با وجود جریان مخاطبان رقابت خطی آگهی های تلویزیونی درآمد غوطه ور فقط 1% در سال 2019

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

خطی تلویزیونی درآمد پایین بود و تنها با 1 ٪ کاهش به $44.1
میلیارد دلار در سال 2019 در مقابل 2018 با توجه به استاندارد از رسانه های شاخص فقط-گزارش منتشر شده برای این دوره است.

SMI حذف آگهی درآمد حاصل از جام جهانی و بازی های المپیک به منظور
اجازه می دهد برای مقایسه معنی دار از دو سال است.

“این بسیار سخت نتیجه با توجه به مخاطبان تکه تکه شدن” اظهار داشت SMI مدیر عامل جیمز Fennessy. “اگر شما اضافه کردن در ویدئو دیجیتال
برای شبکه گروه تلویزیون ملی بازار شد تا بیش از 2 درصد در سال 2019.”

با وجود این, جریان, خدمات,’ تاثیر مداوم خطی در تلویزیون بینندگان این شبکه شده اند قادر به
حفظ قیمت ها به دلیل تبلیغ ثابت کرده اند حاضر به پرداخت بالاتر CPMs در بازگشت به صورت خطی ایمنی و رسیدن به.

مورد در نقطه: ملی خطی درآمد تبلیغات را 0.9% کاهش در
2019 را سه ماهه چهارم رانده شد در درجه اول با 14.5 درصد کاهش در زمان نخست سرگرمی آگهی درآمد. اما می توانست بدتر با توجه به این که چندین شبکه در واقع خود را دیدم نخست-زمان
سرگرمی رأی افت حدود 20% در این دوره است.

تبلیغات

تبلیغات

NBC Universal رهبری در سهم از کل خطی آگهی درآمد برای سه ماهه چهارم در 18.7% به دنبال ViacomCBS (17.8%) والت دیزنی
(16.9%) فاکس (14%) کشف (9.3%), WarnerMedia (7.5%) و A+E Networks (3.3%).

کشف و روباه (محور تا حد زیادی توسط NFL تبلیغات) نشان داد که بیشترین طول دو سال گذشته سود در دوره: 8.4% و
6.8 درصد بود.

زندگی ورزشی و اخبار برنامه نویسی در ادامه به درایو درآمد تبلیغ در سه ماهه.

این شبکه که پخش بازی های NFL — CBS, NBC, Fox و ESPN — دیدم
ترکیب درآمد تبلیغات به دست آوردن 10 درصد در مقابل سال پیش سه ماهه. ادامه داد: تبلیغ و تقاضا سوار NFL در بازی واحد قیمت ها به طور متوسط 7 درصد و شبکه های اضافه شده 3 درصد بیشتر نقاط.

اخبار آگهی
درآمد افزایش 4 ٪ در سه ماهه چهارم به عنوان قابل توجه 10.7% پرش در پخش اخبار درآمد بیش از جبران 3.1% کابل خبر کاهش است.

ایسنا باقی مانده درآمد تبلیغ رهبر بود اما
پایین 2.1% در مقابل سال پیش در سه ماهه اول و #2 سی ان ان کاهش یافته است 7.3%. اما #3 MSNBC برد 6 درصد افزایش می دهد.

SMI جمع آوری داده های خود را از فاکتورها از سازمان های رسانه ای به نمایندگی از حدود 70 درصد از
تلویزیون ملی بازار است. این اقدامات 130 ملی شبکه های تلویزیونی و استفاده از Nielsen بینندگان اطلاعات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>