DoubleVerify به نظر می رسد جدید را در گزارش پلت فرم برای CTV آگهی موجودی, نقشه, نام برنامه

اگر چه متصل تبلیغات تلویزیون نگه می دارد در حال رشد اطلاعات از CTV کمپین های تبلیغاتی را نشان می دهد وجود دارد می تواند بسیار سردرگمی وقتی که می آید به شناسایی که در آن کسانی که تبلیغات تصویری در حال اجرا هستند.

برای مثال DoubleVerify ad-tech شرکت در تجزیه و تحلیل آن DSP همکاران می گوید: تنها 23 درصد از CTV کمپین های تبلیغاتی به دنبال جدید IAB استانداردهای وقتی که می آید به شناسایی
برنامه های کاربردی.

DoubleVerify می گوید: برخی از CTV سیستم عامل هستند بهتر از دیگران در این-تلویزیون اپل در مقابل Roku ،

CTV
تولید کنندگان و c
onnected توسعه دهندگان نرم افزار تولید خود CTV برنامه شناسه. یکی CTV برنامه می توانید به عنوان بسیاری از پنج شناسه های مختلف.

با هیچ استاندارد
ID برای اندازه گیری در برابر مارک می تواند اشتباه در مورد که در آن تبلیغات تصویری را اجرا کنید — که می تواند در نتیجه گمراه کننده را هدف قرار داده و همچنین تقلب.

DoubleVerify است که به دنبال به را
جدید گزارش شفاف پلت فرم برای CTV تبلیغات موجودی — نقشه برداری نام برنامه در سراسر سیستم عامل و دستگاه ها و سنتز آنها به IAB استاندارد.

تبلیغات

تبلیغات

با راه اندازی آن DoubleVerify می گوید که نقشه برداری بیشتر از 6 ، 000 CTV برنامه های Roku در سراسر آمازون آتش تلویزیون Chromecast, Samsung TV, Apple TV, Android TV, Xbox,
پلی استیشن تلویزیون های ال جی و تلویزیون های هوشمند.

IAB به تازگی عرضه دستورالعمل استاندارد نامگذاری از برنامه های کاربردی در سراسر CTV سیستم عامل است. این شامل ایجاد برنامه منحصر به فرد
شناسه, عنوان, غیر-شناسه منحصر به فرد می تواند باعث سردرگمی است. آن توصیه به استفاده از “فروشگاه app شناسه” که در آن در دسترس است.

در مرحله دوم یک مسئله وجود دارد
پیدا کردن مستقل تکنولوژی قابل اعتماد برای شناسایی دستگاه های که در آن CTV تبلیغات اجرا کرده اند که می تواند تعداد زیادی از برداشت در CTV دستگاه های که به اشتباه گزارش شده است. IAB توصیه می کند بهتر
ساختار عامل کاربر نرم افزار است که شامل شناسایی جزئیات دستگاه سیستم عامل باید ارائه می کنند.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de