در مترو, توسعه دهندگان تمایل به انتخاب زبان انگلیسی یا Latinate نام برای ساختمان های لوکس … چون با این نسخهها کار با خریداران از جمله کسانی که از آسیا

در مترو, توسعه دهندگان تمایل به انتخاب زبان انگلیسی یا Latinate نام برای ساختمان های لوکس … چون با این نسخهها کار با خریداران از جمله کسانی که از آسیا PNG

یک مدعی برای قابل توجه ترین نام برای یک ونکوور مشاع ساختمان ممکن است این امپراتوری در پارک.

در دنیای لوکس مسکن نام تونی ساختمان ها اغلب به عنوان موثر ترین راه برای آنها را در بازار به خریداران محلی و جهانی که به دنبال انحصار و اعتبار.

در عین حال این امپراتوری در پارک, همچنین شناخته شده به عنوان امپراتوری در ملکه الیزابت پارک نمی تواند بیشتر بازتابی از میراث. برای یک دنیای جهان وطنی شهرستان مانند ونکوور به نظر می رسد عقل است که نام بسیاری از ساختمان های لوکس اغلب انگلیسی با دیگران ارتباط به زبان لاتین.

ونکوور لوکس بازار اهداف خریداران خارجی به همان اندازه به عنوان آن داخلی هستند. و هر آنچه که توسعه دهندگان در حال انجام با زبان انگلیسی-صدایی و Latinate نام به نظر می رسد به کار. شیک واحدهای امپراتوری در پارک در Cambie و 29th, که به اجرا در 1.2 میلیون دلار به $1.6 میلیون دامنه به فروش می رسد به سرعت.

وقتی که می آید به بازاریابی high-end, British Columbia مسکن ممکن است به Britishness از محل بخشی از نام تجاری خود تجدید نظر ؟ زبان انگلیسی و آشنا لاتین-بر اساس نام آنها شایع در جدید ترین هزینه سکونت و ساختمان از جمله بسیاری از پرواز همراه Cambie خیابان.

چلسی به نام بعد از شیک محله در لندن فروش واحد برای $3.3 میلیون نفر است. دو اتاق خواب و محل سکونت در Cambie مجموعه گریسون ساختمان ساخته شده توسط انگلیسی-صدایی Pennyfarthing توسعه شرکت می رود برای حدود 1.5 میلیون.

عمارت جهانی, مجله می گوید: گرایش به استفاده از نام به عنوان مارک واقعا در زمان خاموش در لندن در 1990s زمانی که “بسیاری از خارج از کشور پول آمد به شهرستان و مردم بودند ناگهان خواستار آپارتمان لوکس ساختمان که نیست قبلا وجود داشته باشد.”

نام لندن تونی لنکستر ساختمان, برای مثال در زبان انگلیسی میراث. یکی از هاید پارک با تاکید بر منحصر به فرد آن. جدید ریتز-کارلتون و ورساچه آپارتمان در لندن سرمایه گذاری در غرب مارک های لوکس, که کمک به آنها را به خشم در خاورمیانه و آسیا است.

مرتبط

بسیاری از مردم در کشورهای آسیایی ارزش هر دو زبان انگلیسی و غربی محصولات اقتصادی می گوید: مشاور Jean-Noel Kapferer. در کتاب خود فراوان نادر: کلید های لوکس, رشد Kapferer می نویسد: در مورد چگونگی “مصرف کنندگان آسیایی احساس امن تر خرید مارک های معتبر غربی که با افراد اطراف آنها آشنا هستند.”

آیا جذاب به خریداران در غرب یا شرق دسترسی به فضای سبز نیز کمک می کند تا توضیح دهد که چگونه محبوب ترین نام برای آمریکای شمالی ساختمان “پارک” نشان می دهد یک محل خاص با جذابیت معنوی. آپارتمان, راهنمای مجله می گوید: “پارک” استفاده شده است در نام بیش از 1400 آپارتمان و مجتمع مسکونی بلوک با “ایجاد” کلیک کردن در 1,200.


تصویر تبلیغاتی برای امپراتوری در پارک محل سکونت پیچیده در Cambie در نزدیکی پارک ملکه الیزابت

اسکرین شات از امپراتوری در P / PNG

ونکوور لوکس توسعه دهندگان دیوانه در مورد نام “پارک.” در علاوه بر این به امپراتوری در پارک وجود دارد, پارک, خانه, در 59 در نزدیکی Cambie که در آن قیمت اجرا به $4 میلیون واحد. خانه در پیچک در پارک کنار UBC در Wesbrook ایجاد کرد برای رفتن تا آنجا که $3.7 میلیون نفر است. یک نقطه بالا در Balpark نزدیکی Langara گلف است که 4 میلیون دلار است.

“بلوط” نیز مد برای مسکن گران می گوید: آپارتمان, راهنمای. در آن رگ ونکوور دارای تراس در اوک پارک در 41 و بلوط خیابان که در آن واحد هزینه $1.6 میلیون نفر است. و Westbank Corp. در ادامه به احداث صدها نفر از نخبگان آپارتمانهای در Oakridge که در آن برخی از فروش برای $9.9 میلیون.

وجود دارد بیشتر مبتکر نام از جمله ARC از کنکورد اقیانوس آرام. این بازاریابی تداعی یاد Arc de Triomphe در پاریس, حتی در حالی که این کلمه نیز نکات در کتاب مقدس داستان نوح و زمین را موجودات پیدا کردن پناهگاه در یک کشتی. با این حال نام تفسیر قوس نادرست نهر محل سکونت واحدهای فروش به اندازه 5.7 میلیون دلار.

در یک استان که در آن فعالان و سیاستمداران اغلب مطبوعات برای بیشتر مکان ها و ساختمان های داده و سنتی برای اولین بار سازمان ملل نام چند وجود دارد جدید بالا پایان ساختمان است که انجام این کار.

استثنا است Lelem همچنین به عنوان شناخته شده سرو پیاده روی است که در دانشگاه بلوار رفتن به سمت دانشگاه UBC که در آن Musqueam هندی, گروه بازاریابی درجه یک واحد برای هر نقطه از $779,000 به $3.9 میلیون دلار در قیمت به طور متوسط از $1,399 یک فوت مربع.

بومی نام هستند نه رایج در میان گران مجتمع مسکونی مجتمع های مترو ونکوور از جمله برای هزاران نفر از شیک واحدهای رفتن در این دانشگاه وقف زمین. UBC در حال ایجاد یک “استاد برنامه ریزی شده” جامعه در Wesbrook روستا با ساختمان به نام Eton (بعد از شیک زبان انگلیسی مدرسه) و Ultima (لاتین عالی). برخی از مجلل مجتمع در UBC بعد از نام معروف اروپایی مانند خوابگاه در نوبل پارک که در آن محدوده قیمت از $2.9 میلیون دلار به 3.9 میلیون نفر است.

ونکوور مسکن Bryan یان که متخصص در خانه های لوکس برای رجنت پارک Realty Inc. (به نام بعد از رویال پارک در لندن) به رسمیت می شناسد غربی صدایی نامها و برندها اغلب با برخی مهر در بخش هایی از جهان به خصوص زبان انگلیسی به عنوان تکامل می یابد به یک جهانی lingua franca.

در عین حال یان که صحبت می کند به شش زبان از جمله ماندارین, لهجه کانتونی و آلمانی نیز فکر می کند مشاع مجتمع در یک شهر جهانی مانند ونکوور دریافت نام انگلیسی چون “فارسی فقط یک زبان است.” توسعه دهندگان با هدف سرمایه گذاری در زبان انگلیسی یا آشنا اروپایی نام یان می گوید که آسان برای هر کسی که بدون در نظر گرفتن زبان مادری خود را به تلفظ کنید. او در یادداشت های بومی ترین نام برای بسیاری از مردم به تلفظ کنید.

محبوبیت نام انگلیسی نشان داده شده است ضمنا یک زن جوان در انگلستان در حال ساخت میلیون ها دلار کمک چینی ها پدر و مادر آمده تا با نام انگلیسی برای نوزادان خود را. ساختمان در شیفتگی مردم نسبت به فرهنگ غرب, کمال Jessup یک شرکت آنلاین است که کمک به 600,000, چینی, کودکان انگلیسی به نام.

یان نیز در میان بسیاری از realtors و بازاریابان آگاه است که مردم از شرق و غرب می توان به آسان به تلفظ کنند اما هنوز هم عجیب و غریب, صدایی, ایتالیایی, فرانسوی و Latinate نام. مانند مارکی که Contessa یا Mirabel (همه ونکوور ساختمان) که صدای آشنا برای اکثر.

دانشگاه هنگ کنگ Stephen ماتیوز از گروه زبانشناسی است با اشاره به جذابیت زبان انگلیسی برای برخی در آسیا می رود بازگشت به دوران استعمار “هنگامی که آن را به نظر می رسید مطلوب و یا معتبر به زبان انگلیسی به نام” در بخشی به نشان می دهد شما می توانید کسب و کار با خارجی ها. در حال حاضر ماتیوز می گوید: “زبان انگلیسی در هنگ کنگ است و دیگر نماد های انگلیسی, تاثیر, اما بخشی از مردم هویت است.”

آلن Adamson آمریکا با نام تجاری متخصص می گوید یک pronouncable, به یاد ماندنی و خاطره انگیز ساختمان نام خواهد شد به سرعت در حال حرکت یک توسعه دهنده “به 50-خط محوطه وقتی که می آید به بازاریابی ملک است.” و در مترو ونکوور روشن است یک انگلیسی یا نام لاتین کمک به بسیاری از سازندگان نمره touchdowns.

dtodd@postmedia.com

Follow @DouglasTodd

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su