آشنائی بیشتر جنجال پیش از این
سال های اولیه و انتخابات ریاست جمهوری Facebook تصمیم گرفته است تا اجازه اثرگذارندهها گسترش مارک محتوا برای پرداخت مبارزات سیاسی.

تغییر در سیاست به دنبال یک داستان در نیویورک تایمزاین
هفته. آن را دقیق پرداخت مشارکت بین مایک بلومبرگ است انتخابات ریاست جمهوری و برخی از بالا Instagram اثرگذارندهها.

به عنوان بار گزارش مشارکت در حال میانجیگری
توسط Meme 2020 — یک شرکت جدید cofounded توسط جری رسانه ای مدیر عامل میک Purzycki. جری رسانه بهترین و شناخته شده برای بحث برانگیز آن
کار با تاثیرگذاران اجتماعی برای ترویج بخت Fyre جشنواره در سال 2017.

تبلیغات

تبلیغات

Facebook است نه دادن پرداخت اثرگذارندهها و شرکای سیاسی مهار رایگان. بلکه این شرکت نیاز
اثرگذارندهها به وضوح برچسب پرداخت پست با عنوان “پرداخت مشارکت.”

“ما اجازه می دهد ایالات متحده بر اساس نامزدهای سیاسی به کار با سازندگان برای اجرای این محتوا
سیاسی نامزدها مجاز و سازندگان افشای هر گونه پرداخت از طریق مشارکت ما مارک محتوای ابزار” Facebook اعلام کرد.

اما Facebook است نه آمریكا چنین
حمایت و محتوا به عنوان استاندارد تبلیغات. “مارک محتوای متفاوت از تبلیغات” شرکت گفت: در این هفته.

به عنوان مثل Facebook را نمی خواهد موضوع چنین محتوایی به آن
سیاست های استاندارد برای تبلیغات سیاسی. برای مثال تبلیغات نمی خواهد شناسه در پلت فرم آگهی بایگانی.

همراه با ضربه محکم و ناگهانی, Inc. و Twitter Facebook حفظ چنین یک آگهی کتابخانه به
ترویج شفافیت و اجازه می دهد هر کسی که به مسیر سیاسی پیام در سراسر پلت فرم آن است.

در گذشته Facebook گفت: چنین شفافیت ابزار در نظر گرفته شده برای افزایش مسئولیت پذیری و
مسئولیت و همچنین کاهش دخالت خارجی در انتخابات داخلی.

Facebook مورد نیاز تبلیغ به دنبال مجوز قبل از اجرای تبلیغات در مورد مسائل اجتماعی انتخابات و یا
سیاست پس از سال 2018 در حالی که این اصرار داشت که صفحات افشای منبع مالی پشت تبلیغات سیاسی پس از 2017.

Facebook در حال حاضر تحت یک نور افکن برای آن تصمیم بحث برانگیز به
بلوک سیاسی حاوی تبلیغات کاذب و گمراه کننده اطلاعات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im