که همه مشخصات بالا, پمپ و رسانه های اجتماعی در سراسر سوپر باول تبلیغات — آیا کسی به یاد داشته باشید هر یک از آن ؟ تحقیقات جدید نشان می دهد فقط یک کمی.

تحقیقات از GlobalWebIndex می گوید:
تنها 21 درصد از کسانی که به خاطر Super Bowl ads با مشاهیر در نظر گرفته ساخت یک خرید.

فقط تعداد کمی از کسانی که سوپر باول لکه های خوب: Lil Nas X بیلی ری سایرس و سام الیوت در یک
Doritos نقطه ارسال شده بالاترین به یاد بیاورید — 39 ٪ از سوپر باول بینندگان. آمازون الکسا نقطه بعدی با Ellen DeGeneres و Portia De Rossi, در 38%.

علاوه بر این فقط 16 درصد از سوپر باول
بینندگان را به یاد بیاورید برندهای متعهد به “هدف محور” اهداف —
کسانی که صحبت کردیم تا کمک های خیریه محصول پایداری و داوطلبانه کار می کنند. لکه های اینجا آمد از Michelob فوق العاده, ورایزون, Olay و Saucony.

به طور کلی 50 درصد از کسانی که به یاد می آورد آگهی
می گویند نظر خود را با نام تجاری خود را تغییر نیست.

تبلیغات

تبلیغات

GlobalWebIndex مطالعه از 2,210 آمریکا کاربران اینترنت در سنین 16-64, 1,363 از آنها را تماشا سوپر باول LIV.

برای سال
سوپر باول پیام/تبلیغات به نظر می رسید خیلی بیشتر برای بازاریابان است. آنها نمی خواهند به از مطالعه حذف آگهی در بحث مصرف کننده را فشار دهید وقتی که می آید به نظر سنجی بهترین Super Bowl TV
آگهی های بازرگانی.

اما آنچه در مورد واقعی تلویزیون اسناد بازگشت در رسانه ای خاص سرمایه گذاری در سوپر باول به دنبال واقعی نامزدی مانند بازدیدکننده داشته است وب سایت در فروشگاه-ترافیک-و
هدف استاندارد ROI — فروش واقعی محصولات و خدمات ؟

تنها یک هفته یا بیشتر پس از بازی به داوران است که هنوز هم از.

برای سال, به خصوص با سوپر باول بازاریابی
مدیران همیشه اعتقاد تبلیغات تلویزیونی کار می کرد-حتی اگر آنها دقیقا نمی دانند که چرا.

به طوری که به ارزش 5.5 میلیون دلار برای 30 ثانیه نقطه در این بازی در اوایل این ماه و همچنین از جمله هر
میلیون ها رفت و به تولید آن دسته از آگهی های بازرگانی تلویزیون?

به عنوان بزرگ به عنوان خارج از جیب تبلیغات تلویزیون هزینه برای سوپر باول های CPM — هزینه در هر هزار بینندگان — همچنان به
تا حدودی منطقی با توجه به رسانه های خریداران است.

و, البته, وجود دارد, جاذبه های سوپر باول گسترده مخاطبان تلویزیون.

نام تجاری بزرگ تبلیغ خود ادامه خواهد داد به خرید;
و ما همچنان به تماشای. اما یک لحظه و یا پس از این بازی من را فراموش کرده چه کسی بود, تلاش برای فروش آبجو, بیمه اتومبیل و یا هوشمند-صفحه اصلی دستگاه.

اما بیل موری کار
با مخلوقات در حالی که رانندگی در اطراف در یک نقطه برگردان های ترسناک در سال 1983 فیلم “روز موش خرمای کوهی امریکا”? نمی توانیم فراموش کنیم که! فروشنده? آن را برای برخی از SUV مناسب است ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im