دیزنی تبلیغات فروش می گوید ورزشی تلویزیون
تبلیغات قرارداد ساخت است به آرامی ramping تا — تا حدودی به دلیل زندگی ورزشی آمدن به تلویزیون بیش از چند ماه آینده.

“ورزشی بازار شروع به حرکت می کند”
می گوید: ریتا فرو جمهور دیزنی, تبلیغات, فروش, زبان, با
, تلویزیون, اخبار روزانه. “ما به خوبی در راه ما از چند سال می پردازد.”

برخی از این ورزش معاملات بودند برای فوتبال کالج در آن ABC و ESPN شبکه.

Ferro فاش نشد جزئیات دیگر می گویند که “بسیاری
از چند سال معاملات بودند تا برای تجدید این سال و آن همه در حال حاضر — در بیشتر قسمت ها به غیر از دو — بسته است.”

برای بسیاری از بازاریابان وجود دارد
فشار به معاملات انجام شده در اوایل او می گوید: به دلیل ویژه حمایت بخش هایی که بازاریابان میل مانند نیمه وقت, نمایش, پیش نمایش بازی, بازی از, بازی, بخش, و مناطق دیگر.

تبلیغات

تبلیغات

به دنبال در تصویر بزرگتر ورزشی, لیگ/فرانشیز در حال گزارش گرفتن نزدیک به re-شروع احتمالا در ماه آینده.

NHL رسما
اعلام کرد که بازگشت خود را در ماه جولای/آگوست. NBA است که به دنبال در یک جولای 31 re-شروع با توجه به CNBC. به تازگی NFL خود را اعلام کرد به طور منظم سقوط برنامه به عنوان به خوبی.

Ferro
تصدیق میکند که گسترده تر به طور کلی غیر-ورزشی سرگرمی-متمرکز در صف مقابل بازار خواهد شد بسیار متفاوت از سال گذشته است. “وجود دارد هیچ سوال وجود خواهد داشت برخی از تاثیر در تبلیغات
دلار در ماه اکتبر نوامبر و دسامبر. مشتریان بودجه واقعا به چالش کشیده است.”

در ماه های آینده او را می بیند بازار در حال تکامل در سه راه-ورزشی
برنامه نویسی قرارداد ساخت; برخی از سنتی چشمگیر معاملات شروع و در سه ماهه چهارم; و تقویم-سال چشمگیر معاملات در ابتدای ماه ژانویه.

برای تلویزیونی ABC
شبکه Ferro می گوید فعلی در سه ماهه سوم دوره شاهد لغو حدود 15 تا 20 درصد از تلویزیون بازاریابان در معاملات ساخته شده در صف مقابل بازار در تابستان گذشته.

اگر چه آن را بسیار کمتر از پیش بینی لغو شد بسیار بیشتر از نمونه های تاریخی از 2% به 3% در سه ماهه لغو نرخ.

در سه ماهه سوم میلادی موجودی بود در حال حاضر به خوبی به فروش می رسد و حتی سخت تر زمانی که تلویزیون بازاریابان خواسته به تغییر رسانه برنامه از ماه مارس و آوریل — با توجه به COVID-19 — مسائل به
ژوئن-طریق-اوت دوره است.

به دنبال در دیزنی, رسانه های دیجیتال, عملیات, این صف های نجومی خواهد بود که در آن Hulu تحت کنترل کامل از دیزنی
فروش تبلیغات.

Ferro می گوید دیزنی است که ادغام یک فیلم تبلیغاتی مدیریت پلت فرم با یک در از Hulu به نام دیزنی Hulu XP راه اندازی اکتبر 1. جدید
پلت فرم “شما باید یک تضمین در تکمیل تصویری views پوشش تمام بازدید ویدیو در هر دیزنی پلت فرم. این است جدید برای دیزنی.”

دیزنی
می گوید دیزنی Hulu XP ارائه خواهد شد یک نشانی مخاطبان در سراسر صفحه نمایش و تمام محتوا طول با هدف قرار دادن گزینه های.

دیزنی نیز در ترکیب با Hulu در
ارائه یک “واحد برنامه ریزی پلت فرم” برای تبلیغ از طریق دیزنی با عرضه شرکای تبلیغاتی “یک واحد نمای سراسر biddable تصویری موجودی.”
این را فراهم خواهد کرد بازاریابان با دسترسی به, اندازه گیری و همچنین مدیریت نام تجاری فرکانس.

علاوه بر دیزنی Luminate — یک واحد سوئیت به صورت پیشرفته
تبلیغات — در حال گسترش است ارائه خود را با یک صلیب-نمونه کارها “attribution” راه حل شامل Hulu.

برای انجام این کار دیزنی است که کار با Samba تلویزیون برای
اسناد در سراسر دسته بندی و تبدیل متریک. شاخص های عملکرد کلیدی می تواند شامل آفلاین, تبدیل, ترافیک پا دیجیتال تعامل با نام تجاری آسانسور لحن در رسیدن و فرکانس — در سراسر
خطی دیجیتال و تلویزیون متصل.

دیزنی, شبکه های رسانه همچنین اعلام کرد مشارکت در Nielsen را نشانی تلویزیون برنامه بتا که در آن می توانید تست و ارزیابی
تلویزیون نشانی آگهی قابلیت های. نه برنامه نویسان در حال حاضر در تست بتا به نمایندگی از 75 درصد از خطی تلویزیون برداشت در آمریکا

با توجه به سقوط سرگرمی
برنامه نویسی
Ferro می گوید: ABC است که در مسیر به ارائه مجموعه تلویزیونی جدید برنامه نویسی است.

نیز, Jo Ann راس رئیس جمهور/رئیس تبلیغات درآمد
افسر ViacomCBS داخلی تبلیغات فروش گفت:
تلویزیون اخبار روزانه که پیش تولید کار برای تلویزیون CBS نشان می دهد که هنوز هم در مسیر جدید برای برنامه نویسی به آماده شود برای
پاییز.

COVID-19 اختلال در مجموعه تلویزیونی آغاز شد و در ماه مارس با بسیاری از تلویزیون های سری-هر دو بازگشت و جدید را نشان می دهد — نیاز به توقف تولید به دلیل
بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im