‘دیجیتال واقعا هیچ معنایی ندارد در سال 2020’: سام اسکات مذاکرات اصطلاحات در بازاریابی

بازاریابان باید بیشتر متوجه زبان خود را هنگامی که بحث در مورد دیجیتال یک اصطلاح است که منسوخ شده است و misapplied با توجه به سام اسکات سخنران اصلی و B2B مقاله نویس.

زبان به عنوان بخشی از درام دیجیتال تحول جشنواره که در مورد موضوع اول در مناظر او بود مفهوم دیجیتال خود را. کلماتی مانند, آنلاین, اینترنت و دیجیتال دریافت “بی پروا” پرتاب در اطراف او گفت: تقریبا تمام کانال های و فرآیندهای دیجیتال در حال حاضر در سال 2020 است.

ما باید با مراجعه به ‘آنلاین’ و ‘آفلاین’ marcom کانال. با خارج-از-خانه تلویزیون و حتی رادیو آغوش دیجیتال به معنی تمایز است تاری به وسعت آن بی معنی است.

“این ممکن است به معنای چیزی است که از 15 سال پیش [در زمانی که بسیاری از فرآیندهای هنوز آنالوگ] اما این واقعا به معنی هر چیزی خاص امروز است. فن آوری دیجیتال infuses همه marcom کانال.”

ظهور فن آوری دیجیتال برای توزیع و تخصیص خاص الهام گرفته اند راه های جدید تفکر از مبارزات.

“در حال حاضر ما بیشتر می تواند به راحتی در کوتاه مدت اثرات. تلویزیون به طور فزاینده ای تبدیل شدن به برنامه ریزی. شما می توانید پیگیری هر کلیک در PPC یا گاهی اوقات از جستجو آلی و ابزار وب مستر گوگل. اما این یک مشکل برای بازاریابان به دلیل آن که منجر به بسیاری از مردم است. تمرکز در کوتاه مدت معیارهای.”

کلیک, سهام, دوست, دیدگاه, نظرات, آگهی تولید و فروش در نزدیکی پایین قیف داده شده است بی سابقه ای وزن است.

“تعداد کمی از مردم در حال صحبت کردن در مورد بالا-از-ذهن آگاهی نام تجاری احساسات و یا خرید قصد معیارهای که به راحتی نمی trackable با فن آوری دیجیتال. من بسیار به جای یک گروه تمرکز و یا استخدام یک شرکت نظرسنجی برای انجام یک نماینده نظرسنجی از مردم در گوشت و خون.”

او خواستار بازاریابان برای تبدیل شدن به با وسواس بیشتر trackable معیارهای در پایین. “فن آوری دیجیتال برای پایین قیف اما ما هنوز هم به یاد داشته باشید اهمیت بالای قیف.”

برای مطالعه بیشتر در این موضوع به او پیشنهاد کار می کند و از بینه و زمینه است.

شما می توانید به تماشای جلسه کامل اینجا را در درام های اختصاصی دیجیتال تحول جشنواره microsite.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im