Dazn متحد OTT اجتماعی & VOD فوتبال معاملات به ‘رقیب’ باشگاه و لیگ ارائه

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Dazn رسانه های ایالات گروه فوتبال دارایی های رسانه ها برای اولین بار به این معنی است که تبلیغ کنندگان می تواند یک چلپ چلوپ در اطراف عمده حوادث فوتبال در سراسر OTT اجتماعی و VOD.

این متمرکز حمایت بسته آن را ادعا می کند می تواند رسیدن به حد 400 میلیون نفر از طرفداران در سراسر هدف حمایت از VOD در Dazn و هدف را در کانال یوتیوب و Dazn پلیر تصویری شبکه آن نیز در سایت های شخص ثالث مانند آنلاین ایمیل و MSN Kicker.de.

Dazn رسانه ها به طور فزاینده ای آشنائی تبلیغ در سراسر آن گسترده ورزشی امپراتوری به طور فزاینده ای به این موقعیت به عنوان یک راه حل خلاق با درک اجتماعی فوتبال fandoms به این مارک ورود به اکوسیستم آن. پس از آن تا سال 2018 بازسازی از انجام آن شده است و به دنبال متحد کردن این محصولات به یک نقطه خرید است.

کیم پارکر معاون رئیس جمهور از فعال سازی در Dazn رسانه ها گفت: این درام که آن را گرفته است برخی از زمان برای متحد کردن محصولات.

“یکی از نقاط قوت کلیدی است که توانایی ما برای رسیدن به مخاطبان انبوه از طریق ما جهانی سیستم عامل اما با فن هدفمند قابلیت های.” اخیرا این آمار با رشد Dazn OTT خدمات تبلیغ محصول. “ما می تواند رسیدن به طرفداران در هر مرحله از محتوای آنها سفر از جمله از قبل در طول و بعد از رویداد است.”

علامت های تجاری مانند تعادل جدید نیسان و سانتاندر کمک به اطلاع رسانی گروه توسعه جهانی فوتبال بسته “این پیشنهاد جذاب و ارائه ارزش بیشتر برای برندها”.

Dazn موقعیت است این محصول به عنوان یک جایگزین برای سنتی باشگاه یا لیگ حمایت های مالی است که “همیشه در دسترس نیست و یا ممکن است لزوما نشان دهنده بهترین ارزش”. ما دیده ایم که به تازگی Chelsea FC باز است برای کوتاه مدت معاملات نشان می دهد که فضا در بالای تیم می تواند در سال های آینده بدون برخورد با شرکای دراز مدت است.

پارکر در شکار برای مارک های مشتاق به چین با حق بیمه فوتبال است. او پیش بینی بیشتر از صرف غذا تحویل خودروهای برقی, FX تجارت و تکنولوژی تک شاخ در آینده سال است.

“ما همچنین شاهد برندها از کلید رشد بازارهای سرمایه گذاری بیشتر به شدت در فوتبال و همچنین سنتی مارک های که هم می تواند این را به عنوان یک پلت فرم برای فعال فعلی خود را حمایت های مالی و یا به عنوان یک جایگزین برای خود حمایت.”

“با مقدمه ای از تبلیغات در Dazn دیده ایم برندها مانند فولکس واگن در حال تبلیغات در Dazn در بازارهای متعدد و در حال حاضر ما در حال حاضر می توانید ترکیب همه ما دارایی های رسانه ای برای ارائه بیشتر انعطاف پذیر و خلاق و متنی راه یکپارچه سازی یک نام تجاری به ما global media network.”

در حال حاضر این بسته با تمرکز تنها در فوتبال بلکه بوکس, تنیس, موتورسواری و هستند و در آینده تخته سنگ. پارکر به این نتیجه رسیدند: “ما همواره به دنبال به کار با برندها در بیشتر یکپارچه و راه های خلاق.”

استفانو D’Anna معاون اجرایی رئیس جمهور از رسانه ها در Dazn گروه گفت: “ما احساس می کنیم این است که یک گام-تغییر در نحوه برندها می تراز با حق بیمه فوتبال و هدف طرفداران. این یک بسته است که رقیب هر جریان اصلی فوتبال حمایت.

“فوتبال محتوای مصرف fragmenting و رسیدن به دیجیتال مدرن مخاطبان گرفتن سخت تر و سخت تر است. توسط گرد ما دارایی های ما می تواند ارائه با نام تجاری بهترین جهانی فوتبال با موضعی ارتباط. تمام بیمه های دیجیتال با هدف قرار دادن تحویل و گزارش است که تضمین پاسخگویی و محدودیت تفریط.”

در انتخاب بازارهای Dazn حقوق شامل بیش از 95 لیگ و مسابقات از جمله لیگ برتر, لیگ قهرمانان, لیگ, جام حذفی, La Liga, Serie A, Ligue 1, Copa del Rey, و بیشتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>