آژانس های دیجیتال فراتر از 2020: چگونه برای زنده ماندن و رشد در آینده

دیجیتال آژانس فضایی همواره بسیار رقابتی سوخت به ظاهر بی نهایت تقاضا برای خدمات دیجیتالی. در حالی که لرزه تغییر باعث این جهانی همه گیر انداخته است چالش های جدید در آژانس های دیجیتال آن را به طور مشابه به ارمغان آورد فرصت های هیجان انگیز. به منظور زنده ماندن در این شرایط جدید دیجیتال سازمان خواسته شده است که تجدید نظر در استراتژی خود را و ارائه محصول به منظور نگه داشتن سرعت با تغییر خواسته های مشتریان.

Wix منتشر کرده است یک کتاب جامع در تغییر موقعیت از آژانس های دیجیتال پس از Covid-19. ارائه بینش در حال تغییر بازار و همچنین پیش بینی روند این کتاب راهنمای سازمان از طریق این زمان نامشخص توزیع آنها ابزارهای مورد نیاز برای رشد طبیعی جدید.

دانلود کتاب به عنوان یک PDF با پر کردن جزئیات خود را در زیر.

از آن زمان به فکر رقابتی

از آن آغاز دیجیتال آژانس فضایی رقابتی بوده است مشخصه که ramped شده تا در سال های اخیر با سریع جهانی شدن این صنعت است. به منظور اقامت مربوط به سازمان خود احساس فشار بیش از همیشه باقی می ماند و جلوتر از منحنی و آخرین تکنولوژی در حال ظهور.

پس از Covid-19 کارشناسان در Wix پیش بینی تغییر در چشم انداز با کسب و کار بیشتر ترجیح می دهند به کار با سازمان های نزدیک به خانه. این

زمان عدم اطمینان منجر به احساس ناامنی رانندگی به کسب و کار به دنبال آرامش در آشنا. برای سازمان عاقلانه است که به صرف انرژی خود را در تقویت روابط قوی با این کسب و کارهای محلی; این حرکت نه تنها باعث ایجاد یک اعتماد مشتری پایه اما کمک می کند تا به تقویت این سازمان اعتماد و اعتبار نمره. با تغییر رویه و منابع محلی بیشتر مشتریان سازمان را آشکار مزیت بیش از رقبای خود.

علاوه بر این, بیشتر و بیشتر کسب و کار در سمت سرویس گیرنده در حال امید بستن برای تبادل نظر و رویکرد در نظر گرفتن جنبه های بازاریابی در خانه برای صرفه جویی در هزینه و dev زمان. کتاب توصیه های سازمان به طور مداوم اثبات آن ارزش منحصر به فرد به مشتریان; آیا این کار از طریق ارائه یک متخصص خدمات و یا تخصص و منابع برای آموزش مشتریان. آیا شما با ارائه خدمات تخصصی و یا شما یک فروشگاه توقف ساخت این تمایز بسیار مهم است. از تمام تکنولوژی نوظهور, صفر کد توسعه وب به نظر می رسد مجموعه به بزرگترین تاثیر بالقوه این صنعت با سازمان های پیدا کردن آنها می توانید آزاد کردن وقت با ارزش و منابع زمانی که آنها لازم نیست که کد همه چیز را از ابتدا.

آشنایی با خودتان

در طول زمان تغییر در نظر گرفتن زمان به هنر و صنعت قوی و تشخیص هویت نام تجاری و محصول ارائه شده پرداخت خواهد شد در دراز مدت است.

با رقابت بیشتر از همیشه قبل از و جذب سریع از ابزارهای جدید و فن آوری های بسیاری از آژانس های دیجیتال در حال گم شدن در پس زمینه. اما آن سازمان است که تعریف دقیق خود را ارائه و قادر به موقعیت خود را با دقت یک مشتری در سفر هستند مراتب به مراتب بهتر از دیگران است.

آیا شما یک متخصص و یا خدمات یک فروشگاه توقف برای تمام نیازهای مشتری? دانستن پاسخ به این کمک خواهد کرد که آژانس خود را به ارائه خود را به طور موثر به مشتریان که نیاز به خدمات خود را بیشتر. آن را ایجاد یک سطح بالا شفافیت بین مشتری و آژانس های دیجیتال, تنظیم انتظار برای هر دو طرف است که به راحتی به دست آورد.

شناسایی فرصت های رشد

در حالی که اولین تماس بین آژانس های دیجیتال و یک مشتری خواهد بود بر اساس پیدا کردن یک راه حل برای یک نیاز خاص این گفتگو اولیه باز می شود تا بسیاری از فرصت ها برای هر دو طرف.

در خط با روند رو به رشد در میان کسب و کار برای دیدن تمام سیستم عامل خود و کانال های بازاریابی در هم آمیخته و recognisably با نام تجاری مهم است که سازمان مطمئن شوید که آنها قادر به ارائه یک مجموعه یکپارچه از خدمات حرفه ای. با توجه به بررسی انجام شده توسط Karen در سال 2018 خدمات که درایو سود شامل high-end طراحی (49%) و اضافی بازاریابی خدمات (34%). قادر به ارائه این خدمات مازاد موجب صرفه جویی در مشتریان به فروشگاه در اطراف در حالی که خود را تقویت آژانس حاشیه سود.

هنوز هم مطمئن نیستید که چه خدمات خود را به آژانس ارائه می شود باید در آینده ؟ مستقیما به منبع. اجازه می دهد محصول خود را ارائه می شود تحت تاثیر قرار و توسعه یافته توسط آنچه مشتریان خود را درمان به عنوان یک اولویت باعث حس تجاری خوبی. در نتایج گرفته شده از این نظرسنجی خدمات مانند طراحی وب سایت و بهینه پیش بینی شده برای افزایش محبوبیت در حالی که بازاریابی ایمیل است به نازل شدن. این مهم است که سازمان نگه داشتن انگشت خود را بر روی نبض به طور مداوم باقی مانده آگاه از آنچه که مشتریان واقعا نیاز است.

صعود به سطح بالا

سرعت که در آن آژانس های دیجیتال فضای توسعه است که به علت در هیچ بخش کوچکی به چگونه به سرعت در فن آوری های جدید در حال طراحی و توسعه و منتشر شده به بازار است. از جان گذشته را به جلوتر از منحنی کسب و کار علاقه مند به اتخاذ این استراتژی های بازاریابی و آژانس نشان می دهد که آگاهی از چگونه به اهرم آنها را به طور موثر بهره مند خواهند شد.

خدمات مجموعه به درایو کسب و کار برای سازمان ها شامل صفر-کد توسعه وب (36%) صوتی-فعال و سیستم های VAR (هر دو 21%) و هوش مصنوعی (14%).

Wix نهایی در جهان پلت فرم برای سازمان انتخاب شده توسط بیش از 160 میلیون حرفه ای در سراسر جهان است. برای به دست آوردن بینش ارزشمند را به چه آژانس های دیجیتال رشد فراتر از سال 2020 دسترسی به کتاب در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im