آژانس های دیجیتال بومی Jason هلر برگ مک کینزی برای ‘Message ماشین’ Persado

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

خیابان مدیسون دیجیتال بومی Jason هلر در اپراتور طرف — این زمان در بازاریابی فن آوری عرضه — پس از شش سال
از روی لئامت دادن به عنوان یک مشاور مدیریت در مک کینزی.

هلر که تاسیس منی دیجیتال فروشگاه جرم حمل و نقل تعاملی در اواخر 1990s قبل از فروش آن به افق رسانه در سال 2005 است
پیوست هوش مصنوعی-صفحه آگهی شرکت بهینه سازی Persado به عنوان رئیس جمهور.

هلر شده است یک شریک و جهانی منجر دیجیتال عملیات بازاریابی و تکنولوژی عمل در مک کینزی.

او می گوید: او تمرکز اصلی خواهد بود گسترش این کلمه در و
تعداد بازاریابان با استفاده از Persado پیچیده طبیعی-زبان-فن آوری پردازش برای بهینه سازی تبلیغات هر دو خلاق و رسانه ها.

تبلیغات

تبلیغات

در مصاحبه با
MediaDailyNewsهلر گفت: Persado به احتمال زیاد بهترین و شناخته شده ترین و مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک پلت فرم برای بهینه سازی انواع کپی در بازاریابی ایمیل, اما او گفت که فقط سطح و هدف خود را
است برای کمک به بازاریابان و خود را در سازمان درک کنند که چگونه به اهرم تکنولوژی برای بهینه سازی نتیجه هر شکل از بازاریابی ارتباطات از جمله متداول تبلیغات تجاری.

در ماه جولای 2019, Persado اعلام کرد پنج ساله مقابله با خدمات مالی فروشنده جی پی مورگان چیس به استفاده از Persado را پیام “ماشین آلات” برای تولید
کپی با هدف میلیون ها نفر از مشتریان فعلی و بالقوه.

در حدود 10 سال Persado یک رهبر در بازاریابی فن آوری شرکت با تمرکز بر اعمال نفوذ و هوش مصنوعی
طبیعی-پردازش زبان برای کمک به تجاری بازاریابان و خود را انسانی-طراحی خلاق و همکاران رسانه ای بهینه سازی پیام ها و رسانه ها اقدام به خرید آنها را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>