سابق انگلستان فوتبالیست Eniola Aluko چگونه برندها می تواند کمک به رانندگی زنان, ورزش رو به جلو

برندها نیاز به صحبت می کنند به زنان در مکان هایی که آنها هر روز ورزش به منظور درایو مشارکت و افزایش, رشد, زنان, ورزش, با توجه به سابق انگلستان فوتبالیست و استون ویلا زن ورزشی مدیر Eniola Aluko.

در همکاری با عنبیه Aluko صحبت شد در یک پنل به عنوان بخشی از درام را انتقال دیجیتال, جشنواره, به دنبال در چگونه برندها می reimagine زنان در ورزش است. یکی از تنها 11 زن فوتبالیست را بازی کرده اند بیش از 100 بار برای انگلستان Aluko رقابت که بیش از حد از فعال سازی در اطراف فوتبال زنان ریشه در glitz و زرق و برق و فقط relatable.

سازمان دیده بان جلسه کامل در اینجا.

روایت توانمندسازی

“من به تازگی این کمپین با آدیداس به نام اجاره یک بازیکن که در آن هر روز زنان five-a-side تیم فوتبال در شرق لندن می توانند در حرفه ای مثل من برای کمک کردن در یک مسابقه,” او گفت:. “این فوق العاده بود که بخشی از یک کمپین ساخته شده در اطراف تسکین five-a-side فوتبال برای زنان و آن را به بخشی از زندگی روزانه خود را.

“این خوب است برای علامت های تجاری نشان می دهد که چگونه ورزش یک فعالیت روزمره برای زنان به جای ایجاد آن لحظات مصنوعی. برندها نیاز به کار سخت برای پیدا کردن یک راه برای نشان دادن زنان بازی های ورزشی در یک راه طبیعی تر به جای ترویج کمپین که صرفا سینمایی.”

جنس زنبق و سوسن’ مدیر خلاق گابی eagles report توافق با Aluko را ارزیابی. او گفت: برندها باید به فراتر از توانمندی روایت و فکر می کنم چه چیزی نهفته است فراتر از به درایو مشارکت. “اگر شما نگاهی به ورزش کمپین با هدف زنان در حال حاضر آنها هم فوق العاده رقابتی و به شدت توانمند سازی و یا در انتهای دیگر مقیاس آنها آنقدر آرام و منفعل آنها آستانه در حال تشویق,” او توضیح داد.

“هیچ چیزی وجود ندارد که نشسته در وسط. که در آن شادی و لذت در این آگهی ها? مطمئنا این چیزی است که مورد نیاز برای درایو مشارکت? مارک همچنین نیاز به نگاه فراتر از ایجاد محتوا و واقعا شروع به رسیدن به جوامع است. که چه چیزی واقعا در رفتن به طنین انداز با مردم در این نامشخص چشم انداز اجتماعی است.”

چگونه شما را به ورزش زنان را قابل دسترس بیشتر را برای مارک ها ؟

همچنین صحبت کردن در پانل بود تام کوربت بارکلیز’ گروه از حمایت های مالی و رسانه ای. او در مورد چگونه بانکداری تجاری است که تلاش برای تغییر راه طرفداران فوتبال تعریف حمایت خود را برای باشگاه و چه برای بهبود تجربه مشاهده در زنان مسابقات لیگ برتر را برای جلوگیری از مردم تنها تنظیم در هر چهار سال برای رویدادهای بزرگ مانند جام جهانی.

“ما به تازگی شروع به حمایت از زنان سوپر لیگ, اما ما می دانیم که یکی از بهترین چیزهایی که ما می توانید انجام دهید این است که سعی کنید به درایو مشارکت و سرمایه گذاری خیلی بیشتر وجود دارد دسترسی و حمایت از زنان در جوامع در سراسر کشور,” او گفت:.

“وجود دارد یک فرصت برای کار بیشتر با فا بیش از حد. واقعیت این است که زنان در استادیوم فوتبال امکانات واقعا ضعیف نسبت به مردان است, پس چگونه می تواند ما را به عنوان یک حامی مالی ثابت است ؟ این می تواند یکی از دلایل که چرا این بازی ها نیست به خوبی حضور داشتند و مردم تنها تمایل به مراقبت در مورد حوادث بزرگ است. ما همچنین می خواهید به درایو ایده از طرفداران فوتبال حمایت کامل خود را در باشگاه و کمک به گسترش این پیام است که شما تنها یک طرفدار واقعی یک تیم اگر شما پشتیبانی از هر دو جنس نر و ماده بازیکنان است.”

Aluko می گوید بازاریابی در اطراف زنان در ورزش در حال پیشرفت است و گفت: خوب بود برای دیدن متنوع تر تعداد زنان فوتبالیست شرکت در مبارزات انتخاباتی.

“در گذشته شما فقط دیدم واقعا خوب به دنبال بازیکنان و این احساس بسیار یک نکته” او اعتراف کرد. در نهایت او انتظار دارد که برای دیدن بیشتر برندها از خواب بیدار به پتانسیل حمایت از ورزشکاران و تیم ها در طول سال های آینده.

او نتیجه گرفت: “من فکر می کنم مارک متوجه می شوند که حمایت از یک تیم می تواند واقعا مثبت تجاری معانی.

“مردان بازی مترادف با حرص و آز و داری اما زنان ورزشی رنج می برند نیست که با ادراک منفی آن را بیشتر مرتبط با کمک به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس خانواده ها است. شرکت ها می خواهند برای پیشبرد برنامه های خود را در این مناطق پس از درگیر شدن با ورزش زنان می تواند به نفع کل فرهنگ شرکت خود را. هر چه زودتر مارک های بیشتر متوجه این بهتر است.”

ثبت نام برای تماشای فیلم کامل در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de