زدودن بازی موبایل, تبلیغات, اسطوره

تا پایان 2019, بازار بازی در APAC انتظار می رود که رشد 7.6% در سال در سال به تولید بیش از 72 میلیارد دلار است که حدود 47 درصد از بازی جهانی درآمد. بازی موبایل پدیدار خواهد شد به عنوان بزرگترین کمک کننده به بازار جهانی حسابداری برای بیش از 68 میلیارد دلار (45%) از درآمد. با وجود این بازی باقی می ماند اغلب دست کم گرفته و مورد استفاده قرارگرفته آگهی متوسط در تلفن همراه جهان, حسابداری فقط 7 درصد از کل آگهی های تلفن همراه صرف.

با برخی از برندها هنوز هم با توجه به بازی های تلفن همراه به نالایق آگهی خود بودجه ما می خواهیم برای برطرف کردن سه باورهای رایج نشان می دهد که در بازی تبلیغات تلفن همراه سزاوار سهم بیشتری از آگهی های تلفن همراه صرف — که به 70 میلیارد دلار در APAC به تنهایی در سال گذشته است.

اسطوره #1:, بازی موبایل, تبلیغات منحرف از تجربه کاربر

بی ربط تبلیغات و اجرای ضعیف می تواند بدون شک کاستن از تجربه کاربر و آزار پارسه. اما اجازه دهید به نوبه خود در اطراف این: با ایجاد محتوای مناسب است که باعث افزایش تجربه کاربر به عنوان اخلال در آنها هر کس برنده است.

حصول اطمینان از یک تبلیغات بزرگ تجربه برای موبایل پارسه نیاز به تبلیغ برای همکاری با ناشران. برای به حداقل رساندن حواس پرتی برنامه ناشران استراتژیک پیاده سازی فضاهای آگهی انتخاب کیفیت بیش از کمیت است. در واقع نزدیک به نیمی از بازی های تلفن همراه توسعه دهندگان تنها در خدمت یک یا کمتر از تبلیغات در هر جلسه نسبت به تبلیغات قبل از یک ویدئو در یوتیوب.

بازی های تلفن همراه ارائه طیف گسترده ای از آگهی دادن از جمله بومی بینابینی و آگهی ها برای رسیدن به اهداف مختلف در حوزه های مختلف eCPMs. تبلیغ نیز می تواند کمک به اطمینان حاصل شود که آگهی های خود را در حال دیده می شود به عنوان یک مثبت علاوه بر این به بازی. این می تواند شامل هدف قرار دادن تبلیغات برای رسیدن به حداکثر ربط و متفاوت معماران و طراحان به نگه داشتن چیزهای تازه.

به خصوص قابل توجه آگهی فرمت پاداش تصویری ارائه می دهد که مجازی کالا و یا ارز است که به کمک کاربر پیشبرد در بازی زمانی که او یا او مردد به تماشای یک تبلیغ. این آگهی ویدئویی پاداش فرمت دیدن یک استارک افزایش محبوبیت در APAC همانطور که اشاره شد در Smaato را H1 2019 در نرم افزار تبلیغات در گزارش روند.

APAC بازاریابان در حال حاضر عاقلانه به مزایای استفاده از پاداش تصویری با 35 ٪ از تمام برنامه تصویری تبلیغ صرف از منطقه رفتن این قالب خاص. این است که در مقایسه با فقط 10 درصد در آمریکا و EMEA. جالب, پاداش تبلیغات تصویری نیز یافت شد که 86 درصد کاهش eCPMs از کلی فرمت های تصویری — ارائه یک بازگشت بزرگ در سرمایه گذاری برای تبلیغ است.

اسطوره #2: بازی موبایل امن نیست برای برندها

برندها می خواهید به درک هر که می بیند تبلیغات خود را و در چه زمینه. این به معنی آن است حیاتی برای تبلیغ قادر به جمع آوری کاربر جمعیتی و می دانم که چه محتوا اجرا می شود در کنار تبلیغات خود را به عنوان یک نام تجاری تبلیغات را می توان اشتباه به عنوان یک تایید دیگر بر روی صفحه نمایش محتوا.

با دقت شناسایی چه محتوا با نام تجاری ایمن در یک اکوسیستم دیجیتال رانده غیر قابل پیش بینی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است فوق العاده پیچیده و دشوار است و بسیاری از وب سایت های اجتماعی قرار داده اند برندها’ integrities در خطر است. خوشبختانه بازی های تلفن همراه ارائه بسیار محیط کنترل شده به طور معمول عاری از UGC به طوری که تبلیغ را اجرا کنید خطر از داشتن پیام خود را به نظر می رسد در کنار محتوای نامناسب.

اسطوره #3: پارسه همراه نفرت تبلیغات

از صفحه کامل آگهی در مجله تبلیغات تلویزیونی آن قابل درک است که بسیاری از مصرف کنندگان نا امید با تعداد زیادی از تبلیغات آنها در مواجهه با هر روز. با این حال, بازی موبایل, یک رسانه منحصر به فرد برای تبلیغات و موبایل پارسه نمایندگی پیچیده مخاطبان است که درک نقش تبلیغات را در بازی تجربه کنید.

رایگان-به-بازی بازی در حال حاضر درآمد پیشی گرفت که از پرداخت-به-بازی بازی ها در فروشگاه App در سال 2011. در سال های پس از, بازیکنان تبدیل شده اند عادت کرده اند به صورت رایگان-به-بازی بازی های مدل با یک مطالعه اخیر پیدا کردن که 73 درصد از گیمر ها با ad-بودجه مدل برنامه بازی و بیش از 75 درصد ترجیح می دهند به تماشای تبلیغات در رایگان بازی های موبایل برنامه به جای ارتقا به نسخه آگهی رایگان.

معلوم پاداش تصویری تبلیغات فقط به عنوان محبوب ترین ها در میان موبایل پارسه به عنوان آنها با تبلیغ. بیش از 80 درصد از تلفن پارسه می گویند که آنها از ذهن نیست تماشای آگهی های تلفن همراه در صورتی که در بازی پاداش. علاوه بر این اکثر پارسه گزارش احساس آرامش در حالی که بازی بازی های تلفن همراه قرار دادن آنها در یک خلق و خوی پذیرای تر برای دریافت اطلاعات و اجازه می دهد علامت های تجاری برای رسیدن به آنها.

با فاصله بین تعامل مصرف کننده و هزینه تبلیغات به سختی تغییر, بازی موبایل, در ادامه برای نشان دادن یک فرصت بزرگ برای ادراک بازارهای در منطقه APAC به مارک های خود را متوجه. تبلیغ دیگر نمی تواند ادامه دهد به دست کم گرفتن قدرت از این جاذب متوسط می رسد که 2.3 میلیارد نفر در سطح جهان است و باید با توجه به شروع بازی های تلفن همراه به عنوان مشروع خیابان که از طریق آن به شرکت.

Delynn هو است مدیر کل Smaato APAC.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im