ظهور سیستم عامل: آنچه که Joox و چرا از آن است که بیش از فقط یک جریان موسیقی برنامه

این سری جدید با تمرکز بر تبیین ظهور سیستم عامل های دنیا در منطقه آسیا و اقیانوس آرام را به بقیه جهان است. درام را در خود چه هستند تفاوت ها و شباهت ها را با همتایان خود توضیح دهید که چه نوع از فرمت های آگهی در دسترس هستند به برندها بر روی سیستم عامل و چگونه می تواند مارک های پول در اوردن.

یک جریان موسیقی خدمات متعلق به چینی, سرگرمی, غول, Tencent به, Joox راه اندازی شد در سال 2015 و انباشته بیش از 50 میلیون دانلود در سال 2017 و ثبت بیش از دو میلیارد جریان در همان سال است.

مخاطبان آن پایه در درجه اول شامل کاربران از آسیا (به استثنای چین) – به طور خاص در هنگ کنگ, اندونزی, مالزی و میانمار و تایلند است. پلت فرم نیز تثبیت حضور خود در آفریقای جنوبی با نام تجاری برای اولین بار غیر آسیایی بازار است.

در دسترس به عنوان یک برنامه در دسترس از تلفن همراه و رومیزی پلت فرم است که یک freemium سرویس با یک کتابخانه از حدود 30m آهنگ ها رایگان هستند که برخی از آهنگ ها در دسترس هستند فقط برای کاربران حق بیمه. وجود طیف گسترده ای از آهنگ های موجود در سراسر زبان های مختلف به تهیه کردن به بازار محلی غیر از انگلیسی آهنگ.

به درخواست تجدید نظر به متمایز سلیقه و ترجیحات کاربران Joox آغاز کرده است در ابتکاری مشارکت خاص در آسیا و اقیانوس آرام در بازار. برای مثال به عنوان 46.1 درصد از جریان موسیقی کاربران در مالزی استفاده از Joox پلت فرم اعلام کرد راه اندازی Joox اصل در این کشور در سال 2020 است.

این سری از موسیقی متقاطع پروژه با هدف ساخت برای حمایت از موسیقی محلی صنعت با تسهیل همکاری بین مالزی خوانندگان و ترانه سرایان به تولید آهنگ اصلی.

تبلیغات در Joox در فرم splash, تبلیغات, بنر, تبلیغات انتخاباتی به سبک تبلیغات به عنوان به خوبی به عنوان audio ads. کاربران زیر یک سرویس اشتراک پرداخت می شود قادر به گوش دادن به آهنگ ها آگهی رایگان, جست و خیز آهنگ ها را در اختیار خود و به دست آوردن دسترسی به صورت آفلاین گوش دادن آهنگ از طریق محبوبیت.

انواع مارک های مصرف کننده باید قوی تر Joox به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی از جمله F&B شرکت هایی مانند کوکا کولا و Tim Tam و همچنین خرده فروشی و سبک زندگی مارک Fendi, Dior و Oppo.

این پلت فرم دارای سهم بازار قابل توجهی در آسیا حسابداری برای بیش از 50 ٪ از تمام جریان دریافت برنامه مربوطه آن در بازارهای آسیایی.

با توجه به یک مک کینزی مطالعه در سال 2016 پلت فرم بزرگترین جریان موسیقی برنامه در تایلند و هنگ کنگ و مالزی و اندونزی و حساب برای بیش از نیمی از سهم بازار در تایلند (56%) و هنگ کنگ (54.7%) نشان دادن قابل توجه پوسته پوسته شدن و رشد در یک دوره کوتاه از زمان راه اندازی آن در ماه ژانویه 2015.

با توجه به ایرنه یانگ مدیر عامل در Nativex پلت فرم هدف به افتراق خود را از سایر جریان خدمات ارائه شده توسط hyper-محتوای محلی در آن عامل کلیدی بازار.

“در کنار ارائه هنرمندان محلی یک جریان پلت فرم خود را برای موسیقی Joox نیز متصل با مخاطبان محلی از طریق آن منحصر به فرد اصلی پادکست. در سال 2019 نام تجاری راه اندازی Joox سری در اندونزی – مجموعه ای از صدا را نشان می دهد شامل بالا آمدن و محلی ستارگان و فیلمسازان” او توضیح می دهد که به درام.

Joox نیز تبدیل به gamification به تمرکز توجه خود را به اجتماعی و فن اقتصاد که آغاز شده است به نقش قابل توجه برای پلت فرم در نظر تعامل کاربر.

Poshu یونگ, معاون رئیس جمهور از Tencent بین المللی کسب و کار گروه توضیح می دهد که به درام در 2019, Joox معرفی یک تجربه کاربری-بهبود ویژگی به نام “Joox سکه رستگاری مرکز’ اجازه می دهد کاربران در سراسر منطقه به جمع آوری Joox سکه با تکمیل ساده ماموریت های روزانه و از گرو در اوردن ارائه می دهد مانند رایگان Joox عضویت VIP, K-Plus سرویس و دسترسی به برخی از موسیقی منحصر به فرد حوادث.

او ادعا می کند که عملکرد چشمگیر بوده است تا جایی که حجم Joox سکه داده شده است با افزایش 522% 12 ماه گذشته.

“Joox کاربران همچنین می توانید آواز خواندن کارائوکه, سازمان دیده بان زندگی می کنند به اشتراک گذاری آهنگ های مورد علاقه خود لیست ضبط و ارسال فیلم ها, ارسال هدیه و ارتباط برقرار کردن با بت های خود را از طریق Kfunction. در سال 2019 بیش از 10m آهنگ کارائوکی شد آواز در Joox در پنج بازار در آسیا است که معادل 20 کارائوکه آهنگ آواز هر دقیقه به طور متوسط,” او می گوید.

“کاربران همچنین می توانید زندگی می کنند جریان های مورد علاقه خود را موسیقی/ آهنگ ها برای به دست آوردن طرفداران و پیروان و درآمد Joox سکه و هدیه از پیروان خود را. برای نگه داشتن کاربران ما به طور مداوم مشغول پلت فرم ارائه می دهد تمام اطراف سرگرمی موسیقی از جمله موسیقی جریان کارائوکه آواز تماشای livestreams و تعامل خود را با محبوب و بت و همکار Joox کاربران است.”

این livestreams شامل Melon Music Awards (MMA), Mnet Asian Music Awards (MAMA) و Seoul Music Awards (SMA) که انباشته بیش از 3m انداز در سال 2019 در Joox.

دیگر منحصر به فرد livestreams شامل داغترین موسیقی را نشان می دهد در سراسر مناطق مختلف در سال 2019 مانند “برنده همه جا تور Encore در سئول”, “iKON ادامه Tour In Seoul”, “M countdown” در ماه ژانویه و همچنین کره ای نشان دادن استعداد “تولید X 101” در ماه مه.

که با استفاده از Joox?

کاربران Joox در درجه اول از نسل هزاره (کسانی که در حال حاضر سن بین 24 تا 39) و همچنین به عنوان نسل Z (کسانی که در حال حاضر در سن 24 و زیر). با توجه به Joox کاربر تجزیه و تحلیل و بینش بیش از 80 درصد از جریان موسیقی کاربران خود در جنوب شرق آسیا بازار زیر 35 سال است.

بخش بزرگی از Joox محبوبیت با millennials و نسل Z ناشی از آن رابط های تعاملی و به اشتراک گذاری محتوا. این Joox پلت فرم عملکرد کارائوکه نه تنها جریان شعر در حالی که آهنگ در حال بازی اما همچنین قادر می سازد تا کاربران را به صرفه جویی در این شرایط قابل تغییر “شعر کارت” با تصاویری از کاربر گزینه های به اشتراک گذاشته شود در رسانه های اجتماعی. این ایجاد تعامل با امکان تعامل با افراد همفکر در جامعه است.

یانگ یادداشت ها در میان زمان coronavirus (Covid-19) و تحولات گسترده در تلاش برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله در سراسر جهان مصرف کنندگان نیز تبدیل به اتصال مبتنی بر برنامه ها و خدمات به صورت موثر و بی خطر اشکال سرگرمی.

برای مثال پلت فرم بینش نشان داد که میانگین Joox دسکتاپ ورود رای افزایش یافته است و حدود 30 درصد در هنگ کنگ از راه دور امری عادی تبدیل شده است. علاوه بر این همان بینش نشان می دهد که K-تابع استفاده کرده است افزایش 25% – شاید با توجه به سهولت و راحتی از آواز خواندن کارائوکه در حفظ حریم خصوصی از خانه است.

“در طول این دوره Joox نیز راه اندازی شد در بازار ابتکارات برای تعامل با کاربران – برای مثال 100% رایگان موسیقی ابتکار در اندونزی اجازه می دهد تا شنوندگان به جریان بیشتر اندونزی آهنگ ها به صورت رایگان به عنوان یک نتیجه از همکاری با ثبت شرکت در کشور,” او توضیح می دهد.

“این Joox برنامه را پوشش می دهد, همچنین, در اندونزی را می بیند اثرگذارندهها و مشاهیر پوشش دلتنگ آهنگ از گذشته است. هر دو از این در هیچ هزینه ای برای کاربران در نظر گرفته شده برای ارائه به راحتی در دسترس سرگرمی و تسکین در طول این زمان.”

چه Joox معادل در غرب ؟

این پلت فرم است که معمولا در مقایسه با Spotify داده خود را مشابه مدل های کسب و کار به عنوان هر دو جریان خدمات است که کار بر روی یک مدل freemium. ترین ویژگی های هر دو سیستم عامل را می توان رایگان از اتهام و کاربران نیز قادر به لذت بردن از مزایای دیگر از طریق یک اشتراک پرداخت می شود.

وجود دارد تفاوت در نحوه تبلیغات در حال خدمت در JOOX و Spotify در. Joox بر سلامت فرمت های آگهی از طریق چلپ چلوپ, بنر و مبارزات به سبک تبلیغات. کمپین تبلیغات سفارشی را با توجه به تغییر نام تجاری مورد نیاز است.

برای مثال Joox همکاری با مربی طراحان برای ایجاد یک مارک پوست ‘دانلود توسط کاربران به عنوان یک پس زمینه برای سفارشی کردن دستگاه های تلفن همراه خود را در حالی که بازی موسیقی.

علاوه بر این, صوتی, تبلیغات هستند نیز در خدمت به کاربران رایگان است اما این در درجه اول شامل خانه تبلیغات ترسیم ویژگی های محصول به جای آگهی های شخص ثالث.

در مقابل Spotify در درجه اول با بهره گیری از تبلیغات بنر در پلت فرم آن صفحه و همچنین 15 تا 30 ثانیه audio ads است که گاهی اوقات همراه با یک قابل کلیک مبارزات انتخاباتی تصویر.

“یک تفاوت کلیدی بین هر دو برنامه است که در موقعیت تجاری. در حالی که Spotify در است درک به عنوان یک جریان صوتی خدمات Joox موقعیت خود را به عنوان یک سرگرمی چند رسانه ای نرم افزار ارائه یک رابط کاربر با هدف افزایش تعامل” یانگ توضیح می دهد.

“به این منظور یک تابع منحصر به فرد است که می تواند بر روی Joox برنامه تلفن همراه است که در آن عملکرد کارائوکه که در آن کاربران قادر به جریان متن آهنگ در حالی که موسیقی پخش می کند. کاربران همچنین قادر به پخش زنده-پخش ویدئوها از هنرمند اجراهای با تعامل و حتی ارسال هدیه به هنرمندان مربوطه.”

او می افزاید: “در حالی که Spotify ممکن است بزرگتر موسیقی کاتالوگ از Joox از نظر حجم یکی از دومی کلید دیفرانسیلی است که خود را از کتابخانه موسیقی محلی است که ارائه می دهد طیف کاملی از منطقه خاص موسیقی در مقایسه با سایر رقبا. علاوه بر این Joox همچنین curates موسیقی انتخاب برای هر بازار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام ارائه منحصر به فرد لیست پخش و مجموعه با توجه به آنچه که کاربران ترجیح می دهند به شنیدن.”

چگونه Joox با تبلیغ کار?

محبوبیت Joox با شنوندگان است تا حدی کمک با ادغام بدون درز از تبلیغات به گوش دادن و جریان تجربه ای که برنامه را فراهم می کند. برندها به دنبال تبلیغات بر روی پلت فرم می توانید این کار را در فرمت های مختلف از صفحه نمایش و محتوا به عملکرد مارک و حمایت از مبارزات.

از طریق این معنی علامت های تجاری قادر به اهرم های متعدد تاچ پونت بر روی پلت فرم به هدف قرار دادن کاربران زمانی که آنها برای باز کردن برنامه ها, فهرست برنامه و یا گوش دادن به موسیقی در فرمت های مختلف مانند صوتی و تصویری و تصویر. این حداکثر رساندن اثربخشی و viewability از تبلیغات است.

به عنوان یک پلت فرم است که توسط یک تیم تحریریه و اطلاعات Joox اجازه می دهد تا برندها به دنبال انجام عملکرد مبارزات برای ایجاد سرپرستی توصیه هایی برای کاربران است.

این به این معنی علامت های تجاری را وادار به ایجاد داده محور مبارزات حسابداری برای کاربران روزمره انتخاب موسیقی در سراسر زبان, جغرافیای و ژانرهای.

“گرفتن یک طعم و مزه از hyper-موضعی و توصیه های شخصی در قالب توابع مانند دسترسی به صورت تصادفی تولید شده لیست پخش و یا رقص متن ترانه ای که همراه با آهنگ به عنوان آن را می دهد کاربران رایگان قرار گرفتن در معرض چنین ارتقاء و از این رو incentivises آنها را به اشتراک به خدمات تبدیل آنها به کاربران پرداخت می شود” توضیح می دهد که یانگ.

“برای برندها به دنبال انجام مارک مبارزات آنها می تواند به افزایش آگاهی در میان مخاطبان از طریق Joox را از ویژگی های تعاملی مانند میزبانی کارائوکه رقابت – به نوبه خود در تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن مارک لیست پخش خود را در حساب های رسانه های اجتماعی و یا livestream با نام تجاری led بازاریابی حوادث است.”

یک نام تجاری است که با موفقیت انجام داد این بود که مترو در هنگ کنگ کار می کرد که با Joox به co-معاون کشیش بخش یک لیست از آهنگ هایی که بیرون کشیدن احساسات برای غذای خوشمزه به عنوان بخشی از راه اندازی خود را ساندویچ کوفته.

یکی از ویژگی های ماده ایجاد و میزبانی در Joox است که جشن فرهنگ foodie همچنین پشتیبانی از لیست پخش. مبارزات انتخاباتی را به دست آورد حدود 30,000 نمایش بر روی پلت فرم در عرض سه تا چهار روز.

“تبلیغات در برنامه فراهم می کند یک واکنش بسیار خوب نظر کلیک کنید از طریق نرخ حتی در یک تبدیل از قبیل محبوبیت” توضیح می دهد که یونگ, و اضافه کرد که پلت فرم امیدوار به همکاری با مارک های مختلف به اهرم توابع آن را قادر می سازد برندها به تعامل با بازار مصرف کنندگان است.

“مارک که مشغول به کار از نزدیک با ما را پیدا خواهد کرد که کلیک کنید از طریق نرخ و برنامه پاسخ دهی در Joox شده است بسیار امیدوار کننده است. ما نیز با هدف ارائه مارک های بین المللی متمایز کراس پلت فرم متقابل مرز تجاری با ارزش از جمله آسان, همه در یک تبلیغات hub و بی بدیل دسترسی به مصرف کنندگان در سراسر منطقه است.”

یانگ توصیه برندها به اتخاذ موضعی رویکرد به تعامل با مخاطبان هدف خود را به خصوص برای Joox به عنوان پلت فرم با موفقیت در استخدام بسیار موضعی رویکرد به طور موثر تعامل کاربران با سرپرستی منطقه ای موسیقی با لیست پخش ،

این به این معنی که آگاهی از عادات مصرف و به خیاط استراتژی های بازاریابی خود را بر این اساس با داده بینش های جمع آوری شده از این کاربران محلی است.

برای مثال کاربران در کشورهایی مانند اندونزی و تایلند بسیار تمایل دارند قیمت-آگاهانه و از این رو ترجیح می دهند به استفاده از جریان آزاد خدمات به جای پرداخت برای اشتراک حق بیمه.

درک چنین عادات مصرف خواهد اطلاع رسانی چگونه برندها خواهد رویکرد انتخاباتی به عنوان کاربران رایگان خواهد بود را به خود جلب مدل freemium آنها خواهد بود بیشتر پذیرای مشاهده تبلیغات تصویری به منظور باز کردن ‘وضعیت VIP’ که اجازه می دهد تا آنها را به گوش دادن به و دانلود نامحدود آهنگ ها به صورت رایگان. این کمک می کند تا برای افزایش viewability از تبلیغات است.

“در حالی که جهانی جریان موسیقی غول مانند Spotify باید طیف بیشتری از موسیقی را ارائه شنوندگان Joox است که دست بالا را در ارائه محتوای محلی از طریق زبان محلی و یا در های شعر کارت به صورت محلی کارائوکه علاقه مندان است که بسیار محبوب در آسیا” او می افزاید.

“مارک می تواند اهرم این تمایز توابع برای ایجاد بسیار سفارشی تلفن همراه متمرکز مبارزات با Joox و رسیدن به های مختلف محلی گروه های هدف بر اساس نوع یا شیوه زندگی منافع است.”

مصرف کنندگان همچنان به دنبال تجارب شخصی که به معنی Joox قادر خواهد بود به رشد پایگاه کاربر خود را به صورت تصاعدی با ادامه hyper-ترجمه و بومی سازی آنها جریان موسیقی ارائه شده به هر کاربر با توجه به شیوه زندگی خود را و موسیقی و منافع خود را در زبان محلی.

به عنوان داده های بیشتری جمع آوری شده و مورد استفاده قرار گیرد برای اطلاع رسانی و معاون کشیش بخش تجارب برای کاربران Joox می تواند باز کردن پلت فرم برای برنامه ریزی خرید و به موفقیت رساندن شخصی و هدفمند تجارب به مصرف کنندگان است.

به خصوص در آب و هوای فعلی از Covid-19 بسیاری از مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه با کار از راه دور یا آموزش الکترونیکی ترتیبات تسریع جذب جریان موسیقی خدمات در سال 2020 با توجه به افزایش انعطاف پذیری در کار خود و یا محیط یادگیری.

با زمان بیشتری را صرف بودن است در خانه های خود کاربران نیز بیشتر احتمال دارد به کاوش جایگزین فعالیت های است که آنها می توانید با خانواده و دوستان خود. Joox را عملکرد کارائوکه می تواند کمک به تحقق این نیاز برای فعالیت های است که خانواده ها می توانند در کنار هم در داخل خانه.

خواندن ویژگی های قبلی در یکی دیگر از پلت فرم در حال ظهور به نام Xiaohongshu اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de