با وجود همه گیر IPG نوشته های Q1 آلی رشد

Interpublic گروه خالص درآمد کاهش 1.6 درصدی در
سه ماهه برای $1.97 میلیارد دلار به عنوان COVID-19 بحران بدل به جهانی همه گیر.

آلی رشد درآمد برای دوره 0.3%. سهام این شرکت شد تا به عنوان بالا به عنوان 5% در روز شنبه
معاملات صبح.

با توجه به بحران بهداشتی کسانی که نتایج دور از انتظار نیست و به عنوان IPG مدیر عامل شرکت مایکل راث گفته تحلیلگران بر درآمد تماس امروز بدترین هنوز به آمده است. او نامیده می شوند
سه ماهه اول نتایج “جامد” تحت شرایطی.

“سه ماهه دوم باید بدترین چهارم” راث گفت: با آغاز بهبود در اواخر سوم
سه ماهه و به تدریج بهبود رفتن به جلو. راث هشدار داد که وضعیت بسیار سیال و دید کم است.

اما در حالی که سه ماهه دوم “نخواهد بود
قشنگ” از آن خواهد شد قابل کنترل راث گفت. در تماس با او مشخص شده تعدادی از اقدامات این شرکت است که با توجه به مدیریت از طریق بحران بهداشت و درمان و آماده برای چرخش.

تبلیغات

تبلیغات

او
تاکید کرد که “هیچ one-size-fits-all رویکرد به ترکیبی مناسب از هزینه اقدامات” که سازمان ها و شرکت های متخصص در این گروه در حال گرفتن. کاهش پرداخت (تا
25%) و furloughs در حال اجرا که در آن ممکن است و اخراج در حال وقوع تنها به عنوان آخرین چاره, او گفت:. “کاهش کارکنان اجتناب ناپذیر خواهد بود در صورت فشار بیشتر از هر
کسب و کار مواجه است.”

استخدام انجماد و مراحل دیگر نیز تحمیل شده است.

در حالی که این شرکت گرفته است تعدادی از شرکت های بزرگ هزینه-برش مراحل از جمله جبران کاهش
اجرایی تیم رهبری و تاخیر در برخی از هزینه های سرمایه ای موجود سهامداران سود سهام باقی مانده در محل در حال حاضر, اما ادامه خواهد داشت مورد بررسی قرار گرفت. این شرکت همچنین گامهای
برای حفظ نقدینگی (آن را تا به حال $1.55 میلیارد دلار پول نقد در دست در پایان Q1) و ترازنامه خود را.

جای تعجب نیست که منطقه آسیا و اقیانوس آرام — که در آن COVID-19 ویروس برای اولین بار
کشف شد که سخت ترین ضربه از لحاظ آلی درآمد که پایین بود 5.3%. خبر خوب این است که بسیاری از کارمندان این شرکت در چین بازگشته اند به کار خود
دفاتر پس از کار از خانه در طول بیشتر از سه ماهه اول.

در ایالات متحده رشد آلی (که نوار ارز و M&A تاثیر) بود 0.8% در مقابل 5.7% یک سال پیش. متوسط
بازارهای خارج از آمریکا ارسال شده 0.7% آلی کاهش درآمد در مقابل 7.7% رشد از یک سال پیش.

راث اشاره کرد که در حالی که تاثیر بحران عمیق است که این شرکت همچنان به همکاری نزدیک
با مشتریان برای ایجاد کار جدید با بیش از 95 ٪ از کارکنان از کار از خانه.

و برخی از دسته بندی ها باقی می ماند قوی از جمله بهداشت و درمان این شرکت بزرگترین بخش به نمایندگی از حدود
28 درصد از کسب و کار خود را.

دسته بندی ها از جمله فن آوری ارتباطات از راه دور و دیگران نشان داده اند قدرت در طول بحران. بخش های دیگر از جمله کالاهای مصرفی و تجارت الکترونیک-متمرکز
خرده فروشان باید پایدار باقی مانده است. جای تعجب نیست, مناطق مانند سفر و مهمان نوازی بوده اند ضربه سخت.

و با وجود بحران های کسب و کار جدید خط لوله باقی مانده است باز در مارس و
آوریل است. راث به ذکر چند برنده از جمله Shinola (UM), تکالیف جدید از Pernod Ricard (ابتکار) مایک سخت لیموناد (FCB نیویورک) در میان دیگران.

“آنچه قابل توجه است این است که همه
این حساب برنده شد — و یا حفظ — پس از شروع بحران بهداشت و درمان و نشان دهد که چگونه حتی زمانی که کار از راه دور, ما قادر به حرکت کسب و کار
رو به جلو” گفت: راث.

این شرکت شروع به نگاه در چه زمانی و چگونه کارکنان را به طریق جدید کمیته راهبری. راث اشاره کرد که تغییرات در شرکت
مدل کسب و کار خواهد بود به احتمال زیاد ناشی از بحران است. برای مثال کار-از-صفحه اصلی مدل می تواند تبدیل به دائمی برای برخی از بخش های کسب و کار — یک نظرسنجی نشان داد که بسیاری از کارکنان در حال کار
که در راه است.

“ما مشتاقانه از حال و روز و گسترده دررفتگی بحران کنونی این احتمال وجود دارد که بسیاری از مصرف کنندگان جدید و مدل های کسب و کار ظهور خواهد کرد”
گفت: راث. “برخی از این مثال شامل یک شتاب روند در فن آوری و رسانه ای است که قبلا در جریان است. وجود دارد خواهد بود پایدار تحولات اجتماعی و
تجاری هنجارها و چگونه مصرف کنندگان مربوط به مارک های رسانه ای و یکی دیگر. ما به دنبال به جلو به کمک به ما بازاریابان وفق دهند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de