
پس از روند رو به پایین در طول سال 2019 به اصطلاح “مشکل” آگهی ها
مشخصی دوباره در سه ماهه چهارم با توجه به آخرین نسخه از Confiant تقاضا
کیفیت گزارش.
سنبله به احتمال زیاد آینه های تاریخی از روند فصلی به عنوان تقاضا به طور کلی خوشه در سه ماهه چهارم از رسانه ها-خرید تقویم سال, قرار دادن فشار بر روی هر دو …
یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.
Leave a reply