حتی یک بیماری همه گیر نمی تواند مصرف کنندگان را به مراقبت بیشتر در مورد نام تجاری هدف

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

ایان موری از بنیانگذاران تحقیقات و استراتژی جمعی House51 طراحی و همكاري نافذ تحقیقات قطعه ‘غریزه روده’, ‘همدلی وهم” و اکنون “آرمان پنجره’ با رسیدن به. از داده های خود او معتقد است که “اجتماعی موجب بازاریابی’ است که کمتر در مورد پاسخ به تقاضا در بازار و بیشتر در مورد بازاریابان خود نیاز به سیگنال خود هویت و ارزش است.

گفت هرگز در مورد به هدر رفتن یک بحران خوب. به عنوان وقایع اخیر نشان داده اند اگر شما به تغییر جهان رویدادهای غیر منتظره است که مختل مردم عادات و هنجارهای ارائه ایده آل ‘لحظات تغییر” است. آن را تعجب آور است که بسیاری از مردم در صنعت ما بر این باورند که Covid-19 است ‘همه چیز را تغییر داد’.

بحران قطعا تقویت نام تجاری هدف روایت است. برای بسیاری از این بدیهی است که ‘خوب’ خواهد بود یک منبع مزیت رقابتی برای برندها به عنوان بحران گستراند و در پست Covid جهان است که به شرح زیر است.

در ماه فوریه سال 2020 ما خواسته عمومی یک سری سوال ساده در مورد اینکه آیا آنها مارک های قابل اعتماد و تبلیغ به رفتار مسئولیت اجتماعی در راه و برای رتبه بندی عوامل بودند که مهم ترین آنها را در ساخت خرید تصمیم گیری. سپس ما قرار داده و سوالات مشابه به نمونه ای از تبلیغ کنندگان و بازاریابان کشیده شده از سراسر انگلستان است. ما علاقه مند بودند در بازاریابی حرفه ای نظر – ما می خواستم به دانستن آنچه که اهمیت آنها به عنوان اعضای عادی ،

اطلاعات ما دشوار خواندن برای نام تجاری هدف طرفداران. جریان اصلی قرار داده و کمی ایمان اجتماعی فضیلت پیام. و بازاریابان نیست در آن اعتقاد دارند یا نه.

ما در بر داشت که فقط 15 درصد از جریان اصلی و 20 درصد از صنعت ما اعتماد “مارک و تبلیغ به عمل به مسئولیت اجتماعی در راه”. و اجتماعی موجب شد یک اولویت پایین در خرید تصمیم گیری. فقط بیش از 1 به 10 از جریان اصلی به عواملی مانند ‘یک نام تجاری و موقعیت در مسائل اجتماعی” یا “موضع سیاسی و وابستگی’ نقش خود را در تصمیم گیری خرید.

اما ضربه واقعی برای نام تجاری هدف طرفداران آمد و در پاسخ از تبلیغ کنندگان و بازاریابان به همان سوال. 80 درصد از افراد مشغول به کار در آگهی زمین در نظر نمی این, اجتماعی, فضیلت عوامل هنگامی که ساخت یک خرید تصمیم گیری.

برای تکمیل تصویر ما از تبلیغ کنندگان و بازاریابان به منظور برآورد که عوامل مهم بودند به جریان اصلی. ما در بر داشت که صنعت ما را باور نمی کند این مسائل مهم به جریان اصلی یا.

این ‘حقیقت ناخوشایند” بود که آن را خوب قدیمی از مد افتاده صفات مانند ارزش برای پول و خدمات به مشتریان با کیفیت و قابلیت اطمینان مهم ترین به جریان اصلی و به افراد مشغول به کار در صنعت ما.

ما صنعت مصرف می شود با آنچه Mark Ritson توصیف کرده است به عنوان “پورنوگرافی از تغییر” است. بنابراین ما دو برابر کردن و تکرار ما کار میدانی در اوج مستند و اینجا برای شما بازاریابی در مارس سال 2020 است.

و… هیچ چیز تغییر کرده است. آن را هنوز هم در مورد ارزش و کیفیت و قابلیت اطمینان شده است و هیچ چشم انداز مثبت در باور اجتماعی موجب بازاریابی است.

ما شگفت زده نشدند. بحران hobbled اقتصاد ما و ما باید به وفق دهند. اما در عين آرمان پنجره’ پیدا کنیم و حمایت کمی برای بسیاری از بزرگتر ادعا می کند که ساخته شده اند در طول بحران. بازگشت به چارچوب های ما استفاده می شود در ‘غریزه روده’ در سال 2018 و “همدلی وهم” در سال 2019 پیدا کنیم و هیچ rewiring اخلاقی پایه بدون تنظیم مجدد در ارزش های اساسی و بسته شدن هیچ از همدلی فاصله بین آگهی زمین و جریان اصلی.

این بحث در مورد شایستگی اجتماعی موجب بازاریابی در همان محل آن را به عنوان قبل از بحران. ما نقد بر (mis)درک رفتار انسان است که زیربنای بسیاری از نام تجاری هدف استراتژی. تحقیقات ما نشان می دهد که آگهی زمین خوب است در تشخیص ارزش ها و اهداف اصلی. این چیزی است که باعث صریح پیام اطراف اجتماعی موجب چنین hubristic و مخاطره آمیز تلاش.

بعلاوه یک تکیه صریح پیام همچنین به نظر می رسد در تقابل با اصول اساسی روانشناسی و علوم رفتاری است که بازاریابان باید خیلی با شوق و ذوق به تصویب رسید و در سال های اخیر است. وجود یک ناهماهنگی شناختی (که در آن مردم تجربه ذهنی ناراحتی خود را به دلیل متناقض باورها, نگرش ها و رفتارها). ما استدلال می کنند که این توضیح می دهد که قطع ارتباط بین ارتدکسی در اطراف نام تجاری هدف و چه مردم بر این باورند واقعا انگیزه خرید است. نام تجاری هدف این است که به سادگی چیزی است که کمک می کند تا تبلیغ کنندگان و بازاریابان احساس بهتری در مورد خود و آنچه انجام می دهند. آن را در مورد سلامت روانی از بازاریابان نیست چه انگیزه اصلی خرید تصمیم گیری.

اما تحقیقات ما نشان می دهد که آگهی زمین دارای یک درک ضعیف از ارزش ها و اهداف اصلی. بنابراین زمانی که ناهماهنگی شناختی است که همراه با عدم شایستگی فرهنگی روشن است که اجتماعی فضیلت بسیار hubristic و مخاطره آمیز استراتژی بازاریابی است. هر صریح بیانیه در مورد نام تجاری هدف این است که یک گروگان به ثروت فقط در حال انتظار برای جعل یا خواست عمومی به عنوان نمونه دیگری از توخالی فرصت طلبی از مارک ها و تبلیغات.

و در عین حال تجاری هدف ممکن است چیزی برای رفتن آن. نام تجاری هدف ارتباط با کیفیت و قابلیت اطمینان

اقتصاددان جان کی استدلال می کند که بسیاری از اهداف ما در زندگی به دست آورد به طور غیر مستقیم یا مورب. در منی کاغذ نوشته شده با جاناتان ستاره و اوان Davis (latterly از Newsnight و LBC شهرت) به نام ” تبلیغاتی است گویا? وی گفت: “این است که خیلی از ادعاهای ساخته شده توسط تبلیغ کنندگان که مفید هستند اما واقعیت این است که آنها مایل به خرج کردن عجیب مقدار از پول است.”

این شیپور خاموشی به تکاملی روانشناسی و مفهوم هزینه سیگنالینگ. فکر می کنم از طاووس دم: آن را عجیب صفحه نمایش نشان می دهد این منابع به فراغت و سیگنال های با کیفیت و تناسب اندام به آمپول آینده نگر.

این takeout برای بازاریابان بسیار ساده و آسان – تبلیغات است که در مورد آنچه شما می گویند, اما نشان می دهد که شما می توانید استطاعت به آن می گویند. و وجود دارد در حال رشد ادبیات علمی است که استدلال می کند این است که چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت ها برنامه ها و نام تجاری هدف کار ممکن است. آن را کمتر مورد صریح و روشن (و شرط ابطال پذیری) پیام و بیشتر در مورد آنچه در آن سیگنال های مورب در مورد قد و قامت و قدرت مالی خود را با نام تجاری. از این مخاطبان استنباط محصول کیفیت و قابلیت اطمینان.

توجه داشته باشید که چگونه این راستا با اولویت های اصلی خرید تصمیم گیری پیدا کنیم و در عين آرمان پنجره’. اما حتی اگر اجتماعی موجب بازاریابی می تواند سیگنال کیفیت و قابلیت اطمینان در ما قطبی فرهنگ آن را هنوز هم به نظر می رسد مانند یک ناکارآمد و خطرناک استراتژی است. همدلی و آرمان شکاف است که همچنان ادامه دارد در بین بازاریابان و جریان اصلی به معنی آن را بیش از حد آسان برای علامت های تجاری به پایان رسید تا در طرف اشتباه از گفتگو.

ارزشش را دارد ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>