ESPN پست رکورد باز شب بیس بال در کوتاه فصل

حرفه ای بیس بال عمل ناودان بزرگ رتبه بندی اجرا خانه
برای ESPN در بازگشت از لیگ اصلی بیس بال برای فعالیت آن در حال حاضر کوتاه 60-بازی فصل.

باز شب بازی روز پنجشنبه-که در آن نیویورک یانکیز جای کسی را گرفتن جهان سری
قهرمان اتباع واشنگتن در باران-کوتاه بازی-بود ESPN کشیدن در بهترین تلویزیون های رتبه بندی برای یک به طور منظم فصل بازی در هر شبکه در نه سال — یک Nielsen-اندازه گیری اولیه 4 میلیون
بینندگان.

تمام تلویزیون های ورزشی شده اند عملا کردن هوا از ماه مارس زمانی که COVID-19 همه گیر یافت.

برای ESPN آن را نیز بزرگترین مخاطبان برای یک
باز شب بازی تا کنون است. رکورد قبلی از 3.7 میلیون بیننده در سال 2017, برای توله شیکاگو-سنت لوئیس کاردینالز بازی. یک سال پیش یک ESPN باز شب بازی Boston Red Sox/Seattle Mariners
— در زمان فقط در 1.19 میلیون بیننده.

تبلیغات

تبلیغات

ESPN در اواخر بازی بین لس آنجلس داجرز و غول سان فرانسیسکو به دست آورده یک 2.76 میلیون بیننده — بزرگترین ESPN
مخاطبان همیشه برای اواخر شب به وقت شرق منطقه بازی.

بازگشت از دیگر ورزش های حرفه ای برای تلویزیون نیز به خوبی انجام می شود.

در یک مسابقه نسکار ارسال شده در سه سال اخیر
از 6.3 میلیون بیننده در حالی که دور نهایی از یک گلف PGA رویداد در ماه ژوئن اندکی قوی 3.1 میلیون بیننده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im