آیا تحریم در کار تبلیغات ؟

ما در یک جهان که در آن طول می کشد تلاش بسیار کمی برای مردم به پخش نظرات خود را.

هنگامی که یک فاجعه جهانی رخ می دهد را تغییر ما رسانه های اجتماعی تصاویر پروفایل بنابراین هر کس می داند “من ایستاده با XXXX.”

وقتی کسی به ما می خواستیم به پیروزی در انتخابات از دست می دهد, ما, بیهوده گویی و دیوانه در سراسر سیستم عامل. هنگامی که یک بیماری همه گیر دریچه ما به هر کس که گوش دادن به ما در مورد
نظرات در مورد “علم” حتی اگر ما هرگز تا آنجا که جدا یک قورباغه در مدرسه بالا است.

پس از آن تعجب آور نیست — آن را عجیب و جالب حتی — که مردم فکر می کنم
نظرات خود را واقعا تفاوت را وقتی که می آید به ظهور و سقوط کسب و کار بزرگ.

افکار عمومی مسائل تنها به اندازهای که چگونه این اشکال کسب و کار نظرات. اگر
هیچ بحرانی وجود ندارد حرکت از کسب و کار بودن تحریم. و این بدان معناست که آن را به یک اثر تحریم.

ما در حال فکر کردن در مورد تمام این در حال حاضر
به دلیل تازگی افتتاح Facebook ad تحریم, اعتراض به آنچه که بسیاری از دیدن عنوان این شرکت lax حسابرسی از گفتار نفرت و اطلاعات غلط.
آن را مناسب hashtagged #StopHateForProfit.

تبلیغات

تبلیغات

رسانه های اجتماعی کرگدن مواجه شده قبلی تظاهرات از کاربران بیش از آن نفرت سخنرانی
سیاست و نه بسیار آمده است از آنها. بله Facebook دهکدهای از دست داد 15
میلیون کاربر پس از سال 2017, اما این یک قطره در سطل هنگامی که شما 2.15 میلیارد نفر در سراسر جهان ارسال. آن مطمئن نیست تاثیر این شرکت 70 میلیارد دلار درآمد در آخرین
سال.

و در عین حال چیزی در مورد این تحریم متفاوت است. این زمان آن را نه فقط در Facebook طرفداران اما کسب و کار است. و تلاش منتقل شده فراتر از اجتماعی آگاهانه تبلیغ مانند
شمالی و پاتاگونیا (که البته می تواند در این) به کوکا کولا و فورد است.

می تواند Facebook در واقع گوش دادن ؟

خط پایین این است که پول و شرکت های گوش دادن
به مشتریان که ارائه می کند که پول … در این مورد تبلیغ نه واقعی Facebook کاربران (که نشان دهنده محصول این مشتریان هستند بعد).

از این رو, اگر شما نمی
باید کسب و کار پشت سر شما را تحریم نخواهد کرد. تنها راه برای ایجاد تغییر اجتماعی است که کسب و کار تحریم کسب و کارهای دیگر. در اینجا این است که چگونه این استراتژی, بازی های برگزار شده است در گذشته
و آنچه اتفاق می افتد با Facebook.

چگونه برای به دست آوردن یک شرکت به گوش: یدک کش این رشته کیف پول

تبلیغ داشتن کارت مغلوب ساختن پیشی جستن تقریبا در هر زمان. یکی از نمونه های اخیر: واشنگتن
Redskins.

برای چند دهه, مردم سراسر کشور شکایت کرده اند در مورد نام تیم. این علامت تجاری فدرال محاکمه
و درخواست تجدید نظر هیئت مدیره و حتی رد آن نژادی لکه دار کردن در سال 1999 هر چند که تصمیم لغو شد بعد. به تازگی به عنوان 2018 NFL کمیسر راجر Goodell گفت: نام تیم خواهد ماند با وجود حتی
رئیس جمهور, باراک اوباما, اعلام تغییر نام ،

اما با اخیر آب و هوا از سراسر کشور ناآرامی وادار توسط پلیس, قتل غیر مسلح سیاه مردان و در نتیجه فشار به آدرس
تناسب خاص فرهنگی, نمادهای Redskins آمد در زیر میکروسکوپ دوباره.

و این بار تبلیغ نمی مانند آنچه که آنها را دیدم — و یا شاید دقیق تر آنها
نمی خواهم به خطر مرتبط با یک نام بسیاری از ناگهان تو را دیدم به عنوان عقب مانده است. هر چند آنها تا به حال هیچ تردیدی در مورد فروش Redskins کالا و یا حمایت از این تیم در ورزشگاه قبلی
هفته کلیدی تبلیغ شد بیدار هنگامی که یک گروه از شرکت های سرمایه گذاری پرسید: این شرکت ها به برداشت خود را پشتیبانی می کند. آن کار می کرد.

یک بار Redskins صاحب دن اسنایدر باد Nike, سکس دهنی, انگشت کردن Redskins
کالا خود را مجازی قفسه و حامی اصلی فدرال اکسپرس پیوستن به گروه کر از صدای خواستار تغییر این تیم بلافاصله اعلام کرد که حول نام مورد.

بنابراین: وقتی پول صحبت می کند
قدرت گوش می دهد.

از Facebook تحریم: چرا این کار ممکن است

فقط در چند هفته بیش از 1000 شرکت کرده اند گفت: آنها در حال کشیدن تبلیغات از Facebook. که شامل غلطک بالا مانند کوکا کولا که صرف 4 میلیارد دلار سالانه در تمام تبلیغات مایکروسافت ($1.5
میلیارد-به علاوه سالانه) و یونیلور ($1.4 میلیارد-به علاوه سالانه).

این اتحاد تا کنون مشبک صفر نتیجه از آنجا که اکثر شرکت های بزرگ بسیار خوب در ساخت آن نگاه مانند آنها
گوش دادن به نگرانی های مردم در واقع بدون انجام هر چیزی است که می تواند تاثیر خط پایین خود را.

اما نگه داشتن در ذهن است که با نفوذ سازمان های غیر انتفاعی مانند NAACP و ضد افترا
لیگ برتر (ADL) درگیر هستند در این کار بیش از حد. آنها نمی نگه رشته کیف پول, اما آنها می دانند که چگونه برای رسیدن به نتایج موثر و متقاعد کردن کسانی که کیف پول قدرت است.

آنها ارائه کرده ایم
شرکت های که ممکن است ساکت به چالش Facebook با برخی از قدرتمند یادآوری تاکید بر وظیفه خود را به دلجویی از مشتریان و کارکنان. مردم متوجه ارسال یک مربع سیاه و سفید در
رسانه های اجتماعی و یا انتشار مطلوب حمایت اظهارات برای تنوع است و دیگر کافی است. شرکت کار سیاست و فرهنگ باید نمونه خود را بیرون رو لفاظی اگر آنها می خواهند برای حفظ
مصرف کنندگان اعتماد کنند.

Facebook می داند که پتانسیل مالی حرکت نزولی از پلیس بیان نفرت بیشتر از نزدیک. با وجود شهرت خود را به عنوان یک “لیبرال” شرکت (که عجیب و غریب است و با توجه به
آن آغاز شد به عنوان یک راه برای رای دادن به کالج زنان به نظر می رسد), Facebook وجود دارد به پول اولین و مهمترین.

از این رو یک
تبلیغ تحریم اگر آن چوب است که به ایجاد یک تاثیر است. سوال این است که آیا این تبلیغ باید ابتکار عمل به چوب به آن ،

مقدار آن بستگی به این سازمان از اشخاص
پشت تحریم. شما می توانید بسیاری از شرکت ها می گویند آنها حمایت از تحریم, اما اجرای و ادامه چنین تلاش هستند پیچیده تر از شما ممکن است فکر می کنم.

آن را مانند مدیر عامل شرکت کوکا کولا خرید Facebook تبلیغات خود را با شرکت کارت اعتباری و فقط می تواند به توقف پرداخت. وجود دارد پیچیدگی به تبلیغات و طول می کشد زمان برای شرکت ها برای رها کردن خود است. گاهی اوقات کسب و کار حتی نمی متوجه
آنها با قرار دادن دیجیتال تبلیغات در سایت تا سازمان خود را به آنها بگویید.

آیا تحریم به “کار می کند؟”

تحریم های انجام شده برای دامن زدن را تغییر دهید. اما چقدر تغییر کافی است ؟

گروه پشت Facebook تحریم کند باید یک لیست از خواسته ها و نگرانی ها.
آن را دشوار است به تصور Facebook (که به شدت سمج) غارنوردی در مقدار.

اما تحریم در طول رکود اقتصادی است که بدون شک انگیزه. و از آنجا که اکثر
Facebook درآمد ناشی از تبلیغات این جنبش قطعا گرفتار مارک زوکربرگ ،

حتی زمانی که تغییر اتفاق می افتد, آن نیاز به هوشیاری برای حفظ. چگونه
چند بار باید تبلیغ اجرا از فاکس نیوز در حرارت لحظه ای تنها به بی سر و صدا دزدکی پشت هنگامی که در تابش خیره کننده از انظار محو? و به یاد داشته باشید سه سال پیش تمام خشم بیش مشابه
گفتار در مسائل مربوط به یوتیوب ؟ چند تغییرات پایدار آمد که از تحریم اما تا حد زیادی
این موضوع رو از دست داد در پست-ریاست جمهوری-انتخابات ابهام است.

هر کس در تبلیغات باید پرداخت توجه به این تحریم. این یک زمان واقعی شگفت انگیز درس موثر و
بی اثر اعتراض اجتماعی. و اگر Facebook غارها در هر چیزی وجود خواهد داشت بسیاری از کسب و کار تشویق در مورد زوکربرگ خوردن کلاغ.

سیاست می تواند حرکت سوزن. به عنوان افزایش تقاضا برای
تغییر اجتماعی به ما یادآوری می کند, هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در این کشور قبل از ما رسیدن به آزادی و عدالت برای همه و بالا بردن صدا در حالی که سرکوب ثبت نام نقدی و یک راه برای انجام
آن.

به این دلیل که دیگر حقیقت را در مورد تحریم این است — نه طرف می خواهد در پایان از دست دادن آنها را در یک رکود اقتصادی خبر حتی بالاتر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im