بازاریابی تجربی — به ویژه زندگی مصرف کننده حوادث — نگاهی به 13 میلیارد دلار رسید در سال 2020

در یک جهان که در آن بسیاری از انواع تجارب بشری منتقل کرده اند
از زندگی فیزیکی سالن های مجازی یا آنهایی که لغو شده است در دسترس نباشد تجربی بازاریابی صنعت نیز ضربه زدن به ترمز در سال 2020 با توجه به یافته های آخرین در یک سری از سالانه
پیگیری مطالعات از PQ رسانه ها.

PQ فقط منتشر 2020 “بازاریابی تجربی پیش بینی” پروژه های این صنعت خواهد شد و کاهش بیش از 15 درصد در سال جاری و سال پایدار mid-single
رقمی گسترش است. در ناخالص بازاریابی دلار است که یک فرسایش نزدیک به 13 میلیارد دلار به $71. میلیارد دلار در سراسر جهان. تقریبا نیمی از این هزینه است که در ایالات متحده با توجه به PQ گزارش که تماس
اثرات COVID-19 همه گیر یک “مجازات به مصرف کننده رویداد بازاریابی و حمایت مالی است.”

جای تعجب نیست که در زندگی مصرف کننده در بازاریابی رویداد حمایت مالی بخشی از دسته
همچنین طول می کشد یک ضربه بزرگ کاهش نزدیک به 14 درصد در سال 2020 است.

تبلیغات

تبلیغات

در دراز مدت PQ پروژه های تجربی بازاریابی, بازار, خواهد, دوباره بجای اول برگشتن پیش بینی 6.1% گسترش در سال 2021 حتی اگر هیچ
نشانه ای روشن است که COVID-19 همه گیر خواهد شد و در واقع تحت کنترل در آورد ،

“ده ها تن از محلی و منطقه ای در نمایشگاه ها و جشنواره ها و دیگر مردمی حوادث را تحمل همان سرنوشت چنین
به عنوان Beale Street جشنواره موسیقی در ممفیس که لغو شد برای اولین بار در 43 سال سابقه,” در این گزارش اشاره می کند تشبیه بیماری همه گیر به “سیل” که محو رویداد
حمایت مالی است.

“یاد سالانه موسیقی, سرگرمی و رویدادهای ورزشی — و تمام برنامه لیگ — نیز لغو می شود به تعویق افتاد و یا موکول به سال آینده از جمله در SXSW
Austin, جشنواره فیلم کن در فرانسه و NCAA March Madness مسابقات بسکتبال. حتی سیاسی بازاریابی تجربی احساس فشار از همه گیر به عنوان محلی انتخابات, مبارزات انتخاباتی, تظاهرات
و رویدادهای مالی تعویق افتاده بودند و یا در برخی موارد منتقل آنلاین با حاشیه های موفقیت است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im