رانندگی اقدام از طریق بازاریابی داده ها با دادن آن به معنی

چگونه اغلب شما ایجاد یک گزارش که در خدمت براق و چشمگیر آمار تنها برای دیدن این نتایج ترجمه را به اقدام از تصمیم گیرندگان و سهامداران? داده های خام
ماه بیش از ماه, مقایسه و حتی شاخص کلیدی عملکرد (KPI) اهداف لزوما کسب خرید از رهبری است. معنی دادن به اطلاعات بازاریابی توسط اتصال نقطه در سراسر کانال های
کمک می کند تا اثبات ارزش در مجموعه ای متنوع از تاکتیک ها و راهنماهای آینده تصمیم گیری.

برای این کار در نظر بزرگتر داستان گفت: در طرح بازاریابی. هیچ طرح بازاریابی
شامل فقط یک تاکتیک بنابراین داستان گفت: از طریق گزارش هم نباید. در نظر گرفتن هر مرحله از مشتری خود را سفر و استراتژی مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از این مرحله است. بر اساس
کانال گزارش مراکز در این سوالات را بپرسید:

  • چه مرحله از سفر مشتری می کند این تاکتیک حمایت ؟

  • چگونه است که این کانال تحت تاثیر تاکتیک های دیگر که حمایت از اوایل مرحله از سفر مشتری?

  • تبلیغات

    تبلیغات

    چگونه این تاکتیک تاثیر فازهای بعدی مشتری سفر?

به عنوان مثال در هنگام ایجاد یک گزارش در مورد یک کسب و کار اجتماعی پرداخت می شود
تلاش رسانه های, اولین تعریف یک هدف برای مبارزات انتخاباتی پس چگونه است که هدف پشتیبانی از مشتری سفر و چه معیارهای حمایت از این هدف است. سپس بپرسید که چگونه کسب و کار های آلی رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار
پرداخت می شود و تلاش. افزایش در پیروان از یک, پرداخت, کمپین حمایت آلی مطالب در صفحه هست ؟ است وجود دارد یک فرصت برای فشار آلی محتوای بیشتر در استفاده از پرداخت تاکتیک?

ایجاد یک گزارش نیست که برای اولین بار از این سوالات ممکن است منجر به تمرکز بیش از حد نزدیک در معیارهای آن را پشتیبانی نمی کند هدف و موقعیت از مبارزات انتخاباتی. مثلا
با تمرکز بر تعامل معیارهای نمی خواهد کمک به داستان تبدیل مبارزات انتخاباتی.

با پرسیدن این سوالات و ساختمان گزارش می دهد که تقویت استراتژی بازاریابی
یک سطح عمیق تر از معنای آورده است به داده ها است که تصمیم گیرندگان و سپس مشاهده کنید.

البته اتصال نقطه دشوار است اگر داده ها را نمی توان تفسیر برای شروع با.
یکی از مزایای بسیاری از فروشنده های امروز است که تقریبا هر datapoint قابل تصور است در نوک انگشتان ما. اما که می تواند بسیاری از سر و صدا.

ایجاد “هوشمند” اهداف در
آغاز هر کمپین مجموعه بنیاد به حق داستان. هوشمند هدف حفظی است که کمک می کند تعریف می شود. هوشمند اهداف مشخص و قابل اندازه گیری قابل دستیابی و واقع بینانه و
زمان محدود. در اینجا یک مثال:

Generic هدف: افزایش تبدیل در وب سایت من.

  • آن را خاص: من می خواهم به افزایش تعداد تبدیل
    از مشتریان جدید است.
  • آن را قابل اندازه گیری: من می خواهم به افزایش تبدیل مشتریان جدید توسط 15٪.
  • آن را عملی: من به انجام این کار در حال اجرا
    retargeting تبلیغات در Facebook.
  • آن را واقع بینانه: بپرسید که آیا این هدف می توان به دست آورد و ارزیابی مجدد در صورت لزوم.
  • آن را به زمان محدود: من می خواهم برای به انجام رساندن
    این بیش از سه ماه آینده.

در حال حاضر هدف این است که برای افزایش تبدیل از مشتریان جدید 15 درصد از طریق retargeting تبلیغات در Facebook بیش از سه ماه آینده. این نوع
از ويژگی به بازاریابان و تصمیم گیرندگان وضوح در مورد آنچه انتظار می رود و همچنین به عنوان نتایج قابل اندازه گیری برای اندازه گیری موفقیت است.

با استفاده از روش های هوشمند برای تنظیم اهداف کمپین به صورت خودکار
ایجاد یک چارچوب برای گزارش. این اجازه می دهد تا بازاریابان به شکل داستان گفت: بدون گم شدن در جزئیات غیر ضروری که کاستن از مبارزات انتخاباتی هدف.

در حال حاضر از آن زمان به
آن را همه با هم. پس از تعیین چگونه یک کمپین پشتیبانی از بزرگتر بازاریابی اهداف روشن و قابل حصول اهداف و گفتن یک داستان با داده ها. به جای به سادگی تماس با آنچه اتفاق افتاده است
ساخت یک گزارش به تمرکز بر روی برخی از چیزهایی که اتفاق افتاده است به همین دلیل آنها اتفاق افتاده است و چگونه آن را متصل به یک بزرگتر بازاریابی داستان. این است که در آن بازاریابان حرکت از ارائه بینش به های خرد
— به طور طبیعی, راهنمای مکالمه به مهم ترین سوال عملی. چه می آید بعدی ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de