با تهدید مقررات حلق آویز بیش از Facebook سر مارک زوکربرگ مدیر عامل تشدید تلاش ها برای شکل دادن به سیاستگذاران’ را در مورد این موضوع.

خطاب به رهبران جهان در
کنفرانس امنیتی مونیخ در این هفته زوکربرگ لمس بر روی تعدادی از مسائل رسیده مقررات از دادن دولت بیشتر بینش Facebook عملکرد درونی برای بهتر تعریف “تبلیغات سیاسی” برای مهار “خبر جعلی” به مردم دادن کنترل بیشتر بر اجتماعی خود را داده است.

در رابطه با این ظاهر زوکربرگ فقط جدید منتشر شده قطعه نظر در بار مالیبه همراه یک دوم
کاغذ سفید جزئیات Facebook موقعیت در محتوای قوانین و مقررات.

تبلیغات

تبلیغات

Facebook منتشر شده اول آن کاغذ سفید در مورد این موضوع در سال گذشته که به دنبال یکی دیگر از op-ed by زوکربرگ که او در آن مفصل نگرانی های خود را در مورد underregulating
(و overregulating) رسانه های اجتماعی میباشد.

در میان دیگر تم زوکربرگ در ادامه به تصویر بکشد Facebook به عنوان یک حامی قوی برای تنظیم.

با توجه به مقررات از سخنرانی
زوکربرگ می نویسد: در آخرین op-ed: “من فکر نمی کنم شرکت های خصوصی باید بسیاری از تصمیم گیری تنها زمانی که آنها را لمس بنیادی ارزش های دموکراتیک است.”

Facebook بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت نیز همچنان به تصویر بکشد اجتماعی غول به عنوان یک دوست به سیاستگذاران در سراسر جهان است.

در میان دیگر تلاش های “Facebook در حال حاضر منتشر مطلب
گزارش های دقیق در مورد محتوای مضر از هر گونه عمده خدمات اینترنت و ما نشان داده ایم چگونه تنظیم کننده سیستم های ما عمل” زوکربرگ اصرار داشت این هفته است. “ما نیز
به دنبال در باز کردن مطالب ما اعتدال سیستم برای ممیزی خارجی.”

اما نه همه قانونگذاران در حال خرید چه زوکربرگ فروش است.

تیری برتون کمیسر اروپا
برای بازار داخلی و خدمات گفت: در این هفته که Facebook چشم انداز برای خود قوانین و مقررات کافی است.

“این کافی نیست” این نماینده گفت: بار مالی این هفته است. “این بیش از حد آهسته [و] آن را بیش از حد کم در نظر
مسئولیت و مقررات است.”

به عنوان مثل برتون است که انتظار می رود برای پیوستن به دیگر E. U. قانونگذاران در پیشنهاد اروپا تنها داده های بازار کسب و کار خودی ،

اگر چه جزئیات این طرح هنوز نازل شده است به احتمال زیاد به زوکربرگ آزادی به همان اندازه که او می خواهم به کار در منطقه است.

در همین حال برخی از ایالات متحده آمریکا
سیاستگذاران رشد کرده آشکار خصمانه نسبت Facebook.

برای مثال مجلس نانسی پلوسی به تازگی bashed شرکت
برای چه او را به عنوان خود را “شرم آور” شیوه های کسب و کار.

“آنها شده اند بسیار سوء استفاده از این فرصت بزرگ است که تکنولوژی را به آنها داده” پلوسی (D-کالیفرنیا.) گفت:
اعضای مطبوعات در ماه گذشته. “آنها قصد دارند همدستان در گمراه کردن مردم آمریکا.”

علاوه بر این در یک قطعه جدید در بار مالیمیلیاردر
نیکوکار و لیبرال فعال سیاسی جورج سوروس–مکرر هدف از تئوری های توطئه راست کنار–ادعا میکند که زوکربرگ “به نظر می رسد درگیر در نوعی از توافق با
دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که کمک خواهد کرد که او را به انتخاب مجدد”; که زوکربرگ و COO Sheryl Sandberg باید از کنترل Facebook; و این که پلت فرم باید توقف پذیرش تبلیغات سیاسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de