نظر: یکی از Azim Shariff رمان اکتشافات است کانادا بودند سخاوتمندانه تر از کسانی که از آفریقای جنوبی, ترکیه, ایالات متحده آمریکا, اردن و چین است.

Azim Shariff یک پروفسور روانشناسی اجتماعی در UBC که توسط تحصیل اخلاق در اطراف اتومبیل های بدون راننده. مایک بل / PNG

Azim Shariff تبدیل شده است شناخته شده به عنوان یک متخصص در راه اخلاق در ارتباط با دین و بدون راننده اتومبیل های ضریب هوشی, عضو, پیوند هوش مصنوعی و چگونه ما مشاهده افرادی که “مشغول است.”

این بدان معنا نیست که دانشگاه B. C. روانشناس اجتماعی می آید در سراسر به عنوان در همه اخلاقی — حتی وقتی که من پرسید که چگونه او در معرض اشتباه بزرگ در یکی از دهه ترین “تعجب آور” و به طور گسترده ای در مطالعات ذکر شده در چگونه دین اشکال اخلاق است.

Shariff رهبری یک تیم است که کشف شده با مشخصات بالا دانشگاه شیکاگو پروژه تحقیقاتی تا به حال به اشتباه به این نتیجه رسیدند که کودکان مسیحی و مسلمان خانواده ها بیشتر ناشی از خست از جوانان غیر مذهبی خانواده ها.

در انجام این کار Shariff همچنین کشف برخی از نتايج مطلوب در مورد کودکان از کانادا.

پس از تحقیقات خود پیشنهاد کرده بود یک تربیت دینی اغلب افزایش محبت نسبت به دیگران او led چهار همکاران در درخواست برای دسترسی به ژان Decety گسترده داده ها در سخاوت از 1200 کودک در شش کشور جهان است.

Shariff گروه کشف شده است یک برنامه نویسی خطا: شیکاگو تیم محاسبات در سال 2015 چگونه کودکان انجام شده در های رنگی برچسب با یک دیگر تا به حال در اثر و بدون اینکه بیش از حد فنی در مورد آن مخلوط ملیت با مذهب.

چه رسد به چند بین المللی رسانه های گزارش شده در سال 2019 شیکاگو تیم نهایی جمع شدن دریافت نمی کسری از علمی و رسانه ای که در بوق و کرنا اصلی یافته های منفی در مورد دین.

بعلاوه عملا هیچ خروجی رسانه ها به اطلاع عموم کلید و در نتیجه تصحیح داده ها: که کانادا در کودکان پدید آمده و به عنوان ترین های.

کانادا کودکان یافت شد سخاوتمندانه تر از کسانی که از آفریقای جنوبی, ترکیه, ایالات متحده آمریکا, اردن و چین است.

مرتبط

Shariff نمی توانیم بیش از حد به نتایج ، او می گوید این کودکان نیست بیش از حد دور از هم بر اساس ملیت و به هر حال هیچ کس نمی داند چه عوامل تولید در کانادا کودکان نسبتا به اصطلاح “طرفدار رفتار اجتماعی.” مثلا, بسیاری از فرزندان در چین هستند پدر و مادر خود را فقط کودکان Shariff گفت که اغلب همراه با خود متمرکز شده است.

Shariff ندارد تبر به سخت کار کردن و یا در برابر دین و یا هر کشور است. و او را با احتیاط از کسانی که نمی. او با قدردانی از این فرصت برای همکاری با شیکاگو به گسترش تحقیقات خود را که در حال حاضر آزمون های اخلاقی رفتار کودکان در 12 کشور.

متولد در تورنتو به یک خانواده مسلمان از هند 38 ساله دانشیار و رئیس تحقیقات کانادا می گوید او زیرفشار دور از خانواده با ایمان در سنین نوجوانی خود است. اما در حالی که تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه تورنتو آمد و شیفته دین و استدلال اخلاقی.

تدریس در UBC او متوجه شد بسیاری از دانش آموزان طلب به تدریس اخلاق و حتی در “پدرسالار” در راه است. جوانان امروز به نظر می رسد واکنش در برابر او می گوید از اصطلاح “ارزش-رایگان” آموزش و پرورش به طور معمول ارائه شده توسط سکولار کالج ها و دانشگاه ها.

Shariff خود اصلی تحقیقات نشان داده زمانی که مردم — از جمله مسیحیان و مسلمانان و یهودیان و ملحدان و اگنوستیک — خواسته به فکر کردن در مورد دین تبدیل شدن آنها به بیشتر سخاوتمندانه نه تنها به اعضای گروه خود را بلکه همچنین برای کسانی که خارج از گروه خود را.

و به طور بالقوه بحث مطالعات بین المللی سرب توسط بریتانیا Cory جین کلارک که در آن Shariff در زمان بخشی در بر داشت دينداری و بالا و ضریب هوشی به عوامل مهم در کاهش خشونت پس هر که در ارتباط با کنترل خود است.

پس از نگاه کردن به داده ها در سراسر بسیاری از کشورها (و نه نام در مقاله) دانشمندان معتقدند که دین بیشتر موثر در کاهش خشونت در جوامع نسبتا پایین تر میانگین ضریب هوشی. آنها نمی خواهند مردم به پرش به نتیجه گیری ، Shariff یادداشت IQs مصمم هستند هر دو با ژنتیک و محیط و جامعه ضریب هوشی متوسط تمایل به ارتباط به سطح آموزش و پرورش است.

هرگز به ذهن است که وجود دارد بسیاری از چیزهایی فراتر از دینداری و IQ که تاثیر اخلاق از جمله حضور پلیس مالیات اقدامات و فلسفه سکولار می گوید Shariff.

در مقایسه با ادیان باستان یکی دیگر از چیزی که به طور فزاینده ای swaying ما اخلاق است تکنولوژی بالا است.

است که به خصوص در مورد نوع لگاریتم ایجاد شده را به زندگی تغییر اخلاق پزشکی تصمیم گیری در مورد که می شود اولویت برای اهدا عضو و مورد اخلاقی برنامه نویسی خود رانندگی اتومبیل.

هر بار که یک راننده باعث می شود تصمیم گیری در مورد چگونه به تغییر جهت دادن به سمت دوچرخه سوار و یا اینکه به عقب اتومبیل او و یا او در حال ساخت یک اخلاقی انتخاب Shariff می گوید. بنابراین او و همکارانش شده اند و تحقیق در مورد اینکه آیا لگاریتمی گیری از ماشین بدون راننده سازگار با گسترده تر از اخلاق انسانی است.

MIT محقق ادموند Awad همکاری با Shariff و دیگران برای ایجاد یک وب سایت بر اساس تجربی رانندگی پلت فرم به نام های اخلاقی که در حال حاضر انجام شده است توسط چندین میلیون نفر است.

اخلاقی و ماشین آلات می اندازد مجازی رانندگان به استارک معضلات اخلاقی مانند نیاز به انتخاب بین توفنده به پیاده بی گناه و یا صرفه جویی در زندگی خود.


اخلاقی دستگاه آنلاین است تجربی پلت فرم است که می پرسد شرکت کنندگان در مورد اخلاقی انتخاب آنها را در حالی که رانندگی. در این تست راننده باید تصمیم گیری بین در حال اجرا کردن برخی از سالمندان مرد و یا swerving و کشتن خودش.

Shariff می گوید این نوع اخلاقی که پاسخ اتومبیل بدون راننده لگاریتم — و وکلا نگران مسئولیت حقوقی — با آمدن به این تا حدودی “کارتونی” حالات لزوما کسانی که از همدلانه انسان است.

گفت: آنها در حال پیدا کردن اخلاق مردم می تواند تغییر کند و کشور است.

زمانی که اخلاقی ماشین آنلاین خواسته رانندگان به انتخاب بین درو کردن یک کسب و کار اجرایی و یا یک بی خانمان مرد Shariff و همکارانش دریافتند مردم برابری طلب در کشورهای اسکاندیناوی بودند فقط به عنوان به احتمال زیاد برای محافظت از فرد بی خانمان.

اما شهروندان بسیار نابرابر کشورها مانند کسانی که در آمریکای جنوبی بودند بیشتر محافظت از کسب و کار اجرایی است. یکی دیگر اخلاقی دستگاه آزمایش در بر داشت آسیایی ها بیشتر از آمریکایی شمالی برای نجات افراد مسن پیاده و نه فقط آنهایی که جوان از آسیب.

پس محققان در حال کشف انسان نشان می دهد شگفت انگیز طیف وسیعی از پاسخ به رانندگی معضلات این سوال مطرح می شود: چه کسی داده خواهد شد قدرت را به برنامه زندگی و مرگ تصمیم گیری از خود رانندگی وسایل نقلیه ؟

در موضوع روبات Shariff نیز به دنبال اقتصادی اخلاق در ارتباط با کار به خصوص اگر بسیاری از در حال رفتن به از دست دادن شغل خود را به اتوماسیون.

آزمایش های خود را نشان می دهد که بسیاری از ما از اروپا به کره مشاهده و اشتغال به عنوان “اخلاقی سیگنال از شخصیت” حتی زمانی که مردم چنین چیزی معنی دار است.

یک سوال کلیدی Shariff در حال کار در این است که چگونه جامعه را مشاهده توده های مردم که می تواند جایگزین هوش مصنوعی مانند رانندگان کامیون که ممکن است تا پایان زندگی بر پایه درآمد عرضه شده توسط مالیات دهندگان ؟ “ما فکر می کنم آنها ارزشمند اعضای جامعه؟”

اخلاقی تصمیم گیری های مرتبط با همه چیز تعامل ما با آنها عمیق و Shariff و پرماجرا خود همکاران در حال کمک به ما توجه خود را قدرتمند عواقب.

dtodd@postmedia.com

Follow @DouglasTodd

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im