که خود را تکامل استراتژی داده بنابراین شما می توانید بر روی چیزهایی که به خوبی کار می کنند و کاهش چیزهایی که نمی کنند. از همه مهمتر, شما قادر خواهید بود به نوآوری با داده ها به منظور بهبود عملکرد کلی شرکت شما.

در خلاصه اطلاعات این است که در همه جا در داخل و خارج. هر بخشی از هر کسب و کار در حال حاضر بستگی به اطلاعات را صرفا تابع اجازه دهید به تنهایی ارائه یک مزیت رقابتی است. داشتن یک استراتژی داده به معنی در نظر گرفتن مسئولیت برای داشتن اطلاعات درست و داشتن اطلاعات مناسب و برای استفاده از آن راه راست را به درایو کسب و کار و ارزش مشتری. نمی تواند بدون.

امروز آنچه مهم به یک استراتژی بازاریابی است که یک استراتژی داده. بیشتر بدانید.

ایمیل: [email protected]

وب سایت: https://www.acxiom.com/

توییتر: @Acxiom

تام Hutchison, اصلی, محصول, مدیر, Acxiom

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>