Facebook, LinkedIn شکایت کرد و به اتهام ‘استراق سمع” در زوم کاربران

کالیفرنیا ساکن شکایت Facebook و LinkedIn برای
اتهام نقض زوم حریم خصوصی کاربران توسط “استراق سمع” در کنفرانس های ویدئویی است.

فدرال طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه توسط تاد Hurvitz همچنین مدعی است که زوم نقض حریم خصوصی کاربران توسط
به اشتراک گذاری داده ها با خارج از شرکت.

“Facebook eavesdropped و در غیر این صورت خوانده اقدام به خواندن و یاد گرفتم مطالب و معنای ارتباطات بین زوم کاربران
دستگاه ها و متهم زوم سرور بدون اطلاع کاربران و یا رضایت” Hurvitz مدعی در یک کلاس اقدام شکایت آورده در منطقه مرکزی کالیفرنیا.

این
شرکت گفته بود که “به منظور جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران و متراکم کردن به طور فزاینده ای دقیق پروفیل در زوم کاربران است.” LinkedIn نیز گفته “eavesdropped”
در مکالمات “به منظور برداشت اطلاعات شخصی کاربران.”

تبلیغات

تبلیغات

Hurvitz می افزاید که زوم و LinkedIn “ارائه شده بر روی کامپیوتر کاربر خاص زوم کاربران شخصی
اطلاعات از کاربران دیگر حتی زمانی که قربانی کاربران فعالانه گام خود را برای پنهان کردن هویت خود است.”

زوم شده است آمار با چندین پرونده های حقوقی حریم خصوصی در چند هفته گذشته و همچنین
طرح دعوی در دادگاه توسط سرمایه گذاران. اما Hurvitz به طرح دعوی به نظر می رسد به علامت اولین بار Facebook و LinkedIn شده اند شکایت به اتهام دریافت اطلاعات از ویدئو کنفرانس پلت فرم.

این
شکایت مدعی است که زوم میزبان که با استفاده از LinkedIn را “ناوبر” برنامه بودند “قادر به مشاهده لینک جزئیات از شرکت کنندگان در جلسه, حتی زمانی که آن شرکت کنندگان به دنبال نگه داشتن خود
اطلاعات شخصی ناشناس است.”

LinkedIn نیز گفته بود قادر به جمع آوری اطلاعات در مورد زوم کاربران صرف نظر از اینکه میزبان با استفاده از ناوبر برنامه.

یک لینک سخنگو به نام
اتهامات “بی اساس است.” “ما اعضای انتخاب بیش از آنچه که اطلاعات آنها به اشتراک بگذارید و افتخار خود را در تنظیمات” سخنگوی, گفت:, و اضافه کرد که از ادغام بین زوم و LinkedIn فروش
هدایتگر است و دیگر در دسترس است.

Hurvitz همچنین مدعی است که Facebook قادر به اینسو انسو جمع کردن اطلاعات در مورد افرادی که دیده زوم از طریق اپل سیستم عامل تلفن همراه-از جمله خود را در iOS
تبلیغ شناسه — حتی اگر آنها ندارد Facebook حساب.

“Facebook را پنهانی به مجموعه ای از اطلاعات شخصی شرح داده شده در بالا اجازه آن را به متراکم کردن به طور فزاینده ای
دقیق پروفیل در زوم کاربران نشان میدهد که چگونه زمانی که و به همین دلیل آنها با استفاده از زوم همراه با دیگر استنتاج” این شکایت مدعی.

Hurvitz با هدف نشان دادن یک کلاس از زوم کاربران است
به دنبال خسارت پولی و اخلاق در برابر شرکت های.

در چند هفته گذشته زوم را تجربه کرده است افزایش محبوبیت با توجه به COVID-19 شیوع اما همچنین تحت
افزایش نظارت بر مسائل مربوط به حریم خصوصی.

اواخر ماه گذشته انتشار مادربرد گزارش داد که زوم iOS نرم افزار ارسال برخی از اطلاعات را به پلت فرم شبکه های اجتماعی. پس از این گزارش به نظر می رسد
زوم به روز رسانی برنامه خود را برای جلوگیری از انتقال داده ها.

چند روز بعد نیویورک تایمز گزارش داد که
زوم اجازه برخی از کاربران به طور مخفیانه دسترسی به لینک اطلاعات در مورد دیگر تصویری-شرکت کنندگان در کنفرانس. زوم گزارش معلول که از ویژگی های پس از آن تماس گرفته شد این بار.

این
شرکت نیز مواجه سوالات از کنگره بر سر حفظ حریم خصوصی و این موضوع حداقل دو درخواست برای کمیسیون تجارت فدرال بررسی است.

زوم گفت: گام برداشتن به
آدرس مسائل مربوط به حریم خصوصی.

“ما می دانیم که ما می توانیم بهتر انجام دهید با ما رمزگذاری طراحی” مدیر عامل اریک یوان گفت: در آخرین پست وبلاگ.

اوکمک جداگانه
پست که زوم انجماد ویژگی های آن به منظور تغییر منابع “به تمرکز بر روی بزرگترین ما اعتماد ایمنی و مسائل مربوط به حریم خصوصی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im