انتقال دیجیتال جشنواره: آنچه که ما آموخته از هفته 2

آن یک هفته پر مشغله به عنوان درام دیجیتال تحول جشنواره ادامه داد: ما با ارائه مواد غذایی بیشتر برای فکر از رهبران و کارشناسان از سراسر دیجیتال میباشد. در اینجا به برخی از جالب ترین چیزهایی که ما یاد گرفته در دو هفته.

1. خوانندگان هجوم آوردند به آنها اعتماد, اخبار, برندها به عنوان اعتماد در رسانه های اجتماعی کاهش می یابد.

تریسی د Groose اجرایی صندلی برای Newsworks گفت: این درام که خوانندگان برای آنلاین اخبار بود تا با شکستن رکورد تعداد با توجه به Pamco داده است. “روزانه خوانندگان است تا به 34 میلیون دلار افزایش 10 ٪ (سالانه),” او گفت:.

“اگر ما نگاهی به اخبار دیجیتال در تمام نشریات این شماره ها تا 3 میلیون در مقایسه با یک سال پیش. ما در حال دیدن یک گله بزرگ به روزنامه نگاری در این کاملا به چالش کشیدن ،

شنیدن بیشتر در مورد چگونه اعتماد به اخبار برندها تبدیل خواهد شد و حتی بیشتر مهم است که این بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان در اینجا.

2. جنس زنبق و سوسن نوا اتحاد چرخد و آن خرده فروشی استراتژی در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

مصرف کنندگان می توانید سفارش جعبه از جنس زنبق و سوسن نوا نمونه کارها کامل از نوشیدنی به طور مستقیم از طریق اس ام اس.

خدمات – پیش بینی – ثابت محبوب با ما مصرف کنندگان ماندن در داخل در طول شیوع کروناویروس. این دیده است این شرکت تغییر تمرکز خود را به تمرکز بر فروش و عملیاتی تلاش در تحویل مستقیم.

یافتن پست های بیشتر از بنیانگذار و رئیس exec, Zak Normandin, در اینجا.

3. در چین مارک های اصلی و فن آوری شرکت در حال راه اندازی جدید تلاش برای گرفتن اقتصاد در مسیر بازگشت.

کشورهایی که در حال حاضر رو به سطح بی سابقه ای از اختلال به عنوان آنها خود منزوی کردن و یا رفتن به قفل فراز مانند ایالات متحده و بریتانیا خواهد بود و به دنبال به عنوان مثال تعیین شده در چین به عنوان یک فانوس دریایی از امید برای چه به انتظار در طرف دیگر.

اگر یک چیز روشن به نظر می رسد از چین جدید طبیعی است که فن آوری دیجیتال را مجبور بزرگتر جای خود در زندگی مردم با زنده جریان و e-commerce جدید طبیعی است.

بیشتر بخوانید درباره چین طبیعی جدید در اینجا.

4. کارشناسان بانکی انتظار نیست برای دیدن یک cashless society هر زمان به زودی.

نوآوری های دیجیتال تبدیل شده اند دنیای بانکداری در طول دهه گذشته اما می تواند بیماری همه گیر کوروناویروس تسریع تغییر به یک جامعه بدون پرداخت پول نقد? می تواند چنین چیزی ممکن است ؟

پیت Markey مدیر ارشد بازاریابی افسر در TSB و سارا الیس دیویس, شریک, شریک زندگی شما و آقای جونز و خون این باور بودند که هنوز هم بسیار وابسته به شرایط فیزیکی ارز.

یافتن پست های چرا در اینجا.

5. بازاریابان باید متوقف توصیف مارک های خود را به عنوان “دیجیتال کسب و کار”

با توجه به شریل Calverley این افسر ارشد بازاریابی در آنلاین خواب سلامتی تجاری حوا خواب عبارت است از کار برکنار شده و تبلیغ تبدیل شده اند بیش از حد پریشان زرق و برق دار و اصطلاحات در طول سال های اخیر.

شنیدن بیشتر از Calverley اینجا.

6. مارک ها و نوازندگان شروع به استفاده از دیجیتال به کار به طور موثر با هم

با توجه به Mumford and Sons, موسیقیدان, Ben Lovett, که همچنین مدیر اجرایی برگزاری, گروه, برندها و نوازندگان در حال حاضر مشغول به کار به طور موثر با هم وقتی که می آید به نام تجاری مشارکت.

“موسیقی ثابت کرده است که تنها بزرگترین اتصال بین مردم تا زمانی که ما شده ایم یک گونه گفت:” Lovett. “این شگفت انگیز است که ما همچنان به پیدا کردن راه هایی برای نوآوری در اطراف است که از خالص می خواهید به برقراری ارتباط با یکدیگر.”

شنیدن بیشتر از Lovett در کنار اندرو Dougan رئیس تجربی و جهانی شرکای کسب و کار هندسه و جیمز Kirkham, مدیر ارشد کسب و کار افسر پناهنده در پرونده از طریق این مقاله به بحث و گفتگو.

اتمام هفته آینده خط تا برای سومین هفته از جشنواره در درام صفحه اصلی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im