نسخه هتل ها فکر می کند مهمان نوازی را باید با الهام از Instagram خرید

بن Pundole معاون رئیس جمهور از نام تجاری تجربه در نسخه هتل با این نسخهها کار برای یک شرکت بصورتی پایدار و محکم ریشه در آجر و ملات جهان. اما او معتقد است صنعت هتل دارای یک یا دو چیز را به یاد از نام تجاری تجربه های ایجاد شده برای دیجیتال (persian).

به طور خاص Pundole تبدیل شده است با الهام از Instagram خرید. او می گوید که Instagrammers باید قادر به رزرو اتاق به عنوان به سرعت به عنوان آنها می توانید خرید یک جفت کفش.

“صنعت هتل بسیار پشت سر وقتی که می آید به تکنولوژی” Pundole تنش در درام دیجیتال تحول جشنواره در طول یک مکالمه در مورد تاثیر دیجیتال تحول در صنعت هتل.

“هیچ دلیلی وجود دارد که من نمی توانم تکان دادن بر روی یک تصویر تاثیر گذار از یک هتل مقصد در Instagram و کتاب آن را بلافاصله با دو کلیک اپل پرداخت” او معتقد. “ما بیش از حد کهنه به رفتن را از طریق فرایند از آژانس های مسافرتی و GDS سیستم است.”

نسخه هتل ها تصور توسط استودیو 54 را Ian Schrager در همکاری با مهمان نوازی غول ماریوت است که به دنبال تحول رزرو و محل اقامت تجربه آن را ارائه می دهد مهمانان در آن 10 بوتیک مقصد در سراسر جهان.

Pundole می گوید مارک های هتل آج یک خط خوب با تکنولوژی – با یک نیاز به افزایش خدمات خود را در حالی که هنوز ارائه یک تجربه با شخصیت.

“هتل بسیار تجربه انسانی به خصوص هتل لوکس,” او توضیح می دهد. “در حالی که وجود هتل ها که شما ارسال کدهای QR می توانید به اتاق خود را با بسیار کمی لمسی بشر با هتل لوکس, مردم می خواهند که انسان لمس آنها می خواهند که به رسمیت شناختن – آنها می خواهند به نام خود نام.”

Pundole جزئیات است که نسخه در حال حاضر نشسته در وسط زمین از مردم با دادن تجربه انسانی اما در همان زمان با استفاده از تکنولوژی برای بالا بردن محصولات آن است. “این که آیا آن را رزرو و یا سفارش سرویس اتاق ما در حال به طور مداوم در تلاش برای کارشناسی ارشد که تجربه بشر و توسعه تکنولوژی مناسب برای تقویت آن است.”

شما می توانید مصاحبه کامل در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im