انتقال دیجیتال جشنواره: 8 چیزهایی که ما یاد گرفتیم از هفته 1

به عنوان پرده می افتد و در هفته اول این درام را انتقال دیجیتال, جشنواره, در اینجا برخی از جالب ترین و روشنگری چیزهایی که ما آموخته اند تا کنون.

1. مارک و پخش خواهد شد نیاز به در آغوش دیجیتال در “تمام شکوه و عظمت خود را” به عنوان coronavirus بحران پیشرفت می کند.

واحد 9 سر مشتری مشارکت طارق داف گفت که “بسیاری از برندها صحبت های زیادی در مورد انتقال دیجیتال و استقبال همه این انواع مختلف تکنولوژی” اما تعجب که آیا آنها در حال تمرین آنچه آنها را موعظه. “من سوال که آیا درست است که به عنوان coronavirus نشان داده است که چگونه بسیاری از کسب و کار تلاش کرده اند فقط با این ایده کار از خانه. اینجا فرصتی است.”

شنیدن بیشتر از داف و دیگران در ما پنل دیجیتال تحول – دیگر یک شعار.

2. رسانه را باید به عمل مسئولانه به عنوان نامزدی را افزایش می دهد با توجه به قرنطينه و اجتماعی فاصله.

اخبار بی بی سی است ارزیابی نقش آن در پوشش coronavirus همه گیر وزن چگونه به خوبی در سلب اعتماد عمومی و تعادل منصفانه انتقاد از دولت در سیاست های بهداشت و بدون مانع خود را به طور کلی سلامت عمومی اهداف است.

پیدا کردن که چگونه بی بی سی در پاسخ به جهانی همه گیر در اینجا.

3. فن آوری شده است بسیار مهم در فعال کردن این صنعت گرد هم می آیند در طول چند هفته گذشته و خواهد بود حتی بیشتر مهم است رفتن به جلو.

به عنوان بسیاری از ما عقب نشینی به خانه ما به کار از راه دور برای آینده قابل پیش بینی تکنولوژی خواهد بود مهم تر از همیشه در باز کردن راه های جدید برای ما به کار تعامل و ایمن ماندن به عنوان ما فاصله است. آن را نیز می تواند ضروری برای نگه داشتن تیم های عملکرد.

“پس از آن وجود دارد تغییر در طرز فکر خود را در مورد داشتن که اعتماد خود را با مردم کار می کنند می توانند از راه دور و که ما می توانیم به آنها اعتماد به مولد و کارآمد و همکاری خود را گسترده تر و همکاران” گفت: بتا رسانه های اجرایی گروه رابین Gadsby.

شما می توانید پانل ما در آینده از راه دور مشغول به کار است.

4. خلاقیت و تکنولوژی و نیاز به کار دست در دست.

“من همیشه دیده می شود تکنولوژی به عنوان یک توانمند به جای پاسخ” ex-خاکستری رئیس و بنیانگذار شرکت در شده است وجود دارد انجام می شود که دیوید Alberts گفت: درام.

“تکنولوژی حذف اصطکاک اجازه می دهد اطلاعات برای رسیدن به متفکران خلاق به سرعت و به سادگی امکان پذیر است.”

گوش دادن به مکالمه کامل در اینجا.

5. جریان لحظه ای است که یک فرصت برای تاثیر گذار بازاریابی برای اثبات ارزش خود را.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال دست و پنجه نرم کردن با چگونه به حرکت در ماه های آینده به عنوان تاثیر coronavirus احساس است در سطح جهانی.

هشدارهای ساخته شده اند در اثر این خواهد شد که در این آگهی صنعت به عنوان بازاریابان مکث در جلو و یا تغییر صرف. اما تاثیر گذار در بازاریابی است که یک منطقه است که می تواند به نفع ایستاده.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در اینجا.

6. L ‘ Oreal است که به دنبال استفاده از تاثیرگذاران به عنوان یک تجارت کانال.

رئیس دیجیتال افسر L ‘ Oreal, Lubomira Rochet صحبت به درام در مورد چگونه “دیجیتال خود را نگه می دارد در حال تحول” در زیبایی درآورد.

“برای مثال e-commerce ما سرمایه گذاری های زیادی به ساختمان جدید مشارکت, اما ما همچنین شاهد ظهور اشکال جدیدی از تجارت الکترونیکی مانند تجارت اجتماعی از تاثیرگذاران و ظرفیت خود را برای فروش آنلاین. ما می بینیم برخی از تبدیل شدن به فوق العاده-فروشندگان. بنابراین این کشیده تا به توانایی های ما دوباره! آن را مداوم تغییر و تحول است.”

خواندن مصاحبه کامل در اینجا.

7. Accenture به نام اول آن CXO

Accenture تعاملی است که برنامه ریزی به تدریج محوری کسب و کار خود به کار عمدتا با مشتریان تراز وسط قرار دارد به گسترده تر هدف های اجتماعی است.

برای انجام این کار, جهانی, مدیر اجرایی برایان ویپل استخدام گروه اول رئیس تجربه افسر اولاف Schybergson

گوش دادن به مکالمه کامل در اینجا.

8. زنان باشگاه های ورزشی نیاز به شروع به بازیگری مثل مارک های به دست آوردن پشتیبانی

سابق انگلستان ستاره Eniola Aluko به ما گفت: “زنان باشگاه باید شروع به استفاده از داده ها برای شناسایی افرادی که خود را طرفداران و ایجاد محتوا است که به ارمغان می آورد fandom همراه ما نیاز به افرادی که استفاده می شود به تماشای محلی مردان تیم هر هفته برای حمایت از زنان را بازی بیش از حد وجود دارد یک قدرت بزرگ در آوردن هر دو طرف با هم.”

شنیدن بیشتر از Anuko اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im