با استناد به تاثیر جهانی Coronavirus همه گیر
eMarketer خود تجدید نظر جهانی آگهی پیش بینی برای سال 2020 نزولی دلار 20.3 میلیارد دلار 691.7 میلیارد دلار است.

“توجه داشته باشید که پیش بینی ما تکمیل شد در مارس 6, قبل از رئیس جمهور آمریکا
دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد 30 روز ممنوعیت ورود بسیاری از اروپایی ها به ما, که به طور موقت متوقف بازار سهام است. همچنین توجه داشته باشید که این پیش بینی نشان دهنده یک سال چشم انداز” eMarketer گفت:
در هشدار منتشر شده بود ،

“ما تجدید نظر رو به پایین است که در درجه اول با توجه به یکی از کشور: چین, کانون COVID-19 شیوع” این گزارش در ادامه با اشاره به “اولین
مورد وجود دارد کشف شد در اواخر ماه دسامبر 2019 بنابراین ما تا به حال زمان بیشتری برای پیگیری این ویروس تاثیر در این کشور تبلیغ بازار است.”

جهانی آگهی تجدید نظر است به دلیل یک
کاهش چین در سال 2020 تبلیغات خروجی که eMarketer در حال حاضر پروژه های رسیدن به $113.7 میلیارد و پایین $7.43 میلیارد از برآورد قبلی خود را از $121.13 میلیارد دلار است.

تبلیغات

تبلیغات

“چین
جهان دومین آگهی بازار پس از ایالات متحده, پس از کاهش در چین برآورد می های پایین تر ما جهانی پیش بینی” eMarketer توضیح داد و اضافه کرد: “ما نیز کاهش داد چین در سال 2020
آگهی هزینه نرخ رشد 8.4 ٪ از 10.5 درصد به دلیل کاهش در صرف در تمام فرمت های رسانه ای از جمله دیجیتال.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im