آیا مصرف کنندگان فکر می کنم با نام تجاری هدف مزخرف?

مطالعات میدان فرستاد و نتایج در هستند: تنها 27 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده می تواند نام یک هدف-محور نام تجاری با توجه به هدف جدید قدرت شاخص. در عین حال ما نیز می دانیم که سود در حال افزایش است با هدف. ما رویایی رهبران کسب و کار به روشنی در این نقطه: در سال 2019 کسب و کار میزگرد از 181 پیشرو مدیران اجرائی با امضای یک اعلامیه قرار دادن ‘هدف بیش از سود’. با توجه به لری فینک از بلکراک سود نیست پایدار و بدون هدف. مصرف آن را یک گام بیشتر Elon Musk نمی بینم نقطه از صرف وقت در هر چیزی به جز بارگذاری-هدف از شتاب آینده ای پایدار.

بنابراین آنچه که در اینجا ؟ هدف نشان داده شده است به رشد و تبدیل شرکت در عین حال که پتانسیل شدید underleveraged. چگونه ما را در درک وضعیت فعلی بازی ؟

این پپسی افتضاح فراهم می کند یک نشانه مهم; داستان احتیاطی برای مارک های امید به پرش بر روی هدف ارابه موسیقی در عجله بسر می رسانید. در واقع موفقیت با هدف دور از مطمئن – در هیچ بخش کوچکی از آنجا که به عنوان مارک های معامله در احساسات داستان گفتن و الهام بخش آنها موضوع را به همان انسان B. S. متر است که ما با استفاده از در مردم است.

در زندگی واقعی ما باید مقدار زیادی از شک و تردید برای سخن گفتن. ما عاقلانه برای خالی کردن وعده های توخالی کلمات و پای در آسمان است. ما سعی می کنیم به هدایت روشنی از افرادی که صحبت کردن با یک بازی خوب و یا ساخت قلعه ها در هوا. آیا این اتفاقی است که عبارت “وعده های انتخاباتی” را می توان به هر دو غیرقابل اعتماد سیاسی نامزدها و غیرقابل اعتماد مارک ها ؟

مسئله بزرگ, مدیران, CMOs, ساعت, سرور مجازی و دیگر رهبران چهره فعال کردن هدف در حالی که اجتناب از این میادین مین. من این را هر روز در نقش من در StrawberryFrog که در آن تخصص ما در ایجاد حرکات است که فعال کردن هدف در داخل شرکت های داخلی با کارکنان و خارجی برای رشد برندهای با مصرف کنندگان است.

در واقع زمانی که برندها بیان هدف آنها گرفته ام برای اولین بار از 1000 گام به سوی ساخت آن را واقعی است. بخش عمده ای از کار در پیش روست در تبدیل انتزاعی بیانیه به تعهدات ملموس و اقدامات. و حتی پس از آن همه کار هدف دیدار خواهد کرد همان شک و تردید مخاطبان (ما) وارد شده است که یک نام تجاری را از اهداف راه ما به عنوان خوانده شده یک نامزد: اگر آنها به سرعت مندرج در عمل, و یا اگر آنها نمی, بوی حق آنها خواهد بود به سرعت اخراج شد.

بنابراین نگه داشتن یک چشم را برای این مشکلات رایج در هنگام نزدیک شدن به هدف کار.

هدف شما این است که در ارتفاع

این است که در مورد حق انتخاب زمین بازی – یک نام تجاری خود را راحت در. است که نام تجاری خود را به انجام کاری فوق العاده ای در هسته خود? آیا خود را به هیئت اجرایی گمراه در کنار عملی? آیا شما یک رویایی مدیر عامل? آیا نام تجاری خود را لمس کاربران روزانه راه است ؟ این ملاحظات ممکن است کمک به مارک های خود را در امتداد یک طیف از عملکردی بالاتر به منظور اهداف است.

و بالاتر لزوما بهتر: گوگل دارای یک هدف است که متصل به طور مستقیم با عملکرد کار تجاری می کند. این یک مثال فوق العاده از یک زمین طبقه’ هدف: “برای سازماندهی اطلاعات جهان و آن جهانی قابل دسترس است.”

برای مارک های پرواز در وسط ارتفاع طیف تمرکز ممکن است در یک سود تجاری را فراهم می کند – چگونه آن را بهبود می بخشد و زندگی ما است. استارباکس پرواز در این ارتفاع با هدف آن: “برای الهام بخشی و تغذیه روح انسان, یک جام یک نفر و یک محله در یک زمان.”

و تسلا مگس وجود دارد در 30 ، 000 فوت متمرکز به عنوان نام تجاری است که نقش آن در جامعه: طلوع در آینده ای پایدار.

هیچ راه درست برای پاسخ به این سوال هیچ ‘درست’ ارتفاع به پرواز در اما احتمالا وجود دارد یک پاسخ مناسب برای هر نام تجاری بر اساس چگونه به نام تجاری حامل خود را در ذهن کسانی که نگه داشتن شعله. این سوال این است که ارزش پرداختن در اوایل هدف گفتگو.

آن را به کلی به دسته (یا فقط عمومی)

وجود دارد بیشتر امور مالی برندها از شما می توانید یک چوب در لرزش با اهداف این صدا چیزی شبیه “برای کمک به مشتریان برای رسیدن به اهداف خود / دنبال بهترین نتایج برای مشتریان / خدمات مشتریان موفقیت است.” تعریف این ایده نمی تواند مورد استفاده برای ایجاد یک نام تجاری هدف, چرا که آن را دلیلی برای بودن کل خدمات مالی دسته.

کلید هدف سوال برای این بخش خواهد بود: شما در بانکی / سرمایه گذاری / وام کسب و کار همراه با هزاران نفر از دیگر بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری و وام دهندگان. چرا خود را با نام تجاری وجود دارد ؟ چه منحصر به فرد خود را ، مراقب باشید یک هدف است که برای تلفن های موبایل درست مثل هر کس دیگری است.

آن تن-ناشنوا به مسائل واقعی مشتریان خود روبرو هستند

فقط به عنوان مهم است به پرواز در ارتفاع است که حق را برای نام تجاری خود را به همان اندازه مهم است برای پاسخگویی به یک نیاز واقعی در جهان مشتریان خود را در آن ساکن است. برای مثال ممکن است ضد تولیدی به ارائه الهام و یا سرگرمی به مصرف کنندگان که مبارزه با فلج کننده بدهی. و یا به ارائه یک “صورتی” وعده به مشتریان با تمرکز بر برابری. مطمئن شوید که شما رو گوش زمین با توجه به آنچه مشتریان خود را در مورد مراقبت و چگونه آنها خود را صرف با ارزش ترین منابع و توجه خود را.

آن را فاقد یک ارتباط تجاری با DNA

چسباندن بر روی یک هدف این است که تقریبا همیشه یک گزاره از دست دادن, به خصوص اگر آن را نمی کند, چین با نام تجاری شخصیت و تاریخ است که مصرف کنندگان آمده اند به شما می دانید ، این یکی به راحتی می توان با آزمایش فرضی tweet: اگر نام تجاری شما می تواند صدای یک هدف در توییتر و نمی توان غرق کردن متنفر, آن را فقط ممکن است عبور از نوار.

آن را “هدف-لباسشویی”

این خطر ممکن است در بالاترین حساس صنایع که در آن است در هشدار در مورد انتقادات از این دسته است. در غلط پیشنهاد برای ایمنی حفظ علامت های تجاری ممکن است به دنبال یک مزیت رقابتی با ضد شهودی (و نه به می گویند ضد واقعی) هدف حرکات طراحی شده برای دلجویی و یا منحرف کردن اذهان. فکر می کنم: گوشت بزرگ به طور ناگهانی در مورد مراقبت از محیط زیست است. یا انرژی صحبت کردن در مورد توربین های بادی. یا چوب گرامی داشتن درختان. این می گیرید gambits را اغلب در معرض سطح بالایی از موشکافی و می تواند سرعت سقوط که تحت فشار است.

آن را نمی کند, الهام بخش کارکنان

حتی اکثر درخشان گردد تجاری هدف فوق العاده ای داشته تپه به صعود بدون حمایت از کارکنان که در حقیقت خط مقدم آن. در مقابل, الهام بخش, معتبر, هدف این است که ارزش آن وزن در طلا از نظر همه کارکنان کلیدی معیارهای از رضایت کارکنان و حفظ و نگهداری به هزینه هر استخدام. هنگامی که یک هدف مشتعل مردم-قدرت قفل در کارکنان خود را وجود دارد هیچ گفتن آنچه در آن می توانید انجام دهید در جهان است.

آن را دریافت نمی کند فعال می شود

یک جوجه که هرگز fledges. یک اسب که را ترک نمی کند دروازه. کشمش در آفتاب. شما ایده را دریافت کنید. بنابراین خارج وجود دارد و فعال!

علی دموی گروه برنامه ریزی مدیر StrawberryFrog

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر