است تبلیغات از دست دادن حس خود را از طنز? Kantar انگلستان مدیر عامل بینش Dom بوید است crunched اعداد و پیدا خنده دار تبلیغات در حال تبدیل شدن سخت تر برای پیدا کردن. قابل فهم در طول همه گیر شما ممکن است فکر می کنم. به جز بوید می نویسد: مردم نمی خواهید آگهی می شکند پر یادآوری است که زندگی دشوار است.

در یکی از جشنواره کن شیرها زنده مصاحبه به تازگی روری ساترلند گفت: تبلیغات بود و نه به عنوان خنده دار به عنوان آن استفاده می شود. این رو من فکر کردن در مورد اینکه آیا این مورد با 200,000 تبلیغات ما اندازه گیری در سراسر جهان است. من احساس خطر برای پیدا کردن که امروز شما در حال دو بار به عنوان به احتمال زیاد برای دیدن یک تبلیغ بدون نوعی از نور دل طنز از شما بودند 20 سال پیش. که یک لب قرمز چشمک زن هشدار دهنده نور.

شوخ طبعی یکی از قدرتمند ترین, خلاق, سلاح های ما برای ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی پس چرا ما با استفاده از این کمتر ؟ فرهنگ ممکن است در طول زمان تغییر, اما مغز انسان این است که اساسا همان. ما متصلند برای پاسخ به شوخ طبعی و فراهم می کند که یک فرصت بزرگ برای مارک های خود را به ایستادگی کردن و ساختن ترجیح ulimate هدف از نام تجاری است.

چند دلیل وجود دارد که چرا این ایده خوبی است به توجه به شوخ طبعی. پس از همه, ما نمی توانیم با مته سوراخ کردن راه ما را به قلب و ذهن.

اولین طنز نیست فقط کمک به یک نام تجاری ایستادگی کردن آن را به شما می شود در روده – و چیزهای که به فروش می رساند. احساسات سریعترین راه برای تعمیق حافظه سازه که راهنمای ما چگونه تصمیم گیری خرید از طریق تحریک متمایز حافظه انجمن. پیتر زمینه را IPA اثربخشی تحقیقات به ما می گوید که در حال خلاقانه تعلق می گیرد باعث می شود ما بین چهار و 11 برابر بیشتر موثر برای مثال. و Cannes Lions’ تحلیل برنده جایزه تبلیغات قبل و بعد از بحران 2008 سقوط مالی نیز نشان داد که طنز و سرگرم کننده بود و هنوز هم مشهود در 72% از کار.

که ما به ارمغان می آورد به این دلیل دوم: در زمان بحران خنده یکی از بهترین داروها. در عین حال Kantar خود تجزیه و تحلیل تبلیغات در طول این زمان همه گیر نشان می دهد که طنز اتخاذ شده است چند علامت های تجاری. این یک فرصت از دست رفته. مقایسه مصرف کننده پاسخ به تبلیغات قبل و در طول Covid-19 برجسته تفاوت بسیار کمی در راه مردم شده اند در پاسخ به تبلیغات در طول بحران.

تبلیغات ویژه طنز در یک کسب و کار به عنوان معمول’ موضع بودند خوش و سرگرم کننده یادآوری بیشتر از زمان عادی. مردم نمی خواهید آگهی می شکند پر یادآوری است که زندگی دشوار است. آنها نیاز به یک کمی فرار از واقعیات; یک دلیل برای لبخند یا خنده. آنها نیاز به سرگرم کننده است.

Malteser است یک نام تجاری است که در زمان یک رویکرد سبک تر’ به اشاره به تاثیر Covid-19 بر زندگی مخاطبان خود توسط این برنامه شامل یک سری از زوم چت با نزدیک گره گروه دختر. Yes پاسخ به طنز در این تبلیغات بود که قطبی با زنان بیشتر احتمال دارد به درک, جوک در حالی که مردان (و زنان) پیدا کردن آن نامناسب است. اما نکته این است که آنها تعداد زیادی از مردم لبخند.

حتی مصرف کنندگان به ما می گوید که آنها می خواهند شما را به آنها را به خنده با تنها یک در چهار نفر گفت که تبلیغات باید به جلوگیری از طنز. که 75 درصد از مخاطبان خود را که هنوز هم از طنز.

ما می دانیم که بازاریابان می خواهند نسبت به بحران پیدا کنیم و خودمان را در زندگی اما برندها نیاز به پیدا کردن یک راه برای بازگرداندن پررنگ خلاقیت برای جلوگیری از تبدیل شدن به بی ربط wallpaper. بله طنز احساس متضاد با منطق. اما آیا همه خلاقیت. و این مسائل است که اثربخشی kryptonite.

اما این به آن معنا نیست برندها باید عجله به فروشگاه کمدی. تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد به سادگی از جمله ‘کوین’ در Aldi را امن تر خرید آگهی قدرتمند بود چرا که مردم دوست جدی موضوع چگونه به فروشگاه در حال حاضر, اما عاشق خنده در پایان. ترفند این است که به می دانم که چگونه به مردم را به لبخند.

آن را نیز نشان می دهد خلاق ‘مشکل کودکان’ هستند کسانی که به سادگی به هدف بیرون کشیدن احساس هم گفت: “ما اینجا هستیم و با شما مانند BA چشم پرندگان و امارات. این شد که پایین 25 درصد از کلیه آگهی های تبلیغاتی در بریتانیا به دلیل آنها در تلاش برای گرفتن توجه اما همچنین موفق به انتقال خود را با نام تجاری منحصر به فرد به طوری که آنها نه متمایز یا به یاد ماندنی است.

وجود دارد یک درس ساده در اینجا. در تلاش برای انجام کار درست برندها در حال پایان دادن به در طرف اشتباه از اثر خط با فکر کردن بیش از حد سخت و بیش از حد احساس کمی.

تبلیغات است و همواره به زیبایی ساده است. پررنگ باشد و آیا نمی شود خجالتی در مورد آوردن نام تجاری منحصر به فرد به زندگی مردم لبخند و خنده. از بیگانه سر و صدا مریخ به روس زبان meerkats, قدرتمند ترین, خلاق همواره از مسائل است که نمی به طور کامل حس و همیشه خواهد بود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net