Facebook می دانستم که از باد ‘پتانسیل رسیدن به’ معیارهای بازاریابان ادعا

Facebook مدیران می دانستند این شرکت overestimated
پتانسیل رسیدن به مبارزات انتخاباتی آگهی بازاریابان که تحت پیگرد پلت فرم محرمانه در دادگاه جدید مقالات.

“Facebook داخلی اسناد و مدارک نشان می دهد که Facebook پرسنل می دانستم که برای سال های سال است که
پتانسیل رسیدن به متریک است که آن را فراهم می کند به Facebook تبلیغ بر روی آن تبلیغات خرید رابط (از جمله مدیر تبلیغات و قدرت Editor) متورم بود و گمراه کننده،”
بازاریابان و اقامه در اصلاح شکایت پنج شنبه با ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی جیمز Donato در سان فرانسیسکو.

جدید شکایت علائم آخرین توسعه در یک طرح دعوی در دادگاه در ابتدا
واصل در ماه اوت سال 2018 توسط تبلیغ کنندگان که ادعا شده که Facebook ناشی از آنها را به آگهی خرید و پرداخت قیمت های بالاتر برای آنها توسط باد تعداد کاربران این تبلیغات می تواند برسد.

زمان
شاکیان شامل کلرادو مبتنی بر e-commerce فروشگاه اپراتور DZ رزرو که مدعی است که آن را خریداری تبلیغات در Facebook حدود 1 میلیون دلار بین دسامبر دسامبر 2017 و 2018.

تبلیغات

تبلیغات

اصلی شکایت این اتهامات از رسیدن به تورم شد و بر اساس گزارش های خارج از گروه از جمله صنعت سازمان تبلیغات تصویری اداره و همچنین به عنوان یک نظرسنجی به سفارش
توسط شاکیان.

ویدیو تبلیغات دفتر گزارش در سال 2017 است که Facebook را تخمین می زند از رسیدن به مخاطبان در هر امور خارجه ایالات متحده بيشتر از ایالات جمعیت, با توجه به U.
اداره آمار.

در جدیدترین نسخه از طرح دعوی در دادگاه تبلیغ کنندگان می گویند که Facebook کارکنان آگاه بودند از شکایت در مورد پتانسیل رسیدن به متریک از سپتامبر 2015 اما موفق
به پاسخ مناسب است.

“با وجود درونی خود اذعان است که پتانسیل رسیدن به باد Facebook مدیران آیا هیچ چیز” جدید شکایت مدعی. “به جای Facebook گام خود را به مبهم و تاریک کردن موضوع و حتی به پوشش آن است.”

تبلیغ اضافه کنید که Facebook را “صحبت کردن امتیاز” شامل اظهارات که
پتانسیل رسیدن به رقم نیست طراحی شده به چین با هند است ،

“Facebook هرگز اذعان خارجی آنچه در آن بستری داخلی: که در آن پتانسیل رسیدن به متریک متورم بود و
که تورم تا حدی بود که با توجه به تکراری و جعلی حساب” جدید شکایت مدعی.

Facebook قبلا استدلال در دادگاه مقاله تخمین می زند که در مورد مبارزات رسیدن نیست
تضمین می کند که آنها نمی گذارد صدور صورت حساب.

“تبلیغ متهم هستند بر اساس نتایج مشخص مانند سایت تبدیل کلیک و یا برداشت یک آگهی دریافت،”
شرکت نوشت: در مقالات ارائه شده به Donato سال گذشته است. این شرکت اضافه شده است که قیمت گذاری بستگی به Facebook حراج سیستم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de